Paikkakunnan paras kampaamo? (kuopiolaiset)

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kallella en itseasiassa ole käynytkään, vaikka parit kehut olen aiemminkin ko. herrasta kuullut. Mulla taitaa olla joku pienoinen kynnys mieskampaajien käsittelyyn hakeutumisen suhteen, hyvä kun edes Akin leikeltäväksi uskaltauduin :rolleyes: Pitänee varmaan heittää hyvästit tuolle vähintäänkin omituiselle päähänpinttymälle (en siis kuvittele parturoitsijamiekkosten olevan mitenkään vähemmän taitavia, jotenkin vaan nolottaa enemmän vääntäytyä tämän nukkavierun olemukseni kanssa jonkun äijän saksittavaksi) ja varata aika Kallelle.
Täytyy raportoida, että kävin kuin kävinkin Kallen kerittävänä noin kuukausi sitten ja olin lopputulokseen todella tyytyväinen. Nyt rupesin varaamaan puljun nettisivujen kautta uutta aikaa, mutta järkytyksekseni huomasin, ettei Kallea enää mainita henkilökuntasivulla :itku: Voihan ny Venäjän keisari, tottahan toki tässä kävi näin just kun luulin löytäneeni ittelleni pätevän luottokampaajan, jonka luo parturoitavaksi mennessään ei tarvitse pelätä vatsa kuralla hiustensa puolesta. Tulin siispä hädissäni elvyttämään tämän threadin, koska sattuneen takaiskun jälkeen joudun taas julistamaan metsästyskauden alkaneeksi, eli Jyväskylän hiusmuotoilijaeliitin henkilöiminen jatkukoon.

Entä Jose samassa puljussa? Mun päälle ainakin ihan mukavasti osasi hänkin tehdä taikoja.. Eri tyyppinen kuin Kalle mutta mukava ja osaava. Ja pesun yhteydessä päähieronta - jumalaista :)
En ole kyllä juuri päivittänyt tietoja että keritseekö kyseinen henkilö vielä Korpisella..

Korpisella on myös Ilkka, jolla olen käynyt pari kertaa ja oon ollut tosi tyytyväinen. Mulla on melko lyhyet ja oikukkaat hiukset (liukkaat, monta pyörrettä ja hiuksia on PALJON) mutta hyvin oon saanut molemmilla kerroilla pyytämäni wash-n-go -kampauksen. Viimeksi laitettiin myös väri - elämäni ekaa kertaa värjäytin hiukseni kampaajalla ja hyvin meni. Ilkka kertoilee välillä mitä on tekemässä ja kysele mielipidettä, joten sikälikin turvallinen tyyppi. :D

Ilkka on ihan turvallisen oloinen kaveri myös, en ole käynyt henk.koht.käsittelyssä mutta Kalle kehunut kaveria taitavaksi ja lahjakkaaksi jo uran alkuvaiheessa :)
Korpisella majailevat mielestäni ammatillisesti yhdet parhaista ja asenteeltaan hyvät tyypit.

Muualla JKL-tyyriissä kampaamoissa asenne joskus vähän sellainen ylimielinen ettei uskalla edes mennä jos ei ole JOKU.. you know what I mean..

Eli Korpisen pojille vaan, beibe :D

Eipä varmaan sitten auta vaihtaa liikettä, jos kerran Korpisen muutkin herrat osaa asiansa. Kiitos vinkeistä! Minäkin oon tosiaan tykännyt fiiliksestä tuolla Korpisella. Siis vaikka paikka onkin kallis ja "trendikäs", niin kukaan henkilökunnasta ei ole antanut pahaa silmää (tai ehkä ne tekee sen kun minä en huomaa :rolleyes: ) tahi nyrpistellyt nenäänsä, vaikken olekaan ulkoiselta olemukseltani mikään fiini ja rahanhajuinen asiakas.

Latest posts

Back
Ylös Bottom