Päähän sattuu ja naksuu!

Terve. Tätä on jatkunut jo niin pitkään, että päätin kysästä. Ainaku yritän hyppiä, päähän alkaa sattumaan yhä enemmän ja enemmän ja se menee semmoseks polttamiseks, että pakko lopettaa. Sama jos oon juoksulenkillä, niin päässä naksuu koko ajan ja päähän sattuu. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Pitäiskö lääkäriltä käydä kysymässä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terve. Tätä on jatkunut jo niin pitkään, että päätin kysästä. Ainaku yritän hyppiä, päähän alkaa sattumaan yhä enemmän ja enemmän ja se menee semmoseks polttamiseks, että pakko lopettaa. Sama jos oon juoksulenkillä, niin päässä naksuu koko ajan ja päähän sattuu. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Pitäiskö lääkäriltä käydä kysymässä?

Hypitkö kuinka korkeassa huoneessa? Ettei katto olisi liian matalalla?

Sori, paska oli mutta oli ihan pakko. Muut jatkakoon

Onks sulla räkätautia alla? Tuleeko paineen tunne/kipu kun painat päätä alaspäin? Kannattaa käydä tarkistuttaan poski- ja otsaontelot lääkärissä

Höh, ei saa pelotella. Tuskin sulla mitään kasvainta on. Migreeni on sellanen, että päänsärkyoireet voi pahentua liikkuessa. Käy lääkärissä niin ne tutkii.

Totta helvetissä meet lääkäriin tutkituttamaan ton vaivan. Ei toi mun mielestä miltään migreeniltä kuulosta, että aina hyppiessä ja lenkillä päässä alkaa napsumaan ja tulee polttava kipu.

Mulla joskus naksukans päässä kun hyppi taikka sitten ihan vaan juoksi, siitä on jo kyllä pitemmän aikaa.. Syytä en osaa sanoa, mutta ittestään meni poijjes.. :)

Itellä on tuota kun aloittaa fillaroinnin tauon jälkeen. Tosin aika lievänä. Johtuu itellä siitä, että niskat on ihan juntturassa.

Joopa joo onpa hienoa syöpäpuhetta jo tääl. :D Itellä sattuu tulemaan tollasia vähän väliä. Kestäävät yleensä päivän tai pari ja sitten ne häviää. Huomasin niitä viimeks yli vuos sitten liikunnan tunnilla. En ottanu asiaa mitenkään vakavaksi koska ne tuntu aina olevan sillon kun oli vähän räkätautia tai jotain... Tuntuu siis että aivot hölskyy. Sillon vaan ottaa iisisti..

[E] Ja joo piti vielä se mainita, että pienempänä kun tollasia oli mulla futista pelatessa niin ei pystyny pukkaamaan palloa päällä koska tuntu tosiaan että aivot hölskyy. Mulla siis meni niskat pienenä vähän kipeiks Smackdown leikeistä ja futiksessa törmäilyistä. :) Joten otettiin fysioterapeutille aika ja muutamat kerrat siellä kävin hierottautumassa ja lopulta ottivat kunnon halausotteen niskoista ja raksauttivat jumalattoman ilkeästi noi niskat. Nesteet pääs liikkumaan eikä sen jälkeen enää vaivannu niskakivut. En muista noista pääkivuista vaan nekin luultavasti sillon väheni. Joten eiköhän toi sunkin ongelma lähe hieronnalla vittuun... Eikä töllötä konetta ihan 24/7 tolkulla.

:offtopic: Ja eikös kasvaimien tuntuessa jo päässä ala muisti katoilemaan ja veri vuotamaan nenästä vähän väliä?

:offtopic: Ja eikös kasvaimien tuntuessa jo päässä ala muisti katoilemaan ja veri vuotamaan nenästä vähän väliä?
Heh, aikas asiantunteva kommentti... Eiköhän nuo oireet pitkälti riipu kasvaimen laadusta/koosta/sijainnista yms...

Itsellä oli kans aikoinaan juurikin niskojen jumiutumisesta johtuvaa jyskytystä päässä aina kun vähän sydän pumppasi verta. Avautui kun fysioterapeutti rutisutteli niskoja...

Edit: Wikipedia (ei tietenkään mikään luotettavin lähde) kertoo oireista mm. "Aivokasvaimen oireet riippuvat kasvaimen koosta ja sijainnista. Hyvänlaatuiset aivokasvaimet voivat pysyä oireettomina vuosia.
Pitkittynyt päänsärky on eräs tyypillisimmistä aivokasvaimen oireista. Usein siihen liittyy pahoinvointia ja oksentelua, mahdollisesti myös huimausta ja pyörtyminen. Joskus aivokasvain johtaa myös muutoksiin käytöksissä ja muistivaikeuksiin.[1]
Aivokasvain voi aiheuttaa vaikeitakin näkö- ja kuulo-oireita, joita ovat muiden muassa yhden tai toisen silmän äkillinen sokeutuminen, tinnitus ja aistiharhat, kuten asioiden näkeminen kaksinkertaisena, tai yllättävä kuulonmenetys."

Noh, kaverilla napsui päässä, tätä nykyä on onnellisempi ilman pienen appelsiinin kokoista kasvainta aivolohkojensa välissä. Mutta realismin vuoksi pitää todeta, että tuo nyt voi johtua ihan mistä vaan, tiedä vaikka olisi psykosomaattista. Eli oletkin hullu etkä aivokasvainpotilas.

Voisko olla otsaontelotulehdus? Itse vasta sain siihen antibioottikuurin ja ennen sitä oli saman tyyppisiä oireita. Koita esimerkiksi että tuntuuko otsassa jos kyyristyt alaspäin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom