On monimutkaisempi kuin pöytäkone, ja monesti takuu raukeaa jos menet sitä koppaa availemaan....
Kiitos asiallisesta ja (oletettavasti ;)) asiantuntevasta vastauksesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On monimutkaisempi kuin pöytäkone, ja monesti takuu raukeaa jos menet sitä koppaa availemaan....
Mutta minä en ole enää tenava ja istunut kohta 20 vuotta erilaisten koneiden äärellä. Nyt alkaa vaatia käyttömukavuutta ja helppoutta sen takia että pyykitkin pitää pestä ja ruokaa laittaa.
Voiko näppiksen heittää pesukoneeseen (en tarkoita pyykkisellaista)?
Voiko näppiksen heittää pesukoneeseen (en tarkoita pyykkisellaista)?
Ei kannata, menee vettä piirilevynä toimivien kumimattojen väliin ja johtimet ruostuvat.
Eipä paljon ole muita kodinkoneita, jotka on pakko puhdistaa.
Lisätään nyt tähän väliin vielä pieni varoitus, että älkää välttämättä menkö sinne telkkarin sisään sorkkimaan jos ette tiedä mitä teette. Siinä kuvaputkessa kulkee todella kova jännite, ja siihen ei tarvitse edes koskea kun sieltä indusoituu näppeihin nätti valokaari joka tiputtaa kyllä pakkislaisenkin. Tietysti sen jännitteen voi purkaa siitä, ja se puretaankin aina ennen huoltoa, mutta tuollaisia juttuja en suosittele yksin kotona 3 promillen humalassa tekemään.Kurkkaapa huviksesi muutama vuosi vanhan putkitelkkarin sisälle Eihän niitä kovin moni putsaa, mutta ilmeisesti staattinen varaus vetää sinne eläimelliset määrät pölyä vuosien varrella. Paloriski sekin.
Mulla ei kestäny edes 40 asteen hienopesua kun unohtui farkkujen taskuun. Ilmeisesti ei ollut vesitiivisKokeilemalla selviää, ite oon pessy USB-tikkua pesukoneessa pariin kertaan. Hyvin pelaa.