Painon putoaminen kipeänä ollessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -ASTR-
  • Aloitettu Aloitettu
Olen nyt toista päivää kurkkukivussa ja paino on pudonnut molempien päivien aikana 2-3kg, eli yhteensä 4-6kg. Onko tämmöinen ihan normaalia? Ei kai kurkkukivun pitäisi painoa pudottaa? Kurkkukipu on ainut oire, ei edes nuhaa..
Yleensä kipeänä olon jälkeen saan aika nopeasti nuo kilot takaisin mutta mistä tämmöinen johtuu?

EDIT: tämä on siinä mielessä ikävä juttu kun tuota painoa on vähänpuoleisesti ja olen kipeänäkin aika usein...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Punnitsitko aamulla itsesi? Jos olet punninnut itseäsi päivällä milloin sattuu, paino saattaa vaihdella useita kiloja. Aika paljolta tuntuu tuo 6 kilon putoaminen muutamassa päivässä.

PenkkiPelle sanoi:
Punnitsitko aamulla itsesi? Jos olet punninnut itseäsi päivällä milloin sattuu, paino saattaa vaihdella useita kiloja. Aika paljolta tuntuu tuo 6 kilon putoaminen muutamassa päivässä.

Olen punninnut itseni joka aamu ja ilta kipeänä olon aikana, aamulla paino on suunnilleen sama kuin sitä edellisenä iltana, mutta seuraavana iltana on laskenut sen 2-3kg.

Olet vielä iässä jossa pituuskasvu yms. on voimakkaasti käynnissä ja painon heittelykin voi olla suurta. No tää on kyllä aika mutuilua :)

Kannattaa seurata tilannetta miten tuo tuosta kehittyy.

-ASTR- sanoi:
Olen nyt toista päivää kurkkukivussa ja paino on pudonnut molempien päivien aikana 2-3kg, eli yhteensä 4-6kg. Onko tämmöinen ihan normaalia? Ei kai kurkkukivun pitäisi painoa pudottaa? Kurkkukipu on ainut oire, ei edes nuhaa..
Yleensä kipeänä olon jälkeen saan aika nopeasti nuo kilot takaisin mutta mistä tämmöinen johtuu?

EDIT: tämä on siinä mielessä ikävä juttu kun tuota painoa on vähänpuoleisesti ja olen kipeänäkin aika usein...

Syöt tietysti huonommin kuin normaalisti, joten paino putoaa. Älä kuitenkaan hirveästi tuosta huolestu, suurin osa lähteneistä kiloista on nestettä ja sen takia paino myös palautuu olotilan kohennuttua hyvin nopeasti lähtölukemiin. Kipeänä protskudrinkit nousevat vielä arvokkaammiksi kun ruoka ei maistu, kuka tietää vaikka auttais hieman vitamiinien kanssa paranemiseenkin.

Jopa pelkästään se että olet treenaamatta aiheuttaa sen että lihaksista lähtee nestettä. Tietenkin myös huonommin syöminen jne vaikuttaa. Turha murehtia, paino noussee takaisin aika nopeasti treenin ailoittamisen jälkeen taas.

itellä on keuhkokuume 12 päivän aikana paino tippnu 92,5 --> 84kg

Nestetasapaino taitaa heitellä. Kuten nelkku sanoi että kipeänä ei tuu syötyä kunnolla. Hiilarit sitoo nestettä, kun ne on vähissä (verrattaen bulkkiin) niin totta kai nestettä poistuu kropasta paljon. Älä huolestu ois aikamoinen biologinen ihme että 6kg lihasta/rasvaa lähtis paris päivässä. Kun oot parantunu niin paino kyl nousee takaisin lähes samoihin.

Olin kerran kipeänä (kunnolla) 3 viikkoa ja paino putosi 12 kg, mut joku lähes 10 kg tuli takaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom