Painonnostokengistä

Mitenkäs tukevat jalkaholvin tuet noissa Nike Romaloeseissa on? Nykyiset on Addun power perfect II ja niissä ei käytännössä tukea ollenkaan, ja lestikin on ehkä hitusen liian kapea itselleni.

Mitenkäs tukevat jalkaholvin tuet noissa Nike Romaloeseissa on? Nykyiset on Addun power perfect II ja niissä ei käytännössä tukea ollenkaan, ja lestikin on ehkä hitusen liian kapea itselleni.
Romaleos 2:n mukana on littanat ja tukevammat pohjalliset, mulla ei niistä valittamista. Jos ei riitä niin teetä omat pohjalliset. Lesti on Nikellä käsittääkseni addua leveämpi joten varmaan sulle siitäkin syystä parempi.

Romaleos 2:n mukana on littanat ja tukevammat pohjalliset, mulla ei niistä valittamista. Jos ei riitä niin teetä omat pohjalliset. Lesti on Nikellä käsittääkseni addua leveämpi joten varmaan sulle siitäkin syystä parempi.
Hmm, näköjään Romaleos 4:n mukana ei tule noita tukevampia pohjallisia. Pitänee tutkailla missä saisi teetettyä omia pohjallisia jotka kävisi samalla ehkäpä muuhunkin urheiluun.

Reebok Legacy Lifter 2:ssa on leveämpi lesti kuin Adidaksella. Samoin Do-Winin Classic Lifterissä.

Tilasin pokkana Reebok Legacy Lifter 2:t vaikka vanhat Karhu Herculekset on vielä ok.

Jalka on 27,5cm ja otin 43 mikä on 28cm. Yleensä on 44 normi kengissä mikä on näköjään usein 28,5cm. Toivottavasti osuu. Huonot kokemukset ilman sovittamista ostamisesta.

Tilasin pokkana Reebok Legacy Lifter 2:t vaikka vanhat Karhu Herculekset on vielä ok.

Jalka on 27,5cm ja otin 43 mikä on 28cm. Yleensä on 44 normi kengissä mikä on näköjään usein 28,5cm. Toivottavasti osuu. Huonot kokemukset ilman sovittamista ostamisesta.
Mulla leveälestinen korkean jalkaholvin jalka 26 cm ja 43 on sopivin Legacy Lifterissä (mallia 2 Flexweave). Kaikki Addun nostokengät mulla 44 ja normikengät kans.

Mulla leveälestinen korkean jalkaholvin jalka 26 cm ja 43 on sopivin Legacy Lifterissä (mallia 2 Flexweave). Kaikki Addun nostokengät mulla 44 ja normikengät kans.

Hmm..kävi huolettaa mahtuuko 27,5 cm fudu tonne sisään. Aina yhtä persettä ostaa sovittamatta kenkiä. Monta kertaa menny vituiks ja vannonu etten enää osta.

Älä ny vielä yöunias menetä, mulla tosiaan leveä lesti ja tosi korkea jalkaholvikaari, niin sopivissa kengissä vaan jää sinne päähän "käyntivaraa". Pistät palauttaen jos väärät. Reebok.fi näkyy olevan 104 € posteineen muuten pääsiäistarjous, normitarjous 130 € ja 20 % extra off siitä. Alkaa toi 104 € oleen hinta jo kohillaan noista (sikäli ei paljoa eroa uudemmasta Flexweave-versiosta mitkä mulla)...

Älä ny vielä yöunias menetä, mulla tosiaan leveä lesti ja tosi korkea jalkaholvikaari, niin sopivissa kengissä vaan jää sinne päähän "käyntivaraa". Pistät palauttaen jos väärät. Reebok.fi näkyy olevan 104 € posteineen muuten pääsiäistarjous, normitarjous 130 € ja 20 % extra off siitä. Alkaa toi 104 € oleen hinta jo kohillaan noista (sikäli ei paljoa eroa uudemmasta Flexweave-versiosta mitkä mulla)...

Joo sen takia laitoin tilauksee ku 104€ tuntu niin halvalta, vaikka löytyy ennestäänki nuo Karhut.

Tartuinpa minäkin tähän tarjoukseen, kun googlailun perusteella nuo pitäisi olla hyvät lättäjalkaiselle. Ja sokkona tilasin samankokoiset kuin nykyiset Addun powerperfect 2:t ja muutkin käytössäolevat kengät. Saas nähdä mitä tulee. Kiitoksia vinkistä jokatapauksessa.

Niin siis Legacy Lifterit ja Romaleokset (Romaleos 3XD jopa kahdet eri pohjalliset holvikorkeuden mukaan) sellasia, missä tukea jalkakaarelle. Addut on suorapohjaisia ilman mitään jalkaholvimuotoilua.

Niihän siinä kävi että 43 eli 28cm on just sen vajaan sentin liian iso. Eli 42,5 mikä on 27,5 cm ois nappiin. Eipä oo lapsuuden jälkeen ollu 42,5 tai edes 43 kenkiä. 44 yleensä. Normi tennareissa tosin pikku välys ei nii haittaa, mutta nostokenkä vois olla napakka sovite. Pitää rueta tuijottaa tota pituutena ilmoitettua kokoa kun näköjää vaihtelee sentinkin eri kengissä samassa eu koossa.

Joop, mulla kaikki muut kengät 44 paitsi nuo... Ja Converset 43 mutta hankaa pikkuvarpaan syrjästä nii sais neki olla 44. Legacy lifter istuu mun leveeseen jalkaan kuin nyrkki silmään ja sillon kun istuvuus on loisto niin kenkä tuntuu parhaalta.

Käy sovittaa XXL:ssä eka ennen ku uudet tilaat, tuossa kaupassa ei voi/kantsi vaihdella. Ja outletteja tulee yhtenään.

Uutuus elikkä Nike Savaleos testattu. Prkl kapeet ja pienet on. Niken yleistaulukko antais 26,5 cm pitkälle jalalle kooksi 42, mutta mulle ei Savaleoksen 44:kään sovi (280 mm mukamas mutta ehkä juu suipon kärjen päähän mihin ei voi varpaat mennä), niin kapea lesti on. Kapeajalkaisille vois olla hyvä kenkä, kun muuten väännellessä vallan hyvän tuntuinen. Todellinen droppi lienee 10-15 mm joten yleiskengäksikin. Pohja tohon hintaluokkaan täysin kalliimpien kaltainen. Päällinen ei hengittäne juurikaan vs. Powerlift (44) tai Legacy Lifter Flexweave (43) joista jm. on vielä the kenkä leveällä lestillään ja holvituella + kunnon säädöillä ja jäykkyydellä.

Mulla näyttää Legacy Lifter 2:t 200€.

Aika kauan kestää tulla kun palautin 43:t ja otin 42,5 tilalle. 4 viikkoa jo.

Tää on vissii eri kauppa ja vanhempi malli?

Onkohan tossa vanhemman ja uudemman mallin välillä paljon eroa?

Tää on vissii eri kauppa ja vanhempi malli?

Onkohan tossa vanhemman ja uudemman mallin välillä paljon eroa?

Tossa on vertailua. Ihan hyvä kenkä tuo 1 versiokin ilmeisesti.

104€ maksoin tarjouksessa vähän aikaa sitten 2 versiosta.

Kattokaas tarkkaan toi Reebok-suomi.com, ei ole mikään virallinen kuten Reebok.fi. Epäilyttävän halvat hinnat ja paskat sivut ks. vaikka Yhteystiedot, Toimitusehdot, maksutavat jne :D

Xxl on Legacy lifter 2:t tarjouksessa 149 €.

Back
Ylös Bottom