Pätevyyspisteet käyttöön?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Olisko mahdollista antaa käyttäjille pisteitä sen mukaan kuinka kokeneita/päteviä/koulutettuja he ovat näissä punttihommissa? Tiedän että se olisi todella hankalaa, mutta varmasti ylläpito tietää ketkä ihmiset tietävät mistä puhuvat. Toki kuuntelen mielummin ihmistä joka on harrastanut voimailua 20 vuotta kuin jotain 16 vuotiasta wannabe bodaria 3kk sali kokemuksella. Nyt en tiedä yhtään millainen ihminen nimimerkin takana on.

Jos annettaisiinkin pisteet suoraan penkkituloksen ja käytettyn roinamäärän mukaan? :) Ymmärrät kai että ihmisen täytyy itse pitää huolta lähdekritiikistä, aina. Etkö pysty arottamaan hölmöyksiä jutuista joissa on jotain järkeä? Aina kannattaa kysyä lisää, jos siltä tuntuu. Kaikki ihmiset erehtyvät joskus (paitsi ehkä minä), ei ole yleensä kovin fiksua uskoa ketään auktoriteetin perusteella.

Sellainen idea voisi kyllä olla hyvä, että itseni kaltaiset vakituiset häiriköt jotenkin polttomerkittäisiin, ettei kukaan vaan erehtyisi uskoamaan heidän juttujaan. Pelkään kuitenkin pahoin, että ylläpito pelkää tämän idean kääntyvän itseään vastaan ;)

Originally posted by Mtmm
Se on jo käytössä kuten mun avatarista polttomerkin huomaat.

In leagua with Satan?:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom