Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
teemupii sanoi:Mistäköhän saisi tilattua t-paitoja joissa lukee "olen hetero" taikka sitten "olen homo"? Sama teksti kävisi myös englanniksikin.
Ps. en kerro vielä kumman paidan tilaan ;)
Ylläpito ei varmaan osaa lukita haluamiaan keskusteluja ilman Sinun apualatku sanoi:lock ? mikä thredi
Miten se onnistuu siten että se kestää pesuakin?Tartsan sanoi:Tuollaisen paidan tekee pienellä vaivalla itsekin, jos vaan kehtaa askartelukaupan tädiltä mennä kysymään miten se onnistuu.
T-paitojahan pystyy nyt varmaan kaikissa vähänkään isommissa kaupungeissa teetätyttään mieleisellään painatuksella suht halvalla. Itse teetätytin kerran, makso 20 euroa Fruit of the Loomin (?) paita ja tietokoneella sopivalla fontilla ja koolla itse suunnittelin tekstin. Kestää pesua, haalistuu nyt sen mitä muutkin paidat.teemupii sanoi:Miten se onnistuu siten että se kestää pesuakin?
Samaan hintaan tekee tuo t-shopkin. Nytten oli puhe itse painetuista teksteistä.Kimple sanoi:T-paitojahan pystyy nyt varmaan kaikissa vähänkään isommissa kaupungeissa teetätyttään mieleisellään painatuksella suht halvalla. Itse teetätytin kerran, makso 20 euroa Fruit of the Loomin (?) paita ja tietokoneella sopivalla fontilla ja koolla itse suunnittelin tekstin. Kestää pesua, haalistuu nyt sen mitä muutkin paidat.
teemupii sanoi:Miten se onnistuu siten että se kestää pesuakin?
teemupii sanoi:Mistäköhän saisi tilattua t-paitoja joissa lukee "olen hetero" taikka sitten "olen homo"? Sama teksti kävisi myös englanniksikin.
Ps. en kerro vielä kumman paidan tilaan ;)
Ode-1 sanoi:
Dragon sanoi:Tuolla on tosiaan aika hauskoja paitoja: Vois laittaa koulukavereiden kiusaksi paidan, jossa on seuraava teksti: THIS SHIRT HAS BEEN TESTED ON ANIMALS
Ode-1 sanoi:KIMPPATILAUS!!12