Ovatko ihmeet totta?

Aiheena ihmeet, joita kristinusko opettaa. Ovatko ne totta vai humpuukia?

Olen itse kokenut useita parantumis ihmeitä rukouksen kautta mm polveni, jotka olivat urheilussa vaurioituneet parantuivat kerralla täysin rukouksella. Eli kävelin seurakuntaan linkuttaen kivuissa ja kaveri halusi rukoilla puolestani. Sillä hetkellä kaikki kivut lähtivät ja aloin tekemään syväkyykky hyppyjä täydellä voimalla kokeillakseni kestääkö polvet ja ne olivat täysin parantuneet. Mikä tarkoitus tällä kokemuksella? Ihmeet todistavat Jeesuksen Kristuksen todelliseksi niinkuin raamatussa sanotaan ja minä olen elävä esimerkki, että tämä on totta. Tulokset puhuvat puolestaan 🙏💪🕊️🔥👑

Olen itse kokenut useita parantumis ihmeitä rukouksen kautta mm polveni, jotka olivat urheilussa vaurioituneet parantuivat kerralla täysin rukouksella. Eli kävelin seurakuntaan linkuttaen kivuissa ja kaveri halusi rukoilla puolestani. Sillä hetkellä kaikki kivut lähtivät ja aloin tekemään syväkyykky hyppyjä täydellä voimalla kokeillakseni kestääkö polvet ja ne olivat täysin parantuneet. Mikä tarkoitus tällä kokemuksella? Ihmeet todistavat Jeesuksen Kristuksen todelliseksi niinkuin raamatussa sanotaan ja minä olen elävä esimerkki, että tämä on totta. Tulokset puhuvat puolestaan 🙏💪🕊️🔥👑
Humpuukia. Itsesuggestio toki toimii, placebokokeet todistavat tämän. Jos uskot että yliluonnollinen voima haluaa parantaa sinut, se voi auttaa kehoasi parantamaan itsensä jos juurisyy on stressi, ahdistus, autonomisen hermoston ylikuormitus. Positiivisen ajattelun ei tarvitse lähteä jumalasta, sen voi ammentaa mistä vain itse kykenee (perhe, unelmat, yms.)
Jos taas ongelma on bakteerit, kasvaimet, murtumat yms niin ei auta suoranaisesti. Tosin, positiivinen ajattelu (Jumala haluaa minun parantuvan) voi epäsuorasti parantaa paranemista immuunijärjestelmän ja stressihormonien kautta.

Tarinasi ei ole todiste jeesuksesta.

Tosi hieno juttu että polvet paranivat. Terveys on tärkeää.

Humpuukia. Itsesuggestio toki toimii, placebokokeet todistavat tämän. Jos uskot että yliluonnollinen voima haluaa parantaa sinut, se voi auttaa kehoasi parantamaan itsensä jos juurisyy on stressi, ahdistus, autonomisen hermoston ylikuormitus. Positiivisen ajattelun ei tarvitse lähteä jumalasta, sen voi ammentaa mistä vain itse kykenee (perhe, unelmat, yms.)
Jos taas ongelma on bakteerit, kasvaimet, murtumat yms niin ei auta suoranaisesti. Tosin, positiivinen ajattelu (Jumala haluaa minun parantuvan) voi epäsuorasti parantaa paranemista immuunijärjestelmän ja stressihormonien kautta.

Tarinasi ei ole todiste jeesuksesta.

Tosi hieno juttu että polvet paranivat. Terveys on tärkeää.
Haastan tämän väitteesi. Minun tutullani oli 18cm parantumaton syöpäkasvain, eikä ollut mitään tehtävissä. Rukoilimme hänen puolestaan ja syöpä suli pois. Lääkäri totesi, että se oli ihme

Tiedä sitten, meneekö itse itsensä julistaminen apostoliksi Jeesuksen pilkkaamisesta, mutta ihmeet on hyvällä tuurilla korkeintaan aitoja sattumuksia tai kaikista todennäköisimmin pelkkää valhetta/silmänkääntötemppuja.

Edellä annettujen esimerkkien pohjalta kallistun puhtaan paskapuheen puolelle.

Tiedä sitten, meneekö itse itsensä julistaminen apostoliksi Jeesuksen pilkkaamisesta, mutta ihmeet on hyvällä tuurilla korkeintaan aitoja sattumuksia tai kaikista todennäköisimmin pelkkää valhetta/silmänkääntötemppuja.

Edellä annettujen esimerkkien pohjalta kallistun puhtaan paskapuheen puolelle.
Apostoli on raamatun palveluvira seurakunnassa. Jumala valitsee ja asettaa näihin tehtäviin. Minut on julkisesti siunattu seurakunnassa tähän työhön ja Jumala on vahvistanut sen mm. olen perustanut kaksi seurakuntaa ja johdan näitä seurakuntia.

Näitä ihmeitä tapahtuu jatkuvasti. Lukuisat ovat parantuneet parantumattomista sairauksista, vapautuneet riippuvuuksista ja rikolliset muuttuneet täysin. Jumalan voima toimii käytännössä, jonka tulokset todistavat kuten sairaat, heikot ja kouluttamattomat ihmiset tekevät tätä työtä ympäri maailmaa ilman rahaa vainojen keskellä, jossa on jatkuva kuoleman vaara

Apostoli on raamatun palveluvira seurakunnassa. Jumala valitsee ja asettaa näihin tehtäviin. Minut on julkisesti siunattu seurakunnassa tähän työhön ja Jumala on vahvistanut sen mm. olen perustanut kaksi seurakuntaa ja johdan näitä seurakuntia.

Näitä ihmeitä tapahtuu jatkuvasti. Lukuisat ovat parantuneet parantumattomista sairauksista, vapautuneet riippuvuuksista ja rikolliset muuttuneet täysin. Jumalan voima toimii käytännössä, jonka tulokset todistavat kuten sairaat, heikot ja kouluttamattomat ihmiset tekevät tätä työtä ympäri maailmaa ilman rahaa vainojen keskellä, jossa on jatkuva kuoleman vaara
Eli Jumala on vahvistanut, kun olet itse perustanut "netti seurakunnan" mitä ilmeisimmin Facebookiin? Aavistuksen on tuuheaa on kyl meno.

Mutta toisaalta sallittakoon, satujen parissahan tässä ollaan.

Mutta melko mulkku sadisti ja lisäksi melko kierrolla huumorintajulla varustettu tämä Jumalasi. Samaan aikaan kun kristityt kärsii vainoista lähi-idässä ja afrikassa, lapsia ja naisia raiskataan Allahin nimeen, niin on aikaa parannella Jannelta polvia suomessa. On se melkoinen seppä.

Eiköhän nämä turinat olleet osaltani tässä, kai tämä jonkin sortin lauantain alkuillan viihteestä kävi.

Haastan tämän väitteesi. Minun tutullani oli 18cm parantumaton syöpäkasvain, eikä ollut mitään tehtävissä. Rukoilimme hänen puolestaan ja syöpä suli pois. Lääkäri totesi, että se oli ihme
Ei ole minun väitteeni vaan tekoälyllä poimittu faktat, tsekattu ne ja jaettu sinulle. Sinulla on tietysti oikeus uskonnolliseen mielipiteeseesi vaikka se asiantuntijoiden konsesusta vastaan kävisikin. Itsekin olin "asiantuntijoiden" kanssa eri mieltä 2020-2022 kaikenlaisista terveydellisistä ja perusoikeudellisista asioista. Olen vieläkin.

Todella mukava kuulla kaverisi paranemisesta. En usko että rukoilu vaikutti ym. syiden perusteella mutta mahtava homma ja varmasti paransi teidän jengin suhdetta. Nämä on elämän suuria voittoja. Jumalan siunausta iltaasi Janne, palaillaan asiaan, kenties tämän tai toisten keskustelujen parissa :)

Mene sinne lasten syöpäsairaalaan rukoilemaan vitun polves kanssa, itsekäs ihminen.

Mene sinne lasten syöpäsairaalaan rukoilemaan vitun polves kanssa, itsekäs ihminen.
Eihän tuo nyt ole vielä edes kovin itsekästä jos on rukoillut oman terveytensä paranemisen puolesta; todella moni julkiuskovainen kertoilee miten yläkerran isäntä on auttanut keräämään massia ja sitä voi tuoda esille somessa esittelemällä kalliita autoja, hienoja lenkkareita ym. elämän kannalta täysin turhaa ja samaan aikaan ne syöpään sairastuvien lasten vanhemmat rukoilevat sitä samaa jumalaa, joka ei kuitenkaan viitsi parantaa niitä lapsia?

Janne vois ottaa pallit käteen ja paskanjauhamisen sijaan todistaa noi ihmeet. Ei liene vaikeeta. Etsit vaan lähimmän sairaalan ja sovit jonkun potilaan kanssa että saat kuvata syöpäkuvat, sitten rukoilet niin maan vitusti ja otat videon kun uudet kuvat tulee, jossa syöpä pois. Joo ei tule tapahtumaan. Kyllä sitä kaverien kesken keksitään pikku satuja ja kaikki parantuu, mutta ei vaivauduta lähimpään sairaalaan auttamaan sairaita ihmisiä.

Back
Ylös Bottom