Pahin maustamisyritelmä

Fastin vadelman makusesta protskusta vetinen palautusjuoma, Sf-proteinin Vitamax + Möllerin fishölje... :kippis1: --> :eek: --> :urjo:
Älkää edes kysykö...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän mennessä kaikki maustamattomat herat + funlight -> lavuaarista alas.
Eikä Ehrmann + kaakao uponnut hymyilevin naamoin.

Ensimmäinen protskurinkki: 2dl soijajauhoa+lämmintä vettä ja lusikalla sekasin, huh heijaa, klimppistä paksua velliä, kävi kahesti oksennus kurkussa, no pakkohan se oli niellä :)

En muista merkkiä mutta tietyissä rypsiöljyissä on karmea sivumaku mun mielestä, kokeilin vaihtaa merkkiä ja lorautin kunnon siivun rahkan sekaan, oli melko hirveää.

Ja vanha kunnon hydralisoitu whey, tunnetaan paremmin jauhettuna saatanana, siinä on semmonen pitopöytien herkku et avot. Se nimittäin ei mene oksennuksen mausta kovin kauaskaan.

Itse en ole kokeillut mutta kannattee kokeilla semmosta maustetta kuin kumina, kunnon kourallinen rahkan sekaan ja eiku naamariin, mä veikkaan et moni sanoo et yam yam.

mxm sanoi:
Whey8100 (maustamaton, kammottava hera) + rahka + mysli -> roskikseen. Oli aika säälittävä yritys ja tuli kokkareista hirveän makuista soosia.

Ite laitan 1dl NP Whey 8100:ta ja 1-2 tlk kaakaota, sitä on ainaki oppinu juomaan. :) Sen sijaan NP Soy Amino 92, sen makuun ei tottunu ikinä, mausteli vaikka millä, yhtä karmeeta aina. Varsinkin kun koetin sotkee sitä vadelma-Fun Lightiin, yööks... :rolleyes:

jape36 sanoi:
rahkaa,mustikoita,appelsiinimehua ja maitoa
Saa olla aika :david: että lähtee maitoa ja appelsiinimehua sekoittamaan. Tässä on kyllä ehkä voittaja-ainesta :thumbs:

dogi sanoi:
Saa olla aika :david: että lähtee maitoa ja appelsiinimehua sekoittamaan. Tässä on kyllä ehkä voittaja-ainesta :thumbs:

:offtopic: Tuo yhdistelmä ei muuten maistu yhtään niin pahalle kuin kuvittelisi, kokeiltu on... Nuo rahka ja mustikat saattoivat tosin olla vähän liikaa. Syy miksi tuota on tullut joskus kauan sitten testattua, on se, että faija aikoinaan kertoili tuon kombinaation olleen suosittu "palautusjuoma" treenarien keskuudessa joskus kultaisella 70-luvulla :kuola:

(Siihen en ota kantaa, onko mitään järkeä vai ei ( :D) , mutta minulla ei ole mitään syytä epäillä jutun todenperäisyyttä; tuohon aikaanhan ravintotietämys oli vähän sitä ja tätä ja kaikenlaisia enemmän tai vähemmän epämääräisiä legendoja "toimivista" ravintoaineista oli varmasti liikkeellä melko lailla.)

Hullu-ukko sanoi:
Fastin vadelman makusesta protskusta vetinen palautusjuoma, Sf-proteinin Vitamax + Möllerin fishölje... :kippis1: --> :eek: --> :urjo:
Älkää edes kysykö...

Boost4you:n Heraa, vehnänleseitä, maitoa, kalanmaksaöljyä. Mainio setti, oletan että tuo kalanmaksaöljy hidastaa proteiinin imeytymistä joten käytän sitä noin yöshottina. Ehkä tottumiskysymys.

Kaseiini ja appelsiinituoremehu.. Meni vielä normaalia huonommin sekaisin, joten niitä klimppejä oli aika lailla.. meinasi ihan :urjo: tulla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom