Oulun kesäinen MiMMiMiitti-07

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

mölliskö

Nääkkö nää nää nää´ät?
VIP
Uusi ketju uudet kujeet :evil:

Mitä, koska, milloin??

Edellisessä ketjussa ehdotettiin la 30/6? Käviskö se?
Treeniä, syömistä, kisavideoita, viinaa, pelejä, posetusta ja lopuksi tunti vaapaata seurustelua vai mitä tehdään? :)

Tuo 30pv käy mulle. Meille voi ainakin tulla kun Chrissekin on just sillon töissä eli mökki ois sopivasti vapaa rauhalliseen tyttöjeniltaan....

I'm in! ilman muuta miitti pystöön ja tuollon passaa, kunhan järjestää niin. Treeniä, videoita ja nestemäisiä aineita ohjelmaksi:D

Harmillisesti (onko sellaista sanaa?) nää miitit usein osuu sille viikonlopulle, kun lapset ovat minun luonani. Seuraava lauantai 7.7. passaisi paremmin ja
mullahan on tyhjä kämppä silloin...Mutta kattelen nyt kuitenkin josko pääsisin
tuolloin 30.6. Olisi kyllä kiva lähtä liikenteeseen, edellisestä kerrasta on jo aikaa.

Mulle ei kans näillä näkymin tuo 30. päivä käy. :( Miten nämä miitit aina osuukin mun reissu-suunnitelmien kanssa päällekkäin... Joku muu lauantai kävis paremmin heinäkuussa. :)

Minäkin olisin uutena oululaisena kiinnostunut tutustumaan teihin muihin punttimimmeihin. Kunhan sovitaan ajankohdasta yms niin katotaan jos pääsisin paikalle.

Vielä ei ilmeisesti ole tietoa paikasta? Minä en pysty varmasti sanomaan milloin olisin Oulussa kun vietän kesälomaa ihan muualla. Jos saataisiin hyvissä ajoin päätettyä milloin miitti pidetään ja missä niin sitten vasta uskaltaisin alkaa suunnitelemaan Ouluun tuloa. Periaatteessa minulla ei ole mitään 30. päivää vastaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Entä jos lykättäs miittiä vähän myöhemmäks ja pidettäs se rotuaari-piknikin aikaan?

Mimmit, huhuu!

Kalenterit kehiin - miten käy lauantain miittiaikeille? Tsempataanko vähän, niin yritys ei kuivahda taas kokoon? :)

Käsi ylös kuka pääsee, niin katsotaan, josko saadaan edes minimiitti aikaiseksi? :rolleyes:

Mimmit, huhuu!

Kalenterit kehiin - miten käy lauantain miittiaikeille? Tsempataanko vähän, niin yritys ei kuivahda taas kokoon? :)

Käsi ylös kuka pääsee, niin katsotaan, josko saadaan edes minimiitti aikaiseksi? :rolleyes:
Minä pääsisin ainakin lauantaina. Pidetään vaikka toinen miitti sitten rotuaari pikinikin aikaan. Mutta tuu Neiti sinäkin lauantaina messiin:)

Kyllä meitsikin on messissä, tietenki:D

Mulla selviää lauantaina joudunko meneen sunnuntaina töihin :( Kaikki taas vaihteeksi töissä sairaana :curs:

Seuraavaksi sitten ohjelmaehdotuksia? :) Mennäänkö jumpalle ja jos niin minne?

Illanvettoa voitaisiin ainakin harrastaa täällä meillä, ellei sitten sovita treffejä suoraan jonnekin kaupunkiin.

Ei sitten toteutunut tuota miittiä. Olis tosi mukava päästä näkee ja tutustuu teihin. Ajattelinkin kysellä kiinnostaisko teitä lähteä joku ilta syömään johonki ravintolaan tai vaikka istuskelemaan kahvilaan. Jos vaan sovittaisiin ajasta ja paikasta ja katotaan kuka pääsee paikalle.
Itse en kyllä osaa ehdottaa mitään paikkaa kun en tiedä näistä Oulun ravintoloista mitään.. Ja ajankohtaahan vois miettiä jo.. itselleni kyllä sopisi parhaiten vasta parinviikon päästä, eli vaikka 21 tai 22.7.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom