Painonnostokengät Helsingin alueelta

su-

Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
531
Olen lähdössä Helsinkiin viikonloppureissulle ja tarkoituksena ois etsiä sopivat painonnostokengät.

Mitä Adidaksen halvinta (ja täällä pikkukaupungissa ainoaa) kokeilin niin vähän ehkä oli liian kapea, kaikki kengät melko leveällä lestillä mulla.

Missä olisi paras valikoima ja boonusta jos olisi sunnuntaina auki.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos olit nyt viikonloppuna liikkeellä, niin varmaan meni jo ohi, mutta Inovin kengät on keskimäärin olleet kiitettävän leveälestisiä. Omat hommasin Konalan Varuste.net:stä. Myös Do-Win kengät mulla oli varmaan 10 vuotta käytössä ja niissä lestin osalta sama homma. Niitä tuntuu netistä satasen pintaan irtoavan, mutta en tiedä myykö nitään mikään kivijalka Helsingissä.
 
Fitnesstukusta löytyi adidaksen power perfect 2 joka oli oikein hyvä jalkaan toisinkuin powerlift 3 joka puristi sivuilta huomattavasti.

Tuli tsekattua myös stadium ja XXL jossa ei ollut ainuttakaan kenkää omaan jalkaan. Konalassa käymistä harkitsin mutta tuo malli sopi niin hyvin etten enää jaksanut lähteä muualle. Nikeä ei varmaan ole esillä missään kivijalassa?

Enpä olisi arvannut että nuo kengät on oikeasti niin kiven alla että harva pääsee edes koittamaan jalkaansa haluamaansa mallia vaan pitää tilata postista ja lähetellä takaisin todennäköisesti kun ei sovi. Itselläni esimerkiksi normaalit kengät on kokoa 42 ja power perfect 2 mallista koko 40 2/3 oli kuin valettu.
 
Back
Ylös Bottom