Painoa lisää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miikaz
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Oksettaa ajatuski syyä 30% päivässä rasvaa. Eli mun bulkilla se ois ~1000 kaloria rasvaa. Ei tuu kauppoja :D

No sehän tulee jo parista litrasta maitoa. No oikei, kyllähän siinä proteiiniakin on. Sellasen määrän nyt vetää normipulliainenkin päivässä :)

Kyllähän sitä rasvaa tosiaan öljyllä voi ottaa, jos sielu sietää... Itsellä ei :(

Oksettaa ajatuski syyä 30% päivässä rasvaa. Eli mun bulkilla se ois ~1000 kaloria rasvaa. Ei tuu kauppoja :D

Ihan sama mulle miten teet, mutta se nyt vaan taitaa olla se bodarin kannalta optimaalisin määrä rasvaa ruokavaliossa. Todella helposti tulee täyteen ilman minkäänlaista kuvotusta. Ja sitä rasvaa todellakin pitää saada jotta kroppa toimii.

edit: Jos yhtään oot asioihin tutustunu, niin suositeltavat makrojakaumat ovat prosentteina suurinpiirtein tämännäköiset: p30, hh40, r30. Hiilarin ja protskun määriä lähinnä voi tuossa puljata jos haluaa, mutta rasvaa tulisi saada about tuon verran aina. Osa tyydyttymättöminä ja osa tyydyttyneinä.

Jos syöt vaan 5 kertaa päivässä voit vetää joka kerta niin paljon ku jaksat. Olettaen ettet ole bulimikko yms.
Sitä öljyäkin voit ottaa ihan reilusti jos ei haittaa että lihaksiin tulee vähän peitettä.

edit: Jos yhtään oot asioihin tutustunu, niin suositeltavat makrojakaumat ovat prosentteina suurinpiirtein tämännäköiset: p30, hh40, r30. Hiilarin ja protskun määriä lähinnä voi tuossa puljata jos haluaa, mutta rasvaa tulisi saada about tuon verran aina. Osa tyydyttymättöminä ja osa tyydyttyneinä.

Oon tutustunu, mutta tuo on mulle uus jako, tullu vastaan vain 40/40/20 jakoa ja tuota oon itekki suosinu.
Pääasia kuitenkin että kehitystä tulee :)

Oon huomannut tässä tälläsen jutun, jos haluaa painoa lisää niin kannattaa syodä täys ateria ennen punttia niin ei rasvapala puntille! its en voi mennä ees salilla nälkäsena ja energiaankin riittää enempi!

Hyvis ajoin oot alottanu treenaamisen, kasvuiässä muutenkin treenamisesta ei oo kuin hyötyä. Ite oon hankkinu massaa viimeiset 8 kiloo sillein, että syö vaan niin saatanasti ku jaksaa ihan sama mitä syö, ja treenaa samalla mutta ei liikaa.

Yksi pomminvarma ohje aloitteleville heinäkepeille ja tietysti kaikille muillekin, ketkä haluaa lisää massaa, on se, että koskaan ei saa olla nälkä. Eli jos menet jääkaapille vasta silloin, kun tunnet nälän tunteen, niin olet jo myöhässä. Itse ainakin silloin aikoinaan 50-kiloisena kun tajusin kyseisen asian, alkoi lihastakin tarttumaan ihan toisella tavalla.

Käytännössä homma toimii niin, että kun lähdet kouluun, hengailemaan kylille tai oikeastaan ihan mihin vaan, niin ota evästä mukaan. Silloin kun itse alottelin näitä hommia, niin ei esim. protupatukoita ollut vielä keksittykään, joten ei muuta kun banaaneja, rahkaa ja reissumiestä taskuun. Kyllähän sitä alkuun treenaamattomat kaverit naureskeli, mutta hymy hyytyi aika nopeasti, kun alkoi meikäläisellä t-paidan hihat käymään ahtaaksi.

Ja nuorena ei kannata ottaa stressiä jos kaikki massa mitä bulkkaamalla tulee, ei olekaan pihvilihaa, sillä aika helposti se höttö sitten lähtee, kun jättää noita välipaloja vähemmälle. Itse esim. 16-vuotiaana painoin 52 kg ja olin 175 pitkä. Kahden vuoden kuluttua pituutta oli 180 cm ja painoa 80 kg suunnilleen samoilla rasvoilla, silmämääräisesti arvioituna.

Yksi yleinen ongelma aloittelevilla rimpuloilla on lisäksi se, että he luulevat syövänsä paljon, vaikka todellisuudessa eivät syö juuri mitään! Valittavat vain koko ajan, että en vaan liho vaikka söisin mitä! Pitää ymmärtää, että syöminenkin on treeniä ja sitä pitää harjoitella ihan samalla tavalla kuin sitä penkin ja haukan veivaamistakin.

Olen nyt 10 päivää pitänyt kirjaa ja safka on tullut suhteessa 35p/45hh/20r. Tuolla suhteella on menty vähän päälle 3000 kcal:in päivä tahtiin.. Aamupaino on ensi mittauksesta noussut kilon verran.
Varsinainen kysymys onkin, että kannattaako tuosta vetää vielä mitään johtopäätöksiä vai kannattaako katsoa tilannetta tarkemmin esim. kuukauden kirjanpidon jälkeen?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom