Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Romaleos 2:n mukana on littanat ja tukevammat pohjalliset, mulla ei niistä valittamista. Jos ei riitä niin teetä omat pohjalliset. Lesti on Nikellä käsittääkseni addua leveämpi joten varmaan sulle siitäkin syystä parempi.Mitenkäs tukevat jalkaholvin tuet noissa Nike Romaloeseissa on? Nykyiset on Addun power perfect II ja niissä ei käytännössä tukea ollenkaan, ja lestikin on ehkä hitusen liian kapea itselleni.
Hmm, näköjään Romaleos 4:n mukana ei tule noita tukevampia pohjallisia. Pitänee tutkailla missä saisi teetettyä omia pohjallisia jotka kävisi samalla ehkäpä muuhunkin urheiluun.Romaleos 2:n mukana on littanat ja tukevammat pohjalliset, mulla ei niistä valittamista. Jos ei riitä niin teetä omat pohjalliset. Lesti on Nikellä käsittääkseni addua leveämpi joten varmaan sulle siitäkin syystä parempi.
Mitenkäs tukevat jalkaholvin tuet noissa Nike Romaloeseissa on? Nykyiset on Addun power perfect II ja niissä ei käytännössä tukea ollenkaan, ja lestikin on ehkä hitusen liian kapea itselleni.
Mulla leveälestinen korkean jalkaholvin jalka 26 cm ja 43 on sopivin Legacy Lifterissä (mallia 2 Flexweave). Kaikki Addun nostokengät mulla 44 ja normikengät kans.Tilasin pokkana Reebok Legacy Lifter 2:t vaikka vanhat Karhu Herculekset on vielä ok.
Jalka on 27,5cm ja otin 43 mikä on 28cm. Yleensä on 44 normi kengissä mikä on näköjään usein 28,5cm. Toivottavasti osuu. Huonot kokemukset ilman sovittamista ostamisesta.
Mulla leveälestinen korkean jalkaholvin jalka 26 cm ja 43 on sopivin Legacy Lifterissä (mallia 2 Flexweave). Kaikki Addun nostokengät mulla 44 ja normikengät kans.
Älä ny vielä yöunias menetä, mulla tosiaan leveä lesti ja tosi korkea jalkaholvikaari, niin sopivissa kengissä vaan jää sinne päähän "käyntivaraa". Pistät palauttaen jos väärät. Reebok.fi näkyy olevan 104 € posteineen muuten pääsiäistarjous, normitarjous 130 € ja 20 % extra off siitä. Alkaa toi 104 € oleen hinta jo kohillaan noista (sikäli ei paljoa eroa uudemmasta Flexweave-versiosta mitkä mulla)...
Tartuinpa minäkin tähän tarjoukseen, kun googlailun perusteella nuo pitäisi olla hyvät lättäjalkaiselle. Ja sokkona tilasin samankokoiset kuin nykyiset Addun powerperfect 2:t ja muutkin käytössäolevat kengät. Saas nähdä mitä tulee. Kiitoksia vinkistä jokatapauksessa.Älä ny vielä yöunias menetä, mulla tosiaan leveä lesti ja tosi korkea jalkaholvikaari, niin sopivissa kengissä vaan jää sinne päähän "käyntivaraa". Pistät palauttaen jos väärät. Reebok.fi näkyy olevan 104 € posteineen muuten pääsiäistarjous, normitarjous 130 € ja 20 % extra off siitä. Alkaa toi 104 € oleen hinta jo kohillaan noista (sikäli ei paljoa eroa uudemmasta Flexweave-versiosta mitkä mulla)...
Älä ny vielä yöunias menetä, mulla tosiaan leveä lesti ja tosi korkea jalkaholvikaari, niin sopivissa kengissä vaan jää sinne päähän "käyntivaraa". Pistät palauttaen jos väärät. Reebok.fi näkyy olevan 104 € posteineen muuten pääsiäistarjous, normitarjous 130 € ja 20 % extra off siitä. Alkaa toi 104 € oleen hinta jo kohillaan noista (sikäli ei paljoa eroa uudemmasta Flexweave-versiosta mitkä mulla)...
Reebok-suomi sivulta saa näköjään myös legasyt 92€
Mulla näyttää Legacy Lifter 2:t 200€.
Aika kauan kestää tulla kun palautin 43:t ja otin 42,5 tilalle. 4 viikkoa jo.
Tää on vissii eri kauppa ja vanhempi malli?
Reebok Legacy Lifter Tarjous - Miesten Treenikengät Mustat/Sininen
Reebok Legacy Lifter Tarjous ▻ Viimeisimpiä Trendejä ▻ Halvin Hinta-takuu ▻ Nopeat Kuljetukset ▻ 30 Päivän Palautusoikeus.www.reebok-suomi.com
Onkohan tossa vanhemman ja uudemman mallin välillä paljon eroa?
fitatmidlife.com