Oulun vapariseurat vertailuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Andy. Fiksuna miehenä varmasti ymmärrät kyllä mitä ajoin takaa...
Kamppailuklubin päälaji on BJJ ja KickBoxing Teamin potkunyrkkeily...

No ei. KBT:lla treenataan kahta eri lajia: potkunyrkkeilyä ja vapaaottelua. Toistaiseksi potkunyrkkeilyn urheilullinen taso on kovempi ja harrastajamäärät suurempia, mutta se johtuu tietysti siitä, että sitä on treenattu pidempään. Lajit on jaettu kumpikin erillisiin jaoksiin joilla on mm. omat pankkitilinsä. Vapaaottelu ei ole siis mitenkään "alisteinen" potkunyrkkeilylle. Sellaisia treenaajia jotka käyvät molempien lajien treeneissä säännöllisesti on vain ihan muutamia. Lajien valmennus poikkeaa myös toisistaan. Oheistreenit ovat erilaisia ja vapaaottelun pystytaktiikka on aivan erilaista kuin potkunyrkkeilyn.

Kokemus potkunyrkkeilystä tietysti vaikuttaa Lepan opetukseen, mutta niin vaikuttaa myös nyrkkeilytuasta, jota hänellä on vielä enemmän kuin potkunyrkkeilykokemusta. Lisäksi hän on käsittääkseni treenannut vapaaottelua/shootfightingia jo ennen potkunyrkkeilyn aloittamista.

Olen sitä mieltä, että sinulla on Janne aivan erheellinen käsitys KBT:n vapaaotteluopetuksesta, enkä oikein tiedä, mistä olet sen saanut, kun et luullakseni ole edes nähnyt muiden ottelijoidemme kuin Heikin matseja, saati että olisit jotenkin tutustunut käytännön treeneihimme.

Niin TuomoM, koskas sitä uudet harrastajat pääsee mukaan? :)

Mukaan pääsee vaikka heti jos on hiemankaan taustoja, että perusasiat on kunnossa.

Peruskurssi alkaa Syyskuun alussa. Kun tarkka päivä lyödään lukkoon, niin mainos tulee heti myös näille sivuille.

Mainittakoon lopputäkynä Andylle, että itse olen myös treenannut Shootfightingia sieltä -90 luvun lopulta ja suorittanut ohjaajakurssin Ruotsissa 2001. Se onko sillä vaikutusta yhtään mihinkään jätetään lukijan arvioitavaksi... :piis:

Antti:
[vääntel rautalankel]Jos KBTllä vapaaottelun lisäksi voi treenata potkunyrkkeilyä ja kamppailuklubilla vapaaottelun lisäksi voi treenata jiu-jitsua, niin kummassa seurassa on enemmän pystym iehiä ja kummassa mattomiehiä?
Ja sun vastaus on jotakuinkin "Meillä treenataan vapaaottelua monipuolisesti ja kokonaisvaltaisesti. Kyllä ja niin pitääkin. Ja ihan varmasti näin tehdäänkin. Tosin näin varmasti tehdään myös kamppailuklubin vaparitreeneissä. Teillä vain muu lajiharjoitus on pääsäätnöisesti potkunyrkkeilyä kun heillä se on jiu-jitsua. Eikö tämä siis tarkoita sitä, että jos kiinnostaa pystypainotteinen vapaaottelu, niin kannattaa tulla teille jos taas mattopainotteinen, niin mennä kamppailuklubille?[/vääntel rautalankel]

Ja jos otit nokkiis siitä, että sanoin itse meneväni mielummin kamppailuklubille, niin voi itku. Uskon, että tiedät kuitenkin miksi niin sanoin...

Back
Ylös Bottom