Paitoja

Ikä
47
Kaupunki
Tampere
Mistäköhän saisi tilattua t-paitoja joissa lukee "olen hetero" taikka sitten "olen homo"? Sama teksti kävisi myös englanniksikin.

Ps. en kerro vielä kumman paidan tilaan ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
....tai,voisit ottaa myös tollaisen tatskan! 0000h,hiukka retee

Tuollaisen paidan tekee pienellä vaivalla itsekin, jos vaan kehtaa askartelukaupan tädiltä mennä kysymään miten se onnistuu.

teemupii sanoi:
Miten se onnistuu siten että se kestää pesuakin?
T-paitojahan pystyy nyt varmaan kaikissa vähänkään isommissa kaupungeissa teetätyttään mieleisellään painatuksella suht halvalla. Itse teetätytin kerran, makso 20 euroa Fruit of the Loomin (?) paita ja tietokoneella sopivalla fontilla ja koolla itse suunnittelin tekstin. Kestää pesua, haalistuu nyt sen mitä muutkin paidat.

Kimple sanoi:
T-paitojahan pystyy nyt varmaan kaikissa vähänkään isommissa kaupungeissa teetätyttään mieleisellään painatuksella suht halvalla. Itse teetätytin kerran, makso 20 euroa Fruit of the Loomin (?) paita ja tietokoneella sopivalla fontilla ja koolla itse suunnittelin tekstin. Kestää pesua, haalistuu nyt sen mitä muutkin paidat.
Samaan hintaan tekee tuo t-shopkin. Nytten oli puhe itse painetuista teksteistä.

teemupii sanoi:
Miten se onnistuu siten että se kestää pesuakin?

Noh, itsepainamani paita on kestänyt jo noin kymmenisen konepesua ilman, että väriä on lähtenyt. En oikein uskonut, että vesiliukoinen väri pysyy noinkin hyvin kiinni. Paitana ei tosin ollut ihan normi t-paita, vaan tavallista paksumpi ja huokoisempi puuvillapaita, joka imi väriä sisäänsä oikein huolella. Venyttämällä kuvan saa kyllä halkeilemaan.

Tossa sulle hyyvä paeta.

Krisse_400x500.jpg

Ainahan noista iron-on-kalvoista saa kuulla kun joku paidan perään kyselee. Se on kyllä halpa tapa saada se oma kuva paitaan, mutta halvan näköistä on jälkikin. Jos ei kalvon rajat pistä omaan silmään, niin eihän niissä tietysti muuta vikaa ole kuin latteat värit.

Ode-1 sanoi:
KIMPPATILAUS!!12

Tuolta kannattaa tilata. Visan kanssa helppoa ja ei huijata. Postimaksut on kympin luokkaa. Mulla on tuolta 6 paitaa vissiin jo. Ja yksi on tuo "tested on animals".

T-paidat on isoja. Retro ringerit kait kuuluu olla ihonmyötäisempiä. :arvi:

Stockmannilla (ainakin Helsingissä, 7. krs) saa teetättää haluamiaan tekstejä paitoihin ja kestä kyllä konepesua. Jos voi oman paidan messissä, niin painatus oli jotain olle 20 euroa, oisko ollut peräti 13...??? Paitoja saa ostaa myös sieltä, mutta mallit ei imartele kaikkia. Tämä siis naisellisena mielipiteenäni.

Ja siihen paitaanhan saa sitten ihan mitkä tekstit vaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom