Paidan lyhentäminen

Onko kukaan onnistuneesti lyhentänyt liian pitkää paitaa?Jos on, niin mikä olisi hyvä keino? Kannattaako mennä yrittämään, jos paita on vain vähän liian pitkä, vai meneekö operaatio liian hankalaksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiks tää ois sopinu tonne tyhmiin kyssäreihi

Jos löytyy suvusta tai läheisistä naispuolinen henkilö, tyrkkää paita sille. Näin mä oon tehnyt ja hyvin toimii ;)

Jollet ole itse varma mitä pitäis tehdä niin vie ompelijalle. Itsehän en osaa ommella (Vanhanen ,kaikki naiset ei osaa), mutta eräällä asukastuvalla Oulussa maksoin kolmista farkuista , hameesta ja yhdestä paidasta yhteensä 45e. Osaa lyhennettiin, osaa levennettiin jne. Mielestäni hinta ei ollut paha varsinkaan kun olisin pahimmassa tapauksessa vaan pilannut ne mikäli olisin itse yrittänyt.

Dude, perus t-paitaa on suht vaikea lyhentää ilman oikeanlaista konetta. Jos se on siis ihan "normi" puuvillainen t-paita, niin helmasta voi tulla sellainen liian leveä ja sellainen kiemurainen jos ei tiedä miten homman hoitaa. Puuvilla on hieman joustavaa, joten tarvitsee samantyylisen langan jolla sen ompelee. Jos paita on oikeasti niin tärkeä, että haluat sen lyhennettävän, niin suosittelen minäkin viemään ompelijalle. He osaavat hommansa aivan varmasti. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom