Misanthrop Liittynyt 1.11.2004 Viestejä 3 132 14.11.2014 #21 Bådieinari sanoi: Juu sain paketin ilman ongelmia ja ja paketisaa oli villasukkia Click to expand... Olisit opetellut itse neulomaan, niin olisit säästynyt monelta harmilta.
Bådieinari sanoi: Juu sain paketin ilman ongelmia ja ja paketisaa oli villasukkia Click to expand... Olisit opetellut itse neulomaan, niin olisit säästynyt monelta harmilta.
Kemi Liittynyt 20.9.2013 Viestejä 499 14.11.2014 #22 Velluz sanoi: Hämmentynyt olisin, jos teillä olisi samat nimet. Click to expand... Löytyyköhän maailmalta homopariskuntaa joilla on sama nimi? Alunperin vaikka sama etunimi mutta avioliiton jälkeen sama molemmilla. Mene ja tiedä
Velluz sanoi: Hämmentynyt olisin, jos teillä olisi samat nimet. Click to expand... Löytyyköhän maailmalta homopariskuntaa joilla on sama nimi? Alunperin vaikka sama etunimi mutta avioliiton jälkeen sama molemmilla. Mene ja tiedä
fish Liittynyt 17.4.2002 Viestejä 3 106 15.11.2014 #23 Velluz sanoi: Hämmentynyt olisin, jos teillä olisi samat nimet. Click to expand... Haha. Meinasin alun perin veistellä jotain samansuuntaista tuohon viestiini. Mutta hoidit sen puolestani. <3
Velluz sanoi: Hämmentynyt olisin, jos teillä olisi samat nimet. Click to expand... Haha. Meinasin alun perin veistellä jotain samansuuntaista tuohon viestiini. Mutta hoidit sen puolestani. <3
Bådieinari Liittynyt 24.10.2012 Viestejä 2 841 15.11.2014 #24 Misanthrop sanoi: Olisit opetellut itse neulomaan, niin olisit säästynyt monelta harmilta. Click to expand... juu mut kun ei ole aikaa
Misanthrop sanoi: Olisit opetellut itse neulomaan, niin olisit säästynyt monelta harmilta. Click to expand... juu mut kun ei ole aikaa