outo rintakipu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marqs
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä voi olla kysymys kun vasenta rintalihasta venytettäessä tai jos käyttää vasenta rintalihasta niin tuntuu kipua siinä kohtaa missä rintalihas kiinnittyy rintalastaan? Myös tehot rintaliikkeissä on laskenut.

Voiko olla kyseessä jonkinlainen revähdys tai tulehdus?

Onko kellään vastaavanlaista kokemusta?

Rintalihas voi olla hiukan lukossa. Minulla oli tuollainen, sen huomasi paremmin vasta kun lääkäri paineli lihasta. Sirdalud-kuurin avulla meni ohi.

Kipukohta oli minulla olkapään puoleisessa päässä. Kipu oli vähän sellaista kuin lihas olisi kipeä kovan treenin jälkeen.

marqs sanoi:
Krice kuinkas pitkä sirdalud kuuri sinulla oli ja minkälainen annostus

Eiköhän se lekuri sopivat kuurit määräile, jos on tarve... vai meinasitko jostain rajan takaa hakea lihasrelaksantit? :)

Mulle määräs juurikin venähtäneelle selälle 3 kertaa päivässä sirdalud 2mg, viisi nappia auttoi jo niin, etten enempää syönyt. Nyt olis kaks ja puol levyä sirdaludia tossa pahan päivän varalle :rolleyes:

Ajattelin vain vertailla että mitä lekurit määräilee. Itse sain 4 mg sirdaludia. Puolikas nappi aamulla ja kokonainen illalla.

Minulla oli muistaakseni 2 kertaa päivässä 2mg (olisiko ollut joku viikon kuuri). Ehkä tuota määrätään vähän koon mukaan, pienemmille vähemmän. On sen verran tujua ainetta ja varmasti yliannostus on melko vaarallinen.

Back
Ylös Bottom