Outoa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joona
  • Aloitettu Aloitettu
Gyrmy sanoi:
etvaanosaa.fi :)

Kuulut siihen kahden prosentin vähemmistöön joiden aivot ovat niin kieroutuneet ettei tuo testi päde heihin :D

hohhohhooo, no mä jo vähän ihmettelin että mikä tässä oli ideana :rock:

http://www.mysticalball.com

Keksiikö joku miten hitossa tämä toimii?

Sen huomasin että valituksi tulee aina parillinen luku, mutta silti miten ihmeessä se äijä voi tietää mitä ajattelen :O

Raejuusto sanoi:
http://www.mysticalball.com

Keksiikö joku miten hitossa tämä toimii?

Sen huomasin että valituksi tulee aina parillinen luku, mutta silti miten ihmeessä se äijä voi tietää mitä ajattelen :O

Juu, eipäs tulekaan aina parillista lukua, ja keksin jo toiminnan. Mikä hämmästys!

Hauska jippo. Ei tosin menny ku 5 sekkaa kun keksin miten se toimii. :)

tässä toiminta:

Valitset mitä vaan ja teet vaadittavat laskutoimitukset niin se osuu aina samaan kuvioon. Testaa tämä vaikkapa parilla luvulla ILMAN että painat kristallipalloa. Niin ja eri kuviot peräkkäisillä yrityksillä johtuupi siitä että retryllä se taulukko vaihtuu vaikkei sitä heti ehkä huomaakaan :)

Uskomatonta..minen suostu edelleenkään uskomaan että tuo kone muka tietää mitä minä ajattelen...taas se isoveli valvoo,kele....

edit: siis tuossa ensimmäisessä, tuo kristallipallohan nyt oli tuttuahuttua...

123jippo sanoi:
Kaikki meni vituilleen. Outoa. No tokassa korjasin kyllä sitten lopulta siihen porkkanaan kun tajusin että kuusi on kyllä jonkunsortin kasvi mutta ei vihannes. :rock:
:whip:

Paitsi että porkkana on juures :hyper:

Vincet sanoi:
:whip:

Paitsi että porkkana on juures :hyper:

LOL! Tässä sitä nähdään peruskoulujärjestelmän aikaansaannoksia...

Joona sanoi:
Tää testi on kyllä pelottava, ainakin minun kohdalla kaikki toimi. Eli auki uuteen selain ikkunaan, josta teet aika matalan, että et näe liikaa tekstiä.

Outoa
Ekaan 7 -> :eek:
Tokaan kurkku -> Hmm... :jahas:
Vikaan keltainen ruuvimeisseli -> :zzzz:

:)

vastasin keskimmäiseen muistaakseni parsa:) muut meni oikein.. ihme juttuja tommoset.

Tässä on threadi, jossa aikoinaan käsiteltiin samaa asiaa ja miksi vastaukset ovat sellaisia kuin ovat.

Minun huomioni kiinnitti threadin otsikko: "Outoa!" kun tämän threadin otsikko on "Outoa..." :hyper: Onko kyseessä jokin telepaattinen yhteys? Mistä tämä johtuu?

porsas sanoi:
kaikki muut samalla tavalla ku testissä, paitti viimmeeseen vastasin musta vasara.
Ihime jukeesi.

Kaikki täysin eri tavalla kuin testissä ja viimeiseen sininen vasara, outoa.

Q.Bijou sanoi:
Ainoastaaan viimeinen meni "oikein". Mitä tuossa testissä nyt niin outoa on?! Testin kehittäjällä ollut ilmeisesti tekemisen puutetta, kuten myös siihen vastaajalla. :)
Kaikki muut meni väärin, paitsi valitsin oikean työkalun.

Sukulaku sanoi:
vastasin keskimmäiseen muistaakseni parsa:) muut meni oikein.. ihme juttuja tommoset.

hehe sama juttu mulla.. parsa vaan tupsahti jostain:)

Sukulaku sanoi:
hehe sama juttu mulla.. parsa vaan tupsahti jostain:)

hmm... kuinka tyhmä oikein olen :nolo:
luulin, että tää on joku uudempi threadi, kun täähän pyöris tuola joku 3kk sitten, enkä tajunnut katsoa kirjoittajaa:D

Back
Ylös Bottom