Oletteko törmänneet järkyttäviin rip offeihin, missä plagioidaan säveliä ihan törkeesti?
Itse törmäsin tossa helvetinmoiseen kopioon. Stratovarius on nussinut sikamaisesti Queensrychen biisin. Kannattaa kuunnella:
Stratovarius - 030366
vs.
Queensryche - Screaming in digital
Itse törmäsin tossa helvetinmoiseen kopioon. Stratovarius on nussinut sikamaisesti Queensrychen biisin. Kannattaa kuunnella:
Stratovarius - 030366
vs.
Queensryche - Screaming in digital

Arvosteluissa sitten on usein, että Tolkilta puuttuu vibra.:lol2:
.....onhan yngwie j. malmsteen nyt sentään täysin eri planeetalta kun Timo "en sweeppaa koska olen laiska läski" Tolkki........ehkä tikityksessä tolkki voi kopioida ynkkaa jollakin astraalitasolla mutta sweeping puuttuu lähes täysin mikä sitten taas on yngwien tavaramerkki....ja eihän näiden kahden kitarasaundeja myöskään voi verrata mitenkään toisiinsa....yngwiellä paksu ja pehmeä saundi erinäisistä tekijöistä johtuen esim. kielet aivan Helvetin korkealla otelaudasta....noh turha kai tästä enempää mun homoilla mut pointti joka tapaukses et tolkin soittotaito Esim. ynkkaan verrattuna on lähinnä vitsi...ja ei, en soita paremmin kuin tolkki mutta eipä tässä mua ollakaan vertaamas