- Ikä
- 45
Mulla oli nuorena sama ongelma niin pahana että jouduin lopettamaan aerobicissa käynnin. Pahimpia olivat step-up tyyppiset tunnit, mutta myös muu aerbic-hyppely aiheutti tajuttoman päänsäryn. Olen helposti punehtuvaa tyyppiä [nuorena punastelin paljon ja edelleenkin sitä tapahtuu esim kovaa nauraessa] ja silloin olin kyllä aina polla punaisena ja hiki päänahasta valuen :D Kunto oli hyvä, eli noin muuten ei olisi ollut mitään ongelmaa, mutta yleensä aina puolessa välissä tuntia piti lopettaa ja jättää leikki kesken koska tuntui että taju lähtee siitä kivusta. En tiedä sitten nousiko verenpaine vai mitä, muutoin se on aina ollut ja on edelleenkin oikein hyvä, sellainen 120/72 luokkaa...
Kuntopyörää polkiessa tai esim sauvakävelylenkillä en ole ikinä päänsärystä joutunut kärsimään, en sitten tiedä mitä eroa sillä on, ilmeisesti ponnistelu ja hyppely? En kuitenkaan mielelläni mitään aerobiccia harrastaisi kun tuntuu että joku suoni katkeaa päästä ja aivoja myöten vihloo. Kävelylenkeistä kyllä kostona on usein ollut viiltävä keuhko-, ja kurkkukipu, varmaan johtuu siitä että hengitän päin v*ttua ja huohotan kuin sika :lol2:
Kuntopyörää polkiessa tai esim sauvakävelylenkillä en ole ikinä päänsärystä joutunut kärsimään, en sitten tiedä mitä eroa sillä on, ilmeisesti ponnistelu ja hyppely? En kuitenkaan mielelläni mitään aerobiccia harrastaisi kun tuntuu että joku suoni katkeaa päästä ja aivoja myöten vihloo. Kävelylenkeistä kyllä kostona on usein ollut viiltävä keuhko-, ja kurkkukipu, varmaan johtuu siitä että hengitän päin v*ttua ja huohotan kuin sika :lol2: