Eli olen tehnyt noin 1,5v ajan about 3-4x viikossa voimaharjoittelua aerobisen harjoittelun lisäksi. Nyt tuossa kuukausi sitten lopetin sen seinään, kun täytyy tammikuun 6. päivä hiihtää maakuntaviestissä kilpaa. Eli koskaan en mikään lihaskimppu ole ollut 188cm/75kg penkki 95kg, maastaveto: 140kg meni ainakin leikitellen, muttakun teen kotisalilla ei enempää painoja ole.. ja tarkoitus olisi maakuntaviestin jälkeen jatkaa punttia ehkä jopa entistä intensiivisemmin!
Nyt olen kuitenkin huomannut että kuukauden aikana 75kg:sta on lähtenyt 2,5kg pois painoa.. tänä aamuna 72,4kg, ja rasvaa on kyllä juuri samanverran kuin ennenkin! Onko mahdollista, että tässä neljässä viikossa on kadonnut 2,5kg lihasta?? :( Ja loputkin voimat ilmeisesti kadonneet sen sileän tien? Niin ja olen 17v.
Nyt olen kuitenkin huomannut että kuukauden aikana 75kg:sta on lähtenyt 2,5kg pois painoa.. tänä aamuna 72,4kg, ja rasvaa on kyllä juuri samanverran kuin ennenkin! Onko mahdollista, että tässä neljässä viikossa on kadonnut 2,5kg lihasta?? :( Ja loputkin voimat ilmeisesti kadonneet sen sileän tien? Niin ja olen 17v.
samahan se on, kun ollut viikon kaks kipeenä, näyttää kuin olis kuihtunut..mutta nesteet lähtee nopeesti takas kiertoon kun alotat taas treenaamaan, viikko kaksi niin on entisellään.