PAF tarjoaa 30€ ilmasta rahaa

Näinpä tosiaan. Stickyhän se tosiaan on kun tuosta WG:n listasta katsoo. Mutta ei se mitään, tämä ketjuhan on hyvä juuri sitä varten että muutkin asiasta kiinnostuneet saavat vinkkejä ja voivat jopa oppia toisten virheistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin!! http://www.pokersource.com tarjoaa useammalle pokerisaitille pelirahaa, rahat voi tietenkin nostaa ulos vasta tietyn käsimäärän/pisteiden jälkeen.

Jos haluatte niin laittakaa suosittelijan ID:ksi DARaMu niin mäkin saan hilloa näistä vaivasista tekstiriveistä

Eli ensin pitää tehdä tonne pokersourceen tili ja sit vasta hakea niitä no deposit bonuksia
ja ehtona lisäks että sen bonuksen saa puolen vuoden välein vaan yhdelle tilille. Tuolla on muuten lisäks oikein nopea online support ku menin ite vähän kämmäilemään.

^Okei katotaan mitä tosta tulee.
Kyselin tuolta supportista kuinka kauan menee että saa bonukset tilille, millä voi pelata.
Niin kuulemma menee 5-7 päivää. Noh odotellaan.

No laitetaas itekkin tälläne: BankrollMob - no deposit poker bonus <- Tosta linkistä rekisteröidyt ja laitat ilmaiset no deposit boonus hakemukset vetämää. Bonukset tulee yleensä parissa päivässä. Saattaa olla, että pitää todistaa henkilöllisyys jotenkin, esim. passista kuva tjsp.(itse jouduin todistamaan) Saitti valikoimaan kuuluu mm. fulltilt, partypoker yms. Eli tosiaan tuolta saa ilmaista pokerirahaa, jotka voi myös pisteiden keräämisen tms. jälkeen kotiuttaa.

No laitetaas itekkin tälläne: BankrollMob - no deposit poker bonus <- Tosta linkistä rekisteröidyt ja laitat ilmaiset no deposit boonus hakemukset vetämää. Bonukset tulee yleensä parissa päivässä. Saattaa olla, että pitää todistaa henkilöllisyys jotenkin, esim. passista kuva tjsp.(itse jouduin todistamaan) Saitti valikoimaan kuuluu mm. fulltilt, partypoker yms. Eli tosiaan tuolta saa ilmaista pokerirahaa, jotka voi myös pisteiden keräämisen tms. jälkeen kotiuttaa.
Jep, hyviä kokemuksia tolta saitilta. Olen ottanut partylle bonuksen ja nyt venailen Titan Pokerin bonusta :) rahat tuli kahdessa päivässä.

Pelirajoitus meni umpeen ja olin tallettanut jo koodilla sen 15. Baccarata pari ylimääräistä kierrosta ja 46 euroa extraa kotiutukseen. Alkuperäisen jätin pokeria varten. Kiitokset vinkistä!

Kantsii noiden pokeri no deposit bonusten perässä juostessa miettiä sitä että jos aikoo joskus oikeasti pelata nettipokeria jossain vähän enemmänkin niin sitten kyllä voi vähän korventaa jos on kaikissa parhaissa paikoissa käyty lunastamassa 50$ no deposit bonus ja jäänyt rakeback saamatta. Itse tulee nostettua 20-30$ päivässä pelkkää rakebackia.

Tämä siis vain jos meinaa sitä pokeria alkaa pelaamaan, jos haluaa vaan bonukset kerätä pois ja lähteä kaljalle niin sittenhän noi on varmaan oikeesti ihan hyviä diilejä.

Toka kannattaa miettia pelaako vielä ko. saitilla jälkeenpäin, rakeback se tärkein! Kiemuroita noihin kuuluu, on niin laadittu et suurin osa ei saa rahojaa voitolla. Kyllä ne haluu ihmisten kaikki tiedot, säännöt todella monimutkaisia ja rahahojen palautus myös monesti. Tollanen PAF tarjous on jees!!! Tässäkin on ketjussa ollut linkkejä josta joku taho linkkien avulla hyötyy, mene suoraa osoitteen www jokupokerimesta com....

Kantsii noiden pokeri no deposit bonusten perässä juostessa miettiä sitä että jos aikoo joskus oikeasti pelata nettipokeria jossain vähän enemmänkin niin sitten kyllä voi vähän korventaa jos on kaikissa parhaissa paikoissa käyty lunastamassa 50$ no deposit bonus ja jäänyt rakeback saamatta. Itse tulee nostettua 20-30$ päivässä pelkkää rakebackia.

Tämä siis vain jos meinaa sitä pokeria alkaa pelaamaan, jos haluaa vaan bonukset kerätä pois ja lähteä kaljalle niin sittenhän noi on varmaan oikeesti ihan hyviä diilejä.
Kerros nyt uudelle ja tyhmälle että mitä tää Rakeback käytännössä tarkottaa? Saa rakea takas joo, mutta miks, ja mitä ne pokerihuoneet hyötyy siitä? Tää diili pitää varmaanki tehä samalla kun rekisteröityy jonnekkin? Siinä mielessä mulla ei oo hätää, on noita huoneita vielä jäljellä..sitä paitsi kaverilla on full tiltille varmaan 5 tunnusta eikä ongelmia oo tullut.

Niitä ongelmia saattaa alkaa ilmeneen vasta sen jälkeen ko aikoo kotiuttaa rahaa ja on laittanu rekisteröityessä jotain tietoja väärin. Muutenki nuita tilejä ruukataan ekaa kertaa vähän tarkemmin tsekata ko on ekaa kertaa rahaa kotiuttamassa.

Jos ei ikinä aijo kotiuttaa rahaa niin sittenhän siinä ei ole mitään ongelmia :thumbs:

Kerros nyt uudelle ja tyhmälle että mitä tää Rakeback käytännössä tarkottaa? Saa rakea takas joo, mutta miks, ja mitä ne pokerihuoneet hyötyy siitä? Tää diili pitää varmaanki tehä samalla kun rekisteröityy jonnekkin? Siinä mielessä mulla ei oo hätää, on noita huoneita vielä jäljellä..sitä paitsi kaverilla on full tiltille varmaan 5 tunnusta eikä ongelmia oo tullut.
No ihan vaan koitetaan saada pelaajia tolla rakebackilla. Ihan sama asia kun joku bonuskortti systeemi mistä saa plussaa. Ja tosiaan sun kaverille tulee ongelmia siinä vaiheessa kun koittaa kotiuttaa rahaa jos on tehnyt 5 eri tunnusta, siitä olen melko varma.

Noniin!! http://www.pokersource.com tarjoaa useammalle pokerisaitille pelirahaa, rahat voi tietenkin nostaa ulos vasta tietyn käsimäärän/pisteiden jälkeen.

Jos haluatte niin laittakaa suosittelijan ID:ksi DARaMu niin mäkin saan hilloa näistä vaivasista tekstiriveistä

Eli ensin pitää tehdä tonne pokersourceen tili ja sit vasta hakea niitä no deposit bonuksia
ja ehtona lisäks että sen bonuksen saa puolen vuoden välein vaan yhdelle tilille. Tuolla on muuten lisäks oikein nopea online support ku menin ite vähän kämmäilemään.
^Okei katotaan mitä tosta tulee.
Kyselin tuolta supportista kuinka kauan menee että saa bonukset tilille, millä voi pelata.
Niin kuulemma menee 5-7 päivää. Noh odotellaan.

Ei hyväksynyt tonne. Tuli denied määritys.:(

Sain pokerstrategyn kautta Mansion pokerille 50 dollaria, eli noin 38 euroa.
Voitin sitten Deuces wild pokeri slotista 600 euroa royal flushilla.
Asiakaspalvelussa sanottiin, että en voi kotiuttaa voittoja ennen kun olen kerännyt 5000 Club Mansion pistettä!!!
Tietääkö kukaan miten saan nopeiten pisteet kerättyä tai kierrettyä tämän vaatimuksen?

Sanoo ettei ole lupaa rekisteröityä ton koodin kanssa.

Noniin, vitonen tuli:thumbs:

Kiitos tästä. Kävin nää läpi... Partypoker, ActionPoker, TitanPoker, FullTiltPoker toimi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom