Outo ruumiinrakenne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pöhnä
  • Aloitettu Aloitettu
Moi

Tänään vasta hokasin, ettei ruumin mitat ole oikein sopusoinnussa. Nimittäin selkä on pitkä ja hartiat leveät ja sitten on tomoiset tuppijalat. Olen istualteni todellla pitkän näköinen ja joissain autoissakin osuu pää kattoon(oon joku 183~). Vaatteet ei istu kovin hyvin, etenkään farkut.

Onko tälläinen ruumiinrakenne jotenkin "heikompi" fyysisesti. En tykkää nostaa raskaita taakkoja maantasola selällä ku voi tulla kipeeks. Jaloissa tuntus oleva strenaa hyvi, vaikkei juoksijaks varmaa oliskaa.

Muita kohtalotovereita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Persjalkasena on hyvä laahustaa, eipähän jää pultut lyhyeksi. Sopivaksi ne kuluu sitten kantapään alla.

Nauratti aina ku eksän kans käveli, sillä kun oli viis senttiä lyhyempänä silti monta senttiä korkeemmalla lantio kuin mulla. Se hermostu aina ku roikotin housuja ku ero vielä korostui.

Kauhee kohtalo, mutta mitä väliä? Pitääkö tässä nyt joku tukiryhmä perustaa?

Hei, olen weebooooom, ja olen persjalkainen. Jalatkin ovat heikot.

Ketään päinvastaisesta ongelmasta kärsijöitä? Yläkroppa on kun kääpiöllä, mutta jalkoja on sitten vaikka muille jakaa!

Ketään päinvastaisesta ongelmasta kärsijöitä? Yläkroppa on kun kääpiöllä, mutta jalkoja on sitten vaikka muille jakaa!

Täältä löytyy yksi. Istumakorkeus tuntuu olevan lyhyt suhteessa omaan pituuteen ja raajoja kyllä riittää :).

Ogrsh sanoi:
Täältä löytyy yksi. Istumakorkeus tuntuu olevan lyhyt suhteessa omaan pituuteen ja raajoja kyllä riittää .
Itsell pituutta 185 senttiä. Istuessa olen samankokoinen 175 senttisten kaverien kanssa, mutta jalat on kuin kaksimetrisellä :D. Noh eipä tämä kuitenkaan kauhean iso ongelma ole. Vaatteiden hankinnan kanssa on joskus haasteita, mutta niistäkin selvitty.

Ite oon kanssa ehta persjalkanen, ja HELVETIN YLPEE SIITÄ!!!!!!!
Eikös tätäkin miestä ole joskus pitkästä selästä (ainakin suhteessa muuhun pituuteen) haukuttu, eikä se nyt niin pahalta näytä, IMO!!!!!!
LeePriest.jpg

Jahas.. Eilen opin pakkotoistosta keittämään hyvää kahvia moccamasterilla. Tänään opin miksi naiset eivät pyöri jaloissa. On tämä kumma paikka! :D

Eikö tuo persjalkaisuus ole melkoisen yleinen ilmiö suomalaisten naisten joukossa varsinkin?Ainakin tältä tuntuu kaupungilla liikkuessa. Pitkät selät mutta jalat sellaset tasapaksut pötikät ja muodoton perse :D

^^Mulla on kyllä toisin päin..jotenkin oudon näköistä kun mitta rintojen alta napaan on tosi lyhyen näkönen. jalkoja kyllä löytyy, vaikka en ole edes kamalan pitkä.

Ahhahaa..2+ jumalattoman pitkät varpaat, jotka voisi jo melkein laskea omiksi jaloikseen. Jos jaloilla olisi jalat :rolleyes:

Hahha, ihanaa! Jollain muullakin on siis pitkät varpaat, ei pelkästään mulla :D Näistä vois pätkästä ehkä sellaset reippaat 1,5cm pois ni näyttäs normaalilta :lol2:

Täällä ollaan aika natsa kanssa, lyhkäset jalat. Pituutta 170cm, hartiat kyllä kohtuu leveät ja käsivarret, niin kuin isälläkin, vrt muihin oma ikäisiin.. Musta tää on hienoo :rock:

Hahha, ihanaa! Jollain muullakin on siis pitkät varpaat, ei pelkästään mulla :D Näistä vois pätkästä ehkä sellaset reippaat 1,5cm pois ni näyttäs normaalilta :lol2:

Eikös jossain tuolla Intian suunnalla isukit choppaile tyttäriensä varpaita jos jalka on muuten liian suuri? Sinne sitten vaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom