Pääsiäistauko!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suortti
  • Aloitettu Aloitettu
Kyselisin tässä kohtalotovereita eli kuinkas monelta jää treenit väliin kaupungin salien loman takia? Itse huomasin tänään että en pääsekkään salille ja myöhemmin etten pääse salille OLLENKAAN! :curs:

Ketuttaa vielä enemmän kun just olin yli viikon kipeenä ja kerkesin käydä jopa kerran salilla ja sit taas tauko. Ei voi muuta sanoa kun perseiden PERSE! :curs:

Pitäisiköhän uhrata rahaa ei-kaupungin saleihin, mutta ne maksaa niin paljon. :itku:

Jos joku ei halua uskoa tätä niin katsokaapas tämä:
http://www.hel.fi/liv/ajank/paasiainen.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arvasin ettei tänään sali ole auki, mutta kävin kuitenkin aikanikuluksi kurkkaamassa. Ovessa luki: Punttisali suljettuna pe 9.4 - ma 12.4.
Kyllä harmittaa! :curs:

Korkeakoulun sali + kulkukortti 24h = :hyper:

Te jotka ette pääse treenaamaa syökää mämmiä tai jotain, ootte nii vittuuntuneita pääsiäisen jälkeen että enkat tulee joka liikkeessä :D

Mulla on sama juttu kun tolla suortilla. Eilen perhamo aatelin, että nyt ennen pääsiäistä veän niin HC-treenin että ei mitään järkee, mutta sali olikin vaan 17:45 auki ja menin sinne 17:30, ei siinä oikeen kerenny vetää mitää. :Prkl:

Avainkortti on ja sali avoinna 24h. Juuri rääkättiin olkapäät eli ei se jeesuksen yksinoikeus ollut pitkänä perjantaina kärsiä.

Ei se pieni loma oo niin pahasta. Itselläni kävi niin, että 4-jakoinen ohjelma pitää tällä ja ens viikolla muuttaa vaan 3-jakoiseksi. Venytellään ja kävellään vua.

Onneks ei oo sali kiinni kun tänään perjantaina ja treenit vedettiin niin, että tänään on ansaittu lepopäivä. Launtaina salille ja sitten pitäskin mennä mökille, joten sunnuntai on lepoa ja maanantaina pitäs taas salille mennä. Eli ei mitään pääsiäispakkolepoja.

Jep sali koko pääsiäisen ajan kiinni :( Toisaalta tulee viikon tauko edes johonki väliin ni kai tuo ihan hyvääkin tekee.

Hippa sanoi:
Pakkotaukoa on, kun iski flunssa ja kuume.. :(
Sama juttu, sikäli vituttaa ihan erityisesti, kun salille pääsisin helposti ja lomalla olisi muuten aivan loistava treenata, mutta sitten iskee joku hemmetin flussa ja kuume.

Tänään ei enää ollut kuumetta, eli jos huomenna tunnen olevani jo suurinpiirtein elossa, niin saattaa tulla lähdettyä salille kokeilemaan treeniä.

Kaksi tuntia sitten homotreenit ojentajille ja selälle. Ojentajissa tuli uudet enkat. Huomenna klo 10.00 myöhästynyt Via Dolorosa, eli kevään eka 20 kilsan lenkki. On kovia jätkiä ja sitten on...

muutenkin pitkä tauko ja pitenee entisestään :down:

Tauko, mutta johtuen kohtuullisen rasittavista työvuoroista, joita on koko pääsiäisen ajan. Työpaikan sali olisi auki 24h ja lähellä, mutta kun ei irtoa enää töitten jälkeen. Sitten tiistaina takaisin apinan raivolla!

No, sattuuhan sitä mutta toisaalta, pääseehän täällä netissä pelaamaan Virtual Body Builderia. Mä just huomasin että fysioterapeutista on hyötyä loukkaantumisriskin pienentämisessä enemmän kuin legendary personal trainerista...

;)

Sali olis auki mutta kun lääkärin piru kielsi menestä.tuli poistettua ,isot luomet päästä ja niihin tuli tikkejä.No ens viikolla taas kovalla innolla. täytyy käydä kävelyllä tai jotain ettei taas oo ihan sohvaperunana.

Niko, ne tikit mitään haittaa, itse kysyin lääkäriltä et saako urheilla, johon lääkäri vastas että siitä vaan, tuskin sä mitään leuallasi teet. No ei siinä sitten hittoakaan, samana päivänä vaan treenamaan. Hiukan ihmetytti kun rutisi mut ei se tahtia haitannut. No, viikon päästä oli kaikki tikit revennyt, eikä tarvinnut mennä edes tikkien poistoon ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom