Outo sairaus (VIDEO)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovin feikiltä kyllä näyttää. Tosin taustatieto kuulosti asialliselta ja "tieteelliseltä". Aikamoinen ihosyöpä, jos totta moinen on.

No ei kai tuo ny feikki ole? Aika sairaan näköistä. Toisaalta erittäin mielenkiintoinen tapaus.

Kyllä tuo taitaa aito olla. Olen nähnyt kuvia vastaavista keisseistä aiemminkin tosin tuo on aivan ääriesimerkki.
Villiintynyt syyliä aiheuttava virus.

"roots" began growing out of his arms and feet after he cut his knee in a teenage accident.

Kenties joku vakava sieni infektio?

Edit. Ei ookkaan sieni infektio nyt ku tarkemmin katoin ton videon...

Hmmm...
conf (13).gif

Onhan noita sieni- ja lihansyöjäbakteereita, mutta tuo on aika omituista...

Mulla tuli ensimmäisenä mieleen jonkun sieni-infektion ja kovettumien yhdistelmä. Aivan kamalan näköstä, jos totta puhutaan. Livenä nähdessä saattais joutua vähän hillitsemään itseään hämmennykseltä. Onkohan nuo tunnottomia lisäkkeitä? Tuntuuko kipua jos niitä leikkaa?

Eikö kukaan teistä vaivautunut lukemaan artikkelia loppuun, kun veikkallaan bakteereita sunmuita.
Siellähän selitettiin, että kyseessä on syylän tapainen kasvain, joka on viruksen aiheuttama.

Eikö kukaan teistä vaivautunut lukemaan artikkelia loppuun
Täytyy kyllä myöntää, että ei, koska aiheen kiinnostavuus asteikolla 1-10 on -5. Mies, jolla kasvaa hampaita perseessä, olisi mielenkiintoisempaa luettavaa.

Toisessa artikkelissa puhuttiin jostain harvinaisesta lepran muodosta joka tuon olisi aiheuttanut. En kyllä muista mistä tuon luin.

Sitä en oo koskaan näissä äärimmäisyyksiin menneissä tiloissa tajunnut, että miksei sitä lääkärinapua haeta jo aikaisemmin?

Ymmärrän kyllä, että mies on köyhistä oloista, mutta jos itse olisin tuossa tilanteessa, niin kyllä lääketieteellinen huomio olis eka prioriteetti. Vaikka siihen menis sit koko omaisuus ja toinen munuainen ni oishan se parempi ku jonain saatanan friikkinä eläminen.
:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom