Painkillah!?

Ikä
42
Juuh tota on tullu hakattua tässä muutamana iltana.
Engine on kyllä jotain tähän asti ehkä parasta (en oo farcrytä pelannu joten en tiiä siitä sitten). Tyyppien mallinnus on hienosti hoidettu, mahtava ragdoll-efekti jaksaa huvittaa joka kerta ja vaarna ase on hiano :) tyypit jää vaarnasta roikkumaan kattoon, seiniin jne. Pelin ideana on tappaa kaikki mikä liikkuu samalla kun taustalla soi hevimetalli. ja siis ihan oikeasti taustalla soi hevimetalli :)

Aseet ovat sitä peruskamaa paitsi tietysti painkiller-weapon (lihamylly) / hitsipillisysteemi ja sitten tämä vaarna-ase.

Kentät on mielenkiintoisia ja hemmetin hyvännäkösiä. tehojahan tuo peli vaatii varsinkin näyttikseltä, oma XP3000 menee isolla vihollismäärällä jo hieman kyykkyyn kun näyttiksenä on vain GF4 TI4200.

Huonoja puolia on sitten ne että peli toistaa itseään koko tarinan läpi. viholliset lisääntyy ja kentät kasvaa mutta periaate on sama, tapa kaikki. viholliset on perkeleen tyhmiä joten tekoälyn puute kompensoidaan vihollisten määrällä. ja niitä onkin sitten aika perkeleesti..

jostain kumman syystä myöskään mitään ajoneuvoja ei tai apuvälineitä ei voi käyttää mikä on kyllä tyhmyyden huippu.

Riittää iloa pariksi illaksi mutta erittäin lyhytikäinen peli, valitettavasti, vaikka enginessä olisi puhtia vaikka mihin!

Aluksi meinasin hankkia ton pelin, mutta kun arvostelijat tyrmäsivät pelin. Että on samaa mättöä alusta loppuun ilman kunnon juonta, niin innostus meni. Nyt kiinnostaisi Silent Hill 3 ja testata riittääkö koneen potku.

Hyvä lahtauspelihän tuo on. Läpi tuli tahkottua. Varsinkin viimenen kenttä on näkemisen arvonen ja heavy musiikki on kyllä ehdottomasti plussaa.

Joo toi heavyhomma on kyllä koominen. Onkohan tolla pelillä muuten suomessa k18-lappu? Voisi kuvitella että on, senverran "rajua" meininki on hevimusiikkeineen ja puuseipäineen :) Tällä iällä tuo kaikki on jo koomista mutta joku 8v Teemu voi hyvinkin kuolaposkella innostua vähän liikaa tämänkaltaisesta viihteestä :)

Treenaisko: en ehkä itse ostais koska on todellakin niin lyhytikäinen. Wareta ja pelaa kerran läpi.

Niin se vielä piti sanomani että loppumonsterit tässä pelissä on ISOJA isolla IILLÄ!

Tuo Far Cry kiinnostaisi kanssa hankkia. Kovasti tuntuu monella olleen ongelmia pelin kanssa, mitä olen netistä hakenut juttuja. Taitaa johtua vain siitä, etteivät ymmärrä, että pelkkä CD asema ei olekaan sama kuin DVD:tä lukeva asema.

Far Cry vaikutti ihan hyvältä, ainaki sen ekan kentän perusteella. Jätin sen siihen ekaan kentään, koska koneessa ei oikeen tahtonu tehot riittää (XP2800@2300mhz, Radeon 9700 Pro). Nyt on tullu tota Thief 3 pelattua ja se on kyllä aivan loistava.

Sandman sanoi:
Far Cry vaikutti ihan hyvältä, ainaki sen ekan kentän perusteella. Jätin sen siihen ekaan kentään, koska koneessa ei oikeen tahtonu tehot riittää (XP2800@2300mhz, Radeon 9700 Pro). Nyt on tullu tota Thief 3 pelattua ja se on kyllä aivan loistava.

Sulla taitaa kusta joku, koska mulla Far Cry tomi hyvin xp2600 , Radeon 9600 pro ja 512Mt muistia.

Kyöpeli: Kun laitto kaikki kuvanlaadutu- ja yksityiskohtaasetukset maksimiin niin sillon alko nykimään. Kun laski asetukset mediumiin ni alko oleen jo ihan pelattava.

Egee 87: No ei mutta onhan sitä peliä hauskempi pelata ku se näyttää hyvältä. Tuo Far Cryki ku on varmasti grafiikaltaan hienoimpia pelejä mitä tällä hetkellä on. Kyllä mä ainaki testaan aina eka miten peli pyörii parhailla asetuksilla. Onpa taas menny keskustelu offtopiciksi.

Painkiller oli omalla tavallaan hupaisa. Tämä Far Cry tuntuu taas olevan enemmän mun makuun. Vähä niinkuin HalfLife, mutta helvetin hienolla grafiikalla ja fysiikanmallinnuksella. Kiva ampua ylhäällä roikkuvan kontin kettinki poikki ja kattoa ku kontti tippuu vihujen niskaan. ;)

FarCry ois mun mielestä paljon parempi peli jos siin ei ois niit ihme apinoita. Painkiller on ihan mukava ajantappo peli mutta ei sitä paremmaks tuu mun silmissä nousee.

Varoituksen sana: Silent Hill3 ei toimi GeForce4 MX näytönohjaimella, vaikka teho ei ole Fujitsu Siemens koneesta loppunut peleissä tähän mennessä. Suuri pettymys, mutta onneksi sain vaihdettua pelin Silent Hill2:een+välirahaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom