Oulun kesäinen MiMMiMiitti-07

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Joo, miitti pystyyn ehottomasti.Mulle passaa vaniljan ehdottama viikonloppu, mutta passais jo tulevakin:D? Jos koittasin hankkia jonkun akkojen treenivideon tai parikin, niin voitas kimpassa vaikka yhteistreenien jälkeen niitä katella? ja mukavahan tuo olis, jos saatas useampikin tytski messiin:)

juhuu, missä ne Oulun punttimimmit luuraa?

Mulla on jo tyttöjenilta sovittu tuolle la 4/8 päivälle mutta jos perjantaina 3pv mennään niin passaa! Pandora ois Foxiassa ja Ari Koivunen Meri-Oulussa.....;) Mutta jos meette lauantaina niin seuraavalla kerralla sitten taas mukana menossa! :)

Mulla on jo tyttöjenilta sovittu tuolle la 4/8 päivälle mutta jos perjantaina 3pv mennään niin passaa! Pandora ois Foxiassa ja Ari Koivunen Meri-Oulussa.....;) Mutta jos meette lauantaina niin seuraavalla kerralla sitten taas mukana menossa! :)
Niin joo meinasinkin päiviä 3-4.8, kun ei kai sitä sunnuntaina jaksa mitään tehdä:) Samapa se on mennäänkö pe vai la. Mulle käy molemmat päivät ainakin.

Samoin, perjantai itseasiassa melkeen paremmin.

Mulleki sopii tuo perjantai. Voitaisko tässä sitovasti jo sopia että mitä tehään ja millasella aikataululla niin osaa suunnitella sit muut menosa sen mukaan..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Noniin, hegissä ollaan täälläkin, vaikka sytytys olikin näin hidas! :)

Kuulostaa mainiolta, mutta onko perjantai nyt sitten sovittu? Itse olen vapaa töistä vasta tuossa neljän jälkeen, joten siinä tapaukseesa nähtäväksi jää, missä vaiheessa päivän ohjelmaa sitten mukaan kerkeän.

Mutta kuten sanottu, niin paras on lyödä hyvissä ajoin lukkoon enemmistölle sopiva ajankohta ja osallistuu sitten kuka kykenee:). Eli olen toki perjantaina mukana parhaani mukaan - mutta silti olisin hitusen enemmän tuon lauantain kannalla. :rolleyes:

Jos perjantaina mennään niin silloin varmaan jätetään suosiolla yhteisreenit väliin (porukka töissä jne)? Viiden jälkeen vois vaikka kokoontua jonkun luo kera syötävää, juotavaa, jotain kisavideoita ja sitten Pandoraa kattomaan Foxiaan tai Meri-Ouluun Koivusta tai sitten ihan vaan baariin?
Tänne meille voi ainakin tulla jos ei maailman suloisin Chihuahuan pentu jaloissa haittaa :kippis1:

Tai sitten jotain muuta....

Jos perjantaina mennään niin silloin varmaan jätetään suosiolla yhteisreenit väliin (porukka töissä jne)? Viiden jälkeen vois vaikka kokoontua jonkun luo kera syötävää, juotavaa, jotain kisavideoita ja sitten Pandoraa kattomaan Foxiaan tai Meri-Ouluun Koivusta tai sitten ihan vaan baariin?
Tänne meille voi ainakin tulla jos ei maailman suloisin Chihuahuan pentu jaloissa haittaa :kippis1:

Tai sitten jotain muuta....
Perjantaina ei tosiaan ehdi treenaamaan, mutta kiinnostais kyllä tuo Mölliskön ja koiravaavin luokse kokoontuminen. Että olisiko se päivä sitten tuo perjantai?

No sovitaan nyt vaan että se päivä on perjantai ja kokoonnutaan Mölliskön luo. Ei tarvi enempää tässä alkaa sit miettii että mitä tapahtuu ja millon..

No voe, mä saattaisin olla tulossa myöskin mutta oon perjantaina varattu kuuteen asti ja lauantaina pitäs mennä töihin kymmeneen. :rolleyes: Jos ehdin ja jaksan niin tuun. :) Missäs päin Mölliskö asustaa?

Ourait!

Eli Meri-Toppilaan sitten kaikki vaan perjantaina, n 4,5km keskustasta.
Viiden jälkeen voi alkaa tulla, minä ja pentu ollaan valmiina!
Paan privana sitten osotetta ja puhelinnumeroa! :)

Ottakaa omat juomat ja jotain sipsiä, karkkia tai pikkusuolasta matkaan! Onko mitään reenivideota kellään? Sauna löytyy, pyyhkeet kortilla.

Mukavata!!

T: Tänään alko 4viikon kesäloma..... :rock:

Selevä, saavun hippulat vinkuen paikalle! koitan saada otettua matkaan sen jenny lynnin dvd:n, jos vaan saan sen käsiini tai jonkun muun jos löytyy.

Ourait!

Eli Meri-Toppilaan sitten kaikki vaan perjantaina, n 4,5km keskustasta.
Viiden jälkeen voi alkaa tulla, minä ja pentu ollaan valmiina!
Paan privana sitten osotetta ja puhelinnumeroa! :)

Ottakaa omat juomat ja jotain sipsiä, karkkia tai pikkusuolasta matkaan! Onko mitään reenivideota kellään? Sauna löytyy, pyyhkeet kortilla.

Mukavata!!

T: Tänään alko 4viikon kesäloma..... :rock:

No niin mahtava homma, kun on näin paljon tyttöjä tulossa:) Jos neitillä on kyyti tiedossa, niin voisin tulla jäniksenä. Jos ei oo, niin pyörä kuljettaa kyllä toppilaankin päin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom