Paikkakunnan paras kampaamo? (kuopiolaiset)

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
En nyt osaa muotoilla parempaa otsaketta, mutta ajattelin luoda tänne mimmipuolelle sellaisen kampaamo/kampaaja-threadin ( muiden kauneus-threadien innoittamana), jossa voitais vertailla kokemuksia eri kampaamoista/kampaajista. Tai siis kertoa, jos joku on jonkin hyvän jostain löytänyt.

Eli eka kysymykseni Kuopiolaiselle: Oletteko löytäneet sellaisen kampaamon/kampaajan, että muualle ette suostu menemään? Minulla on ( tasa )pitkät paksut hiukset... Niille pitäs tehdä jotain...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla sama ongelma täällä. En tiedä mistä (Kuopiosta) hyvän hovikampaajan löytäisin.. Help us!

Saman kysymyksen voisi esittää Jyväskylän kampaamoja kokeilleille. Itse olen käynyt Studio Aki Korpisella muutaman kerran ja lopputulos on kyllä aina ollut ihan ok, mutta melko suolaisella hinnalla. Kaiken lisäksi Korpisen hiusmuotoilijoista mielestäni paras on tällä hetkellä äitiyslomalla, joten etsinnässä olis joku näppärä sijainen Kaisalle. Luottokeritsijäkseni kelpuuttaisin tyypin, joka osaa oikeasti jollain kuudennella aistilla vainuta minkälaiset hiukset kunkin asiakkaan kasvoihin + persoonaan passaa ja kykenee leikkaamaan lyhyisiin hiuksiin jonkun muunkin mallin kuin kynityn kanan perseen.

Mulla sama ongelma täällä. En tiedä mistä (Kuopiosta) hyvän hovikampaajan löytäisin.. Help us!

Jospa Merzi tietäisi ...

Maddox sanoi:
tyypin, joka osaa oikeasti jollain kuudennella aistilla vainuta minkälaiset hiukset kunkin asiakkaan kasvoihin + persoonaan passaa (ja kykenee leikkaamaan lyhyisiin hiuksiin jonkun muunkin mallin kuin kynityn kanan perseen).

Just noin!

Maddox: Olen käynyt jo piiitkän aikaa ennen poismuuttoani Jyväskylässä juurikin Aki Korpisen Kallella. Oikea on vainu, aina onnistuneet ratkaisut ainakin mun päälleni ja persoonalleni sekä mukava ja asiallinen tyyppi. Hinnat tuntuvat olevan kovat joka paikassa, joten panostaisin kyllä Kalleen :rock:
Tämä siis vain henk.koht mielipiteeni :)

Itse olen Kuopiossa käynyt Blue Moonissa, viimeksi just tänään :) Aina on leikkaus onnistunut ja passannut mulle, lisäksi henkilökunta on mukavaa ja hinnatkin edulliset.
Edit: Ja sieltä saa 20 %:a opiskelija-alennusta.
Edit2: Ihanahelena: opiskeletko yliopistossa? Näin nimittäin eilen studentian salilla tytön, jolla oli pitkät ja paksut hiukset, ja joku painonnostoseuran t-paita ja tuli nyt mieleen, ettet vaan ollut sinä? :)

Maddox: Olen käynyt jo piiitkän aikaa ennen poismuuttoani Jyväskylässä juurikin Aki Korpisen Kallella. Oikea on vainu, aina onnistuneet ratkaisut ainakin mun päälleni ja persoonalleni sekä mukava ja asiallinen tyyppi. Hinnat tuntuvat olevan kovat joka paikassa, joten panostaisin kyllä Kalleen :rock:
Tämä siis vain henk.koht mielipiteeni :)
Kallella en itseasiassa ole käynytkään, vaikka parit kehut olen aiemminkin ko. herrasta kuullut. Mulla taitaa olla joku pienoinen kynnys mieskampaajien käsittelyyn hakeutumisen suhteen, hyvä kun edes Akin leikeltäväksi uskaltauduin :rolleyes: Pitänee varmaan heittää hyvästit tuolle vähintäänkin omituiselle päähänpinttymälle (en siis kuvittele parturoitsijamiekkosten olevan mitenkään vähemmän taitavia, jotenkin vaan nolottaa enemmän vääntäytyä tämän nukkavierun olemukseni kanssa jonkun äijän saksittavaksi) ja varata aika Kallelle.

Kiitoksia vinkistä!

Itse olen Kuopiossa käynyt Blue Moonissa, viimeksi just tänään :) Aina on leikkaus onnistunut ja passannut mulle, lisäksi henkilökunta on mukavaa ja hinnatkin edulliset.
Edit: Ja sieltä saa 20 %:a opiskelija-alennusta.
Edit2: Ihanahelena: opiskeletko yliopistossa? Näin nimittäin eilen studentian salilla tytön, jolla oli pitkät ja paksut hiukset, ja joku painonnostoseuran t-paita ja tuli nyt mieleen, ettet vaan ollut sinä? :)

Buahahhahhaa sehän minä olin ;) Pitäskän tilata aika blue Mooniin. Olitko sinä se joka tekin rintaa ja mitäs sitten menit taljoille tekemään? Vai se joka sousi?

Sä näit mun tukan, mä mietin pitäsköhän tasamittaisena vai ottaisko kerroksellisuutta silleen, että lähtee niin ku kasvoilta alaspäin...

Mietin vaan, kun ihanahan se on kun on pitkä ja paksu-tasapituinen tukka, mutta toisaalta olen niin kyllästynyt. Toisaalta tuntuu, että on ollut työn takana kasvattaa tämäkin...Että se silleen ohenee liikaa, kun sen kerrostaa...

Onko sulla kokemusta Salon Twististä?

E: siis Blue Moon antaa opiskelija-alennusta, vaikka sitä ei KYY:n kalenterissa mainita? Paljo siellä maksaa leikkaus, vai otitko jottai muutakin ;)

Mua sitten taas kiinnostaisi hyvät ja kohtuullisen hintaiset parturit Tampereella. Mistä paikoista Tampereen mimmit on lähtenyt tyytyväisinä, mutta ei köyhinä?

Mua sitten taas kiinnostaisi hyvät ja kohtuullisen hintaiset parturit Tampereella. Mistä paikoista Tampereen mimmit on lähtenyt tyytyväisinä, mutta ei köyhinä?

Hairstore ei ny aivan järkyttävän hintanen ole,mutta tyytyväistä asiakasta sieltä ei tullu. Toisaalta siellä on niin monta kampaajaa, että koskaan ei tiedä mitä tulee. En suosittele. Odottelen myös vinkkejä jostain sellasesta, joka tekis jotain uutta ja kasvoille sopivaa, eikä vaan tasailisi vähän latvoja. Eli Tampereen mimmit, VINKKEJÄ!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihanahelena: Mää oon se, joka teki eka penkillä ja meni sitte taljoille. Kuopiossa en oo käyny muissa kampaamoissa ku Blue moonissa. Just tänään ne siellä kyseli, että onko ne vielä KYY-kalenterissa, ku eivät itekään tienneet. Leikkauksen hinnaksi jää alennuksen jälkeen 16,40 e. Sulla on kyllä tosi pitkät ja etenki paksut hiukset, ehkä kerrostus ei ois pahaksi, se vähän keventäis :)

Tuu ABC-hiusopintokeskukseen, mä opiskelen siellä hiusmuotoilijaks ;) Hinnat on inhimilliset ja ihan varmasti työn laatu on hyvää, aikaa tosin saatta mennä hieman pidempää ku normikampaamoissa mut onkos sillä niin väliä :D

Onko kukaan kuullut sellaisesta jutusta kuin leikkauspermanentti? Ei varmaan kovin yleisesti käytetty nimi. Mutta idea siinä on, että ( jollain ) kaksikerrostustekniikalla saadaan aikaiseksi sellainen juttu, että tukka ns. vetäytyy kiharalle. Eli ymmärtääkseni ne ylemmät osat vetävät sitä kiharalle... Tässä hyödynnetään hiusten luonnontaipuisuutta, jota minulla ( kai/toivonmukaan ) on. Mulla on paksu, pitkä ja raskas tukka. En halua, että se pilataan. Toivon mukaan tuo sitten on hyvä juttu minulle. Onko kellään kokeumsta?

Ja onko kukaan Kuopiolainen ( mitenhän monta täällä meitä on :) ) käynyt Shinessa?

Jospa Merzi tietäisi...
Stylestä ja hiusarenasta kokemuksia, voin kyllä suositella.

Mulla on oma "hovikampaaja" ihan muualla, siksi ei tuon hirveämmin ole kokemuksia kertynyt Kuopion parturi-kampaamoista. :)

Microtowerin alakerran kampaaja, PB-Style (?), on minun luottoparturi :). Mukava tyttö ja osaa valita värit niin että ne sopivat ja _pysyvät_ todella hyvin. Edellisen kampaajan tekemät raidat pysyi päässä alle viikon, mutta tuolla tehdyt pysyy kuin oma väri. Opiskelija-alennusta saa, en muista oliko 10 vai 15%.

Kuopiossa minun mielestäni ehkäpä paras kampaamo on Hiuslinja. :) Kokemuksia löytyy myös Hairlekiinista, Salong Twististä yms. mutta hinta-laatu suhteelta paras paikka on kyllä ehdottomasti tuo Hiuslinja.

No kylläpä täällä nyt ehdotuksia satelee, kun olen jo aikani kerenny varamaan, pitäsköhän perua ;)?

Minkä hintainen toi hiuslinja on?

E: Niin siksi olen tässä niin tarkka, kun teen piiitkästä aikaa muutakin kuin pelkän leikkauksen.

Eipä oo noista Kuopion kampaamoista henk. koht. kokemusta, mutta mun pikku sisko on töissä Kolmisopella Hius- ja kauneuskeskus KP:lla. :D Voin suositella...

Zone-sarja -42%
ihanahelena:

Riippuu tietysti vähän siitäkin kenelle kampaajalle menet siellä, mutta esim. minulla viimeisemmän kerran tyven värjäys, valeat raidat +siistimisleikkaus (pitkiin hiuksiin) maksoi 50 euroa. :)

Studio Aki Korpisen kävijöitä täälläkin. Ollilla olen kaks kertaa käynyt. Ekalla kerralla teki tosi hyvän leikkauksen ja raidat, varsinkin leikkaus oli maailman paras! Mutta mutta: toisella kerralla ei tehnytkään vaikka pyysin samanlaista. Hmph, mitäköhän nyt, kun pitäisi taas tehdä jotain? Voisin mäkin varata Kallelle ajan ja testata häntä. Oon muuttamassa Turkuun pian, olisko sieltä kampaajavinkkejä?

Latest posts

Back
Ylös Bottom