Päivän syömiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ezez
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Treenistä sen verran, että en itse tuollasta lähtisi toteuttamaa :) Tietenkin jos sulla pelaa, niin mikäs siinä.. Oma ajatus olis, että ottaisit suoraan vaan Starting Strengthin käyttöön ja jos haluat, niin ota siihen runkoon pari apuliikettä mukaan per treeni..

Sun tavotteista en oo nyt ihan varma, kun näyttäny tän threadin aikana muovautuvan :)
Sun mitoilla en ainekaa lähtis kiristelemää... Saat lihasnäkyvyyttä, kun hommaat vaan tarpeeksi lihasta ja pidät rasvoja alhaalla..

Syömingeistä on vaikea sanoa, kun ei tiedä mitä noista saa ja kuinka paljon.. Mututuntumalta aika vähän tulee sulla syötyä.. Aamupalaa vaan reilusti ja tonnikalaomena-kombon vaihdat kunnon ruokaan..

Kokeileppa jotain lukuisista ravintoainelaskureista, joita netti tarjoaa... Katsot viikottain vaikka aamupainon (aamukusen jälkee tietenkin :) )

Päivittäisestä painon mittauksesta ei kannata suuria johtopäätöksiä tehdä, kun se saatta (ainakin itsellä) heittää melkein 2 kg..

Treenistä sen verran, että en itse tuollasta lähtisi toteuttamaa :) Tietenkin jos sulla pelaa, niin mikäs siinä.. Oma ajatus olis, että ottaisit suoraan vaan Starting Strengthin käyttöön ja jos haluat, niin ota siihen runkoon pari apuliikettä mukaan per treeni..

Sun tavotteista en oo nyt ihan varma, kun näyttäny tän threadin aikana muovautuvan :)
Sun mitoilla en ainekaa lähtis kiristelemää... Saat lihasnäkyvyyttä, kun hommaat vaan tarpeeksi lihasta ja pidät rasvoja alhaalla..

Syömingeistä on vaikea sanoa, kun ei tiedä mitä noista saa ja kuinka paljon.. Mututuntumalta aika vähän tulee sulla syötyä.. Aamupalaa vaan reilusti ja tonnikalaomena-kombon vaihdat kunnon ruokaan..
Miksei tuota ohjelmaa? Tuollaista minulle aikaisemmin suositeltiin täälä sivustolla..
Mikäs toi ohjelma on jonka linkitit? En jaksa lukea noin pitkää tekstiä, kun kuitenkaan siitä en sit lopulta oikein ymmärrä :rolleyes:
En haluaisi kuitenkaan mitään liian yksinkertaista, kun salia on takana jo vuodenverran..
Lihasta sitä tietysti tahdotaan kasvattaa!!! Mutta en mitään bulkkia, vaan suhkot kireässä kunnossa pitää pysyä..
Ruokavaliosta vielä sen verran, että kun opiskelut taas kahden kuukauden päästä alkaa niin tulee yksi lämminruoka lisää, joten se tasoittaa huomattavasti ruokavaliotani taas..

Mutta niin.. Mikä tuossa ohjelmassa on vikana? :/

Kokeileppa jotain lukuisista ravintoainelaskureista, joita netti tarjoaa... Katsot viikottain vaikka aamupainon (aamukusen jälkee tietenkin :) )

Päivittäisestä painon mittauksesta ei kannata suuria johtopäätöksiä tehdä, kun se saatta (ainakin itsellä) heittää melkein 2 kg..
Joo nyt olen viikon verran tutkaillut EnergyNetissä ruokavaliotani ja syömiseni ovat siinä 3000kcal luokkaan ja peruskulutukseni on sen 2000kcal..
Liikun päivässä n. 500kcal arvoisesti, joten plussalla olen n. +500, joten eikö se niin hyvin mene?

Menee.

http://www.oolannin.fi/oolannin_tuotteet.asp?tuote=9725 oisko hyvä päiväruoka tuollainen ja ehrami rahka? ei ole mikään dietti päällä ja rasvat ei haittaa.

Riippuu taas vähän siitä, mitä hyvällä tarkoitetaan. Jos haluaa syödä maultaan hyvää ruokaa ja sattuu tykkäämään tuollaisista kaikinpuolinkäsitellyistä valmis(paska)mätöistä, niin joo on varmasti ihan hyvä. Samoin jos hyvällä takoitetaan sitä, että on helppo valmistaa vaan paistamalla/mikrottamalla, niin joo on varmasti hyvä.

Jos taas hyvällä tarkoitetaan ravintoarvoiltaan hyvää, ei-niin-käsiteltyä ruokaa, joka silti on helppo valmistaa niin Itse söisin mielummin vaikka paketillisen kalkkunaleikkelettä ja pakastevihanneksia öljyllä. Vähintään yhtä helppo valmistaa ja ravintoarvot paremmin kohdallaan.

Eikä nyt niitä herneitä nenään, kunhan kerroin oman mielipiteeni.

Back
Ylös Bottom