Oulun mimmien ikioma threadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Melli
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onneksi mää ooon vielä vähän saanu lihottua Kemin leiristä niin voi panna jonkun kireähkön topin ja roikottaa mahaa raikkaasti pihalla

Sinäkin :D Meidän "timminä ens leirille" suunnitelma onnistuikin sitten paremmin kuin hyvin :lol2:

edit: Ja tosiaan Toppilassa ainakin minä kuvittelen sen leirin olevan. Korjatkaa jos olen väärässä!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olisin kyllä ehdottomasti tullut leirille, mutta perjantaina sattuu olemaan semmoinen meno, jota ei voi millään perua. Ja lauantaina on mitä varmemmin semmoinen olo, ettei minkään muotoinen reenaaminen suju... :jahas: Harmittaa kyllä vähän, koska Keminkin leiri jäi väliin, tosin vaan siksi, ettei ollut uskallusta mennä :nolo:

KAIKKI MIMMIT VAAN MUKAAN LEIRILLE LAUANTAINA KUNNON PAIKKAAN OULUUN !!!

Sieltä saa lisäpotkua treeneihin ja dietteihin ja tutustutaan toisiimme:) Pidetään pohjonen virkeänä:)

Zone-sarja -42%
Minäkin olen tulossa Ouluun leireilemään:) Onks jollain tietoa, mitä kaikkea sinne leirille täytyis muistaa ottaa mukaan? Mulle ei ainakaan vielä ole tullut mitään tarkempaa tietoa fitnessliitosta...yleensä on tullut sähköpostitse jo hyvissä ajoin.

Onko joku saanut jo sähköpostiin tietoja tuosta leiristä? Minulle ei ole tullut vielä mitään :(

Ja oisko linnanmaalta menossa joku mimmi joka tietää missä se Kunnon Paikka on? Voisin hypätä jonkun kyytiin :D

On tullu! Paa osote niin laitan? :)

Mukava nähdä 50%:sti teidät kaikki taas! :love:

Liitteet

• Silim.webp
    Silim.webp
    12,7 KB · Katsottu: 194
Aijai pahan näkönen silmä miten se noin?

Leiri oli tosi hyvä:rock: Jaana ja Maija olivat asiantuntevia ja kertoivat paljon treenaamisesta, kisaamisesta ja ruokavaliosta ja saatiin vielä kaikki paperillekkin mukaan:)

Hyvä homma, että oulussakin on näitä leirejä niin ei tarvi lähteä aina etelään ajeleen:thumbs: Mitäs muut mieltä??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom