Painon pudotus ja treeni

Itellä ihan sama homma.Treenata haluu mut dietille pitäis ruveta.Nyt on säntillisesti tullu käytyä salilla 3-4krt/vk + pari aerobista päälle vajaan puolen vuoden ajan.Ruoka olis varmasti muuten ihan kohillaan ku sais vain jätettyä herkut pois.Ja meillä se oon aina mä joka kaupassa käy,useimmiten työpäivän jälkeen ja aika harvoin työpäivän aikana on mitään kerennyt syödä,joten tulee sit herkkuja osteltua.Oisko mitään hyväksi havaittua kikkaa miten herkuista pääsis eroon? :)
Reeneistä viel sen verran et tällä hetkellä on nelijakonen ohjelma ja aeroobisena tulee pääsääntösesti harrastettua hölkkää.20-30minuuttia tai jos on pakko vetää lyhyt pikanen reeni ni sit tollanen reilu 2km lenkki normaalia nopiammin ja huilia vaan yks tolppien väli. :) Ja tänään olis tarkotus mennä kokeilee nyrkkeilyä. :P

mä oon vakuuttunut just kasvisten ja proteiinin yhdistelmään JOKA ATERIALLA!! ja sit hiilarit treenien mukaan. :)

--- siis AAMIAINEN myös kasviksia ja piffiä. :) + + pähkinöitä/mantelia/avokadoa/kalaöljyy(jos ei syö kalaa).

ja jos herkut on pakkomielle niin treenin jälkeen sit vaan ääntä kohti. :)

-- paha meikän mennä/tulla tosiaan neuvomaan, ku itelle tullu ne pari senttii jotain löllöööö tohon vyötärölle kesän aikana. yyyh... mut toivotaan et ne on nesteitä. (heh- itsekusetus on parasta)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom