Kuopiosta voin suositella erittäin lämpimästi Shine -kampaamoa ja sieltä erityisesti Katia. Osoite on Kasarminkatu 10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuopiosta voin suositella erittäin lämpimästi Shine -kampaamoa ja sieltä erityisesti Katia. Osoite on Kasarminkatu 10.
Onko kati vaalea ja lihava ;). Ihan vaan sillä kun sille olen menossa kiitti fitnesspimutsu ;)
Täytyy raportoida, että kävin kuin kävinkin Kallen kerittävänä noin kuukausi sitten ja olin lopputulokseen todella tyytyväinen. Nyt rupesin varaamaan puljun nettisivujen kautta uutta aikaa, mutta järkytyksekseni huomasin, ettei Kallea enää mainita henkilökuntasivulla :itku: Voihan ny Venäjän keisari, tottahan toki tässä kävi näin just kun luulin löytäneeni ittelleni pätevän luottokampaajan, jonka luo parturoitavaksi mennessään ei tarvitse pelätä vatsa kuralla hiustensa puolesta. Tulin siispä hädissäni elvyttämään tämän threadin, koska sattuneen takaiskun jälkeen joudun taas julistamaan metsästyskauden alkaneeksi, eli Jyväskylän hiusmuotoilijaeliitin henkilöiminen jatkukoon.Kallella en itseasiassa ole käynytkään, vaikka parit kehut olen aiemminkin ko. herrasta kuullut. Mulla taitaa olla joku pienoinen kynnys mieskampaajien käsittelyyn hakeutumisen suhteen, hyvä kun edes Akin leikeltäväksi uskaltauduin Pitänee varmaan heittää hyvästit tuolle vähintäänkin omituiselle päähänpinttymälle (en siis kuvittele parturoitsijamiekkosten olevan mitenkään vähemmän taitavia, jotenkin vaan nolottaa enemmän vääntäytyä tämän nukkavierun olemukseni kanssa jonkun äijän saksittavaksi) ja varata aika Kallelle.