pajatso

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja modified
  • Aloitettu Aloitettu
Pakko hehkuttaa ku ekaa kertaa elämässäni osuin keskelle.

Onko täällä paljonkin mestareita, ketkä tuolla tienaavat kahvirahoja? Kai siitä vieläkin järjestetään SM skabat. Pitäisköhän harjoitella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No en tiiä olenko ihan mestari, mutta kyllä sitä tulee paukuteltua melko useasti. Paras saldo päivän aikana on joku +50e voittoa.

Mikä on paras tekniikka, kun ne tapit on siinä pahimmassa mahdollisessa asennossa kuin nykyään yleensä kaikissa pajatsoissa? Eli vasemmalla keskilävestä vasemmanpuoleinen ylhäällä ja oikeanpuoleinen alhaalla, oikealla puolella keskilävestä taas päinvastoin...

Yleensä jos toinen niistä ärristä on täynnä, niin se on satavarma, että pelaan. Jos ei ole 20snt niin vaihdan rahaa tiskillä. Mutta kyllä sitä muutenkin tulee pelailtua. Yleensä se on sitä, että <1€ -> 2-4€ -> 0€

Jasso on taitolaji. Aika harvoin pääsee pelaamaan ku lähti lähikaupasta. Mutta aina kun on 20 senttisiä ja vapaa jasso niin rahat lentää. Aika harvoin jään voitolle. Paljon harvemmin kun muista pelikoneista.

Joskus vuonna 1994 niissä sähköjassoissa oli pikku fiba: niissä pysty tipauttaa suoraan eturessuun. Tiputti muutaman kolikon siihen "lähtövalmiiksi" ja sitten ihan hiljaa tiputti eturessuun. Sitten aina pari kertaa piti pudottaa markan pakkelilla siihen pajatson etuosaan, jotta eturessukerroin nousi taas viiteen. Sitten taas pakkeli vitoselle ja eturessua hivuttaa. Tuli tolla tekniikalla ihan kivat rahat tienattua.

Äkkiähän tuo hupi loppui, kun RAY:n setät sai tietää.

Jotkut väittää, että kun Pajatsossa on vähän rahaa niin ne kolojen yläpuolella olevat tapit menee lähemmäs toisiaan ja vaikeuttaa osumista. Onko muka totta? Itse epäilen. Enkä usko muutenkaan noihin juttuihin, että muka koneista voittaa vähemmän kun ne ovat tyhjillään. Kerran kaveri imi laivalla pokerin ns.tyhjäksi, niin kone sulki itse itsensä. Luultavasti ehkä sen takia, että rahat eivät olisi riittäneet seuraavien voittojen maksamiseen, eikä sen takia, että sieltä oikeasti olisi rahat kokonaan loppu.

Työkaveri omistaa pajatson, kiva yksityiskohta sisustuksessa.

Oli kuitenkin kokeeksi purkanut ja tutkinut rakenteen perusteellisesti dokumentoiden. Kuulemma ei ole mahdollisuus taktikoida rahaa, mekaanisessa pajatsossa ei ole mekaniikkaa joka osaisi muuttaa säätöjä sisässä olevan rahatilanteen yms mukaan.

Markoilla toimiva pajatso on tämä. Eikä noita kai muutenkaan myydä juuri. Ton tarina oli sellainen että se oli saatu palkintona pitkästä urasta tai vastaavasta. Sellaiselta sitten osti sen, ei ollut ihan ilmainen.

Melko harvinainen ja kiva yksityiskohta kotiin. Itse haluisin jukeboxin.

Nor sanoi:
Jotkut väittää, että kun Pajatsossa on vähän rahaa niin ne kolojen yläpuolella olevat tapit menee lähemmäs toisiaan ja vaikeuttaa osumista. Onko muka totta? Itse epäilen..

Ei ole totta. Ei ne "tapit" itsestään mihinkään siirry, vaan ne pitää siirtää käsin.

Enkä usko muutenkaan noihin juttuihin, että muka koneista voittaa vähemmän kun ne ovat tyhjillään. Kerran kaveri imi laivalla pokerin ns.tyhjäksi, niin kone sulki itse itsensä. Luultavasti ehkä sen takia, että rahat eivät olisi riittäneet seuraavien voittojen maksamiseen, eikä sen takia, että sieltä oikeasti olisi rahat kokonaan loppu.

Täysin oikein päätelty :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom