Oulun mimmien ikioma threadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Melli
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Otanpa nyt oikeudekseni perustaa tällaisen uuden kotikolon meille oulun mimmeille, ja samalla huhuilla, ketä on osallistumassa 20.1. treenileirille? Täällä on pidetty aiheesta melko hiljaista ääntä, joten huudellaanpa nyt vähän lujempaa, jos vaikka sattuu olemaan vielä sellaisia, joit tieto ei ole tavoittanut. :)

Yleisellä puolella on suunnitteilla myös Oulumiitti 27.1, joten sielläkin kannattaa käydä kurkistelemassa, eiköstä vaan? Osallistujalista ei nimittäin ole vielä suuren suuri. :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mikä?Mitä?Missä?Hä?
siis tuo treenileiri??? Oonko nyt missannu ihan kaiken? vai oonko ihan sokea ku en oo tollasta huomannu?

En nyt jaksa kaivella sitä fitnessliiton leiriviestiä sähköpostistani mutta mulle jäi semmonen kuva että se oulun leiri olis enemmänkin kilpailuun valmistava. :confused: En sitten ilmottautunu sinne mutta olisin halunnut mennä tampereen leirille helmikuussa mutta nyt näyttää siltä että en ehdikään sinne. :itku: Ja niin kun sitä tampereen reissua innolla odottelin. :( Jos tonne oulun leirille on tämmönen alottelijakin tervetullut niin sittenhän tämä tytsy suuntaa kunnon paikkaan! Olis lyhyempi matkakin. :D

Niin joo tosiaan. nyt tajusin mistä leiristä oli kyse. Olin sen sivuttanut ku ei toi kisaaminen koske mua.. toivoin niin kovasti et ois ollu kyse jostain tavis-leiristä...

Moi vaan kaikille.
Tää mimmi asuu viel tällä hetkellä Tampereella mutta muutto Ouluun olis edessä maaliskuussa.
Olis mukava tietää minkälaisia mimmejä sieltä päin löytyy? Ja olishan mukava sitten päästä ihan tutustumaankin samanhenkisiin kavereihin :)
Niin ja mitä salia suosittelette???

Zone-sarja -42%
Siis missä oikein sanotaan että tuo Oulun leiri olisi kilpailijoille? Ei ainakaan fitnessliiton sivuilla. "Leirin kohderyhmä: Kaikille fitness ja body fitness -aiheesta kiinnostuneille". Jos jollain on enemmän tietoa leiristä niin olisi mukavaa saada se tännekkin näkyville ennen kuin ilmoittaudun.

No mutta sittenhän mä tulenkin sinne oulun leirille jos sinne vaan vielä mahtuu mukaan. :)

Edit: Tietääkö kukaan onko tuo oulun leiri nyt siis jonkunlainen jatkoleiri sille kemin leirille, siitä kun oli puhetta kemissä..?

"...niin aloittelevat kuin enemmän treenanneetkin ovat tervetulleita. Jokaiselle on varmasti jotakin uutta."

Siinähän se idea taitaa olla pähkinänkuoressa? Lainaus on fitnessliiton sivuilta. :)

saanen korjata rakkaitten mimmien väärinkäsitystä tulevasta oulun leiristä:) leiri on takuulla KAIKILLE, eli myös aloittelijoille! kaikki siis mukaan. Jaanan kans eilen juttelin ja oliko nyt 14 ilmottautunutta tähän mennessä ja n. 20hlö:ä otetaan mukaan.
leiri on sinänsä jatkoa kemin leirille, että tuolla on tark. treenata jalat ja kemissähän käytiin läpi selkä treeni. Eihän noit kaikkia millään ehtis samana päivänä, niin pakko jaksottaa:rolleyes:
Mut mä ainakin olen menos ja kiva nähdä uusia ja "vanhoja kemiläisiä" :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin ku siellä puhuttiin jotain kävelyn opettelemisesta ja et korkkarit mukaan.. Tiedä sitten. Mua ois just kiinnostanu toi yläkropan treenaus.. hmm..

Jaanan kans eilen juttelin ja oliko nyt 14 ilmottautunutta tähän mennessä ja n. 20hlö:ä otetaan mukaan.
:D

Nythän tuli sitten jo kiire ilmoittautua! :hyper: Jos vaan vielä mahdun mukaan niin minutkin tuolla leirilä tullaan näkemään.

No niin, nyt ilmoittauduin :) Meinaatteko pyytää fysiikka-analyysiä itsestänne? Minua vähän se kiinnostaisi, mutta oon vielä läskimmässä kunnossa kuin Kemin leirillä ja en tiedä kehtaanko edes kysyä :D "Jaa on tota läskiä niin reilusti että mahdoton nähdä mitä siellä alla on. Voi kait sieltä jotain löytyä. Tai sitten ei."

Jotain jatkoja leirin jälkeen? :kippis1:

Oulusta olen, mutta tällä hetkellä asun Rovaniemellä. Oulussa pyörin siltikin paljon, kun perhe ja suurin osa kavereista asuu siellä. Leiri kiinnostais kovasti, kun kisaamista oon mietiskelly ja treenaamisestakaan en tiedä vielä juuri mitään.:rolleyes: Ehdottomasti tulisin paikalle, jos ei olisi töitä pe ja la öinä. Harmittaa tosi paljon, kun en pääse..:(

Viettäkäähän antoisa leiri ja kertokaa sit, että mitä kaikkea kivaa siellä oli!:rock:

Oululainen oon ... syntyjäni ... mut kasvanu kyl siin rajan toisella puolella Jäälissä. Pari vuotta sitten vaihoin taasen oululaiseksi itteni, vaikka asustankin viel tovin tääl Kainuun korvessa :( Toivottavasti saan töitä Oulusta tai muualta mahdollisimman pian et pääsen täältä poies. Oulus käyn aika usein ku harrastus on siellä ja tietty kotoväki. Leiri kiinnostaisi, mutta jätän sen seuraavaan kertaan :D Tapaamiseen en sentään kehtaa tulla. Ku Oulus käyn harjotteleen niin käyn näisä halavoissa paikoissa kuten Pyrinnöllä tai Linnanmaalla.

:offtopic: Se on pakko viel sanoo, että Ouluseuvulla asuu paljon törttö-autoilijoita :curs: ... olkaa varuillanne liikenteessä. Mitä oon liikkunut Suomen maassa niin tuntuu et Oulus niit on eniten. :piis:

Onko tuo leiri nyt Toppilassa vai siinä matalassa pitkässä rakennuksessa Oulun puhelimen vieressä? Vai onko tuo sittenkin vielä joku muu paikka? Ei vanaha pysy näissä Oulun saleissa enää mukana.... ;)
Onneksi mää ooon vielä vähän saanu lihottua Kemin leiristä niin voi panna jonkun kireähkön topin ja roikottaa mahaa raikkaasti pihalla
banana_1.gif

Latest posts

Back
Ylös Bottom