Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin joo meinasinkin päiviä 3-4.8, kun ei kai sitä sunnuntaina jaksa mitään tehdä Samapa se on mennäänkö pe vai la. Mulle käy molemmat päivät ainakin.Mulla on jo tyttöjenilta sovittu tuolle la 4/8 päivälle mutta jos perjantaina 3pv mennään niin passaa! Pandora ois Foxiassa ja Ari Koivunen Meri-Oulussa.....;) Mutta jos meette lauantaina niin seuraavalla kerralla sitten taas mukana menossa!
Perjantaina ei tosiaan ehdi treenaamaan, mutta kiinnostais kyllä tuo Mölliskön ja koiravaavin luokse kokoontuminen. Että olisiko se päivä sitten tuo perjantai?Jos perjantaina mennään niin silloin varmaan jätetään suosiolla yhteisreenit väliin (porukka töissä jne)? Viiden jälkeen vois vaikka kokoontua jonkun luo kera syötävää, juotavaa, jotain kisavideoita ja sitten Pandoraa kattomaan Foxiaan tai Meri-Ouluun Koivusta tai sitten ihan vaan baariin?
Tänne meille voi ainakin tulla jos ei maailman suloisin Chihuahuan pentu jaloissa haittaa :kippis1:
Tai sitten jotain muuta....
Ourait!
Eli Meri-Toppilaan sitten kaikki vaan perjantaina, n 4,5km keskustasta.
Viiden jälkeen voi alkaa tulla, minä ja pentu ollaan valmiina!
Paan privana sitten osotetta ja puhelinnumeroa!
Ottakaa omat juomat ja jotain sipsiä, karkkia tai pikkusuolasta matkaan! Onko mitään reenivideota kellään? Sauna löytyy, pyyhkeet kortilla.
Mukavata!!
T: Tänään alko 4viikon kesäloma.....