Päässä vikaa? Biisien pätkät soi taukoamatta korvien välissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strike
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Muistan aiemminkin joutuneeni tämmöisiin kierteisiin. Mm. 4 vuotta sitten minulla soi Norjan reissun aikana 4-5 vrk PUTKEEN (kyllä, aamusta iltaan) J.Karjalaisen - Väinö laulun kertosäkeistö.
:rolleyes:

Helvetinhelvetti, ja nyt jälleen on noin 2-3 viikon ajan soinu erinäisten biisien kertosäkeet päässä, aamusta iltaan. Jopa silloin, kun yöllä satun heräämään kuselle.

Musta tulee tätä menoa hermoheikko oman päänsä syövä masokisti kannibaali.. hullu.. skitsofreenikko.. ärg rärg ÄRG! :hyper:

Varmasti monella vastaavanlaisia kokemuksia, mutta onko kellään edes mutu/huhutietoa siitä, mistä tämä voi johtua?

:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi "väinö" biisi on kyllä aika pelottavan tarttuva. Ei taas tarvinnut ku lukea sana väinö niin alko takaraivossa soimaan "väinö väinö missä on mun väinö" :hyper:

Argh... pitääkin soittaa joitan musaa että toi unohtuu. Toinen vaihtoehto on hakkaa päätä seinään niin kauan kunnes toi ei enään soi :wall:

strike sanoi:
Varmasti monella vastaavanlaisia kokemuksia, mutta onko kellään edes mutu/huhutietoa siitä, mistä tämä voi johtua?

Olet hullu? Ei toi ole enää normaalia, meillä normaaleilla ihmisillä soi päivät pitkät päässä vain kakarana kuultuja lastenlauluja:

"Nalle luppakooor-va, nimen sain..." (henk.koht. suihkusuosikki, kaikuu kaakeleissa kivasti)
"Piiikku kakkosen poos-ti..."
"Niils Holgersson..."
"Nukkumatti, nukkumatti lasteeen, illoin saapuu, heittää uni-hiekkaa..."
"Taaaa-o Taaaaa-o, pieni pandakaaaaaarhu..."
Ja sitten se saatanan melodia siitä Kasmasiinin elektroniikkapelijatkojännäristä Kuka uskoo haikaraa tms. - suorastaan hypnoottinen kertosäkeen tienoo.

Jossain aiemmassa threadissa kamppailupuolella oli puhetta suosikki kehään saapumismusiikeista: toi luppakorva voisi jäätää kyllä vastustajan veren aika pahasti.

Gascoigne sanoi:
Toi "väinö" biisi on kyllä aika pelottavan tarttuva. Ei taas tarvinnut ku lukea sana väinö niin alko takaraivossa soimaan "väinö väinö missä on mun väinö" QUOTE]

Kuuntele kerrankin tarkkaan tuo biisi ja huomaat että se menee 'väinö, väinö missä on SE väinö' ;)

-humanteri-

Gascoigne sanoi:
Toi "väinö" biisi on kyllä aika pelottavan tarttuva. Ei taas tarvinnut ku lukea sana väinö niin alko takaraivossa soimaan "väinö väinö missä on SE väinö"

Täytyy myöntää, mulla alko kans soimaan heti päässä.

prkl äkkiä winamppi päälle

Lääkäreiden saneluita:

"Ainakin 2 pv päässä soinut "Tango kohtalon". Nyt tuskastunut niin päässä soivaan musiikkiin, että yrittänyt itsemurhaa."

joo, tiedän että oli :wanha:

:)

Ei helvetti! Kummallinen on ihmismieli, mullaki rupes väinö heti soimaan päässä, piti avata heti winamp :wall:

Olette outoja. Kyllä mullekin jää aina joku biisi soimaan päähän, mutta pystyn vaihtamaan sen ihan helposti mieleisekseni. Joskus sitä vaan huomaa, että päässä soi joku ihan uskomattoman paska biisi, mutta se lähtee pois, kun alan hyräilemään mielessäni jotain parempaa kappaletta. Siitä ei siis muodostu mulle mitään ongelmaa. :)

repeilin :hyper: .Tulee mielee joku terapia.
Onneks mulla ei soi päässä, ois se ilkeetä tehä jotai jos korvissa soi määkivä karjalainen.

Mun mielesta toi on viela ihan jees kappale, itsella tuossa kolmatta paivaa soinut Solid Basen Mirror Mirror :) ".....mirro mirro on te wool tel mii woot aim luukin foo.....luukin tu mai ais and sii tel mii huu its gona pii......." Ja silti se pitaa soittaa repeatilla winampilla aamusta iltaan...

Mä yleensä korjaan tilanteen sillä, että rupean kuuntelemaan jotain, joka todella iskee päähän vähintään yhtä lujaa kuin se, joka soi siellä ennestään. Klassiset biisit on oivia :)

Tällä hetkellä kuuntelen ja laulelen vanhaa hittibiisiä Age of aquarius :)

Tuttu 'vaiva'...Ammoisina lukioaikoina soi yks jos toinenkin biisi päässä. Olipa niistä jotain hyötyäkin esim. yo-kirjoituksissa. Matikka oli aina se heikko aine ja aattelin sitten kirjoitusaamuna herätellä itseä ja naapureita Helmetin tuotannolla, Strap it On -levyä luukutin. Ja kupoliinhan ne räminät jäi soimaan...Matikan koe meni paremmin ku koskaan, kauheet fiilarit päällä, varmaan hytkyin siinä penkissä :hyper: Sama juttu äikän aineessa, aamulla taas Helmeti:ä kehiin (Born Annoying-levy) ja mielikuvitus lensi ainekirjoituksessa... :evil: Ja laudaturhan siitä sitten paukahti, outoa...

Vähintään viiden minuutin välein päähän palautuu TikTakin Tänä yönä taivaaseen... Alkaa tympiä kun ei kuitenkaan oo mitään sen hehkeempää tänä yönä tapahtumassa :(

Muistaakseni psykologian luennolla eräs tutkija heitti tällaisen biisien päähän soimaan jäämisen olevan esimerkki neuroottisuuteen taipuvaisuudesta. Älkää nyt kuitenkaan alkako tilailemaan aikoja kallonkutistajille tai lepokoteihin, kyse on hyvänlaatuisesta normaalista neuroottisuudesta, mitä varmasti löytyy muodossa tai toisessa kaikilta (hellan/lompakon/kännykän/kellon tarkistukset). :D

Itselläni päässä soivat onneksi vain hyvät biisit ja sekin on vain merkki siitä, että tekisi mieli kuunnella ko. biisiä. Toisaalta esim. oikeinkrijoitusta tuleekin sitten tarkastettua aina se yksi ylimääräinen kerta ;)

Kun kattelin Lotr kaksi tornia niin päähän tarttui se rohanin biisi..The golden halls of meduseld. ja soi sitten muuten monta viikkoa, että silleen. huh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom