Oululaiset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeps
  • Aloitettu Aloitettu
Sanokaas kun ajattelin viedä tyttökaverin syömään ravintolaan tänne ouluun ja itellä ei oo kokemusta mistään paikasta täällä ni oulun herrasmiehet vois suositella romanttista paikkaa jossa vois kynttiläillallisen tarjota.Tietysti järkevän hintasessa paikassa mutta tunnelma ja ruoka on tärkein,ei mitään missää örveltää humalaiset vieressä. En tiedä onko ennemmin ollu juttua,searchilla en löytäny kylläkään..Kiitti jo etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeps sanoi:
Sanokaas kun ajattelin viedä tyttökaverin syömään ravintolaan tänne ouluun ja itellä ei oo kokemusta mistään paikasta täällä ni oulun herrasmiehet vois suositella romanttista paikkaa jossa vois kynttiläillallisen tarjota.Tietysti järkevän hintasessa paikassa mutta tunnelma ja ruoka on tärkein,ei mitään missää örveltää humalaiset vieressä. En tiedä onko ennemmin ollu juttua,searchilla en löytäny kylläkään..Kiitti jo etukäteen!

Todella hyvät ruoat: Istanbul

No tästä on kyllä melko kauan aikaa, kun olen viimeksi käynyt tässä kyseisessä paikassa, mutta voisin melkein suositella Fransmannia. Tai vaihtoehtoisesti sitä Kiinalaista siinä rautatieasemaa vastapäätä. Muista paikoista ei ole oikein kokemusta. Mutta tuo Fransmanni pitäisi olla ainakin asiallinen paikka. Hyvää iltaa tyttökaverisi kanssa :thumbs:

-- Wikke

Jaa-a oulussa ei juuri mitään kynttiläpaikkoja ole niinkuin jossain muualla. Ehkä tuo torinrannan matala vois olla sellainen paikka, tosin pitää kuulemma varata etukäteen illaksi viikon päähän ;) viikonloppuna aika moni paikka muuttuu levottomammaksi ainakin keskustan tuntumassa

EDIT: Istanbul on tosiaan toinen varteenotettava paikka

Matala, Istanbul, Fransmanni, Oskarin Kellari.
Siinä omasta mielestä parhaat mestat kyseiseen illanviettoon, ehkä viel pari paikkaa ois ihan ok, mut kyllä noi riittää.

tosimies vie tietenki tosidaamin troijan kebabbiin! tulinen ja taivaallinen, kiitosh.. :kippis1:

fransmannissa olen käynyt syömässä ja ihan ok oli. tietenki noi fransmannit nyt kuitenki on aika peruskuppiloita, eikä ehkä ole maailman omaperäisin valinta.

matala ja kulma(?) näyttävät ainakin ulkoapäin siisteiltä. ajattelin ens viikonloppuna tulla käymään tervakaupungissa ja ehkä jommassakummassa vois piipahtaa. onkos ihmisillä kokemuksia paikkojen hintatasosta?

Kuluma on kahvi/olutkuppila korkeintaan saat pähkinöitä. Aikalailla kallista keskitasoa 3,50 tuopponen.

Vie se kreikkalaiseen... Ainakin semmonen 14 ruokalajin ateria kahdelle oli kuulemma kallis mutta oli se hyvää.

tuo oskarin kellari on ihan jees paikan näköne mutta siellä sivuilla ei siitä paljo tietoo ollu..saakohan tuolta esim. aurajuustopastaa joka on tytön herkkua,vai onko siellä vaan jotain hanhenmaksapalleroitavalkoviinikastikkeessa.

Bonehead sanoi:
Vie se kreikkalaiseen... Ainakin semmonen 14 ruokalajin ateria kahdelle oli kuulemma kallis mutta oli se hyvää.

26e/henkilö, joten ei se mielestäni erityisen kallis ole. Tuohon tietenkin juomat päälle, mutta harvassa ravintolassa riittää 26e jos aikoo syödä pitkän kaavan mukaan alkuruuan, pääruuan ja jälkkärin. Ja tuon Meze-aterian syötyään ei varmasti jää nälkä. Tuolta kreikkalaisesta muuten saa ihan uskomattoman hyvää lammasta :kuola:

Amarillo hotelli Arinassa tarjoaa hyvää meksikolaista sapuskaa. Hinnat alkaen 10 eurosta ylöspäin.

Rannan matala on kalliin paikan maineessa, hintatasoa en kylläkään tiedä. Hyvää thaimaalaista ruokaa löytyy sellasesta paikasta kuin Pikku Thai (Pakkahuoneenkadulta), sielläkin sapuskat alkaen 10 euroa noin iltasella.

peteke10 sanoi:
Amarillo hotelli Arinassa tarjoaa hyvää meksikolaista sapuskaa. Hinnat alkaen 10 eurosta ylöspäin.

Rannan matala on kalliin paikan maineessa, hintatasoa en kylläkään tiedä. Hyvää thaimaalaista ruokaa löytyy sellasesta paikasta kuin Pikku Thai (Pakkahuoneenkadulta), sielläkin sapuskat alkaen 10 euroa noin iltasella.

Mutta Amarillo ei välttämättä ole oikein sopiva paikka "romanttiselle kynttiläillalliselle".

Matalan hintoja voi käydä ihmettelemässä täällä.

Ja Istanbulin, jolle itsekin annan puoltavan äänen, sivut löytyvät täältä.

Jeps sanoi:
tuo oskarin kellari on ihan jees paikan näköne mutta siellä sivuilla ei siitä paljo tietoo ollu..saakohan tuolta esim. aurajuustopastaa joka on tytön herkkua,vai onko siellä vaan jotain hanhenmaksapalleroitavalkoviinikastikkeessa.

Oon ollu tuolla töissä. Siellä on perusruokaa, ei mitään kovin hienoa. Annokset on tunnettuja koostaan, ainakin mun aikana oli. Ja näyttäis tuolla sivuilla olevan koko niiden ruokalista. :)

Niin sellainen vain tuli tuossa mieleen, että koskapa tällainen ihan samanlainen ketju jo aiemminkin oli olemassa ja kuitenkin mielipiteitä on niin moneksi, niin kantsis aina käydä vaikka tuolla: http://www.ravintolaopas.net/fi/ ja sitten voip hyvällä omalla tunnolla itse valita ja tutkiskella sieltä mieleisiään juttuja...

Ja koska olen itse vastannut jo tuossa aikaisemmassa ketjussa samaan kysymykseen, niin en ala toistelemaan itseäni, vaan annan vielä uuden vinkin: Sassi :kuola: Ja miljöö on takuuvarmasti sellainen mistä naisesikin tykkää, saattaapa käydä jopa flaksi illan päätteeksi... Ruokia ja hintoja voit opiskella täältä

Suositut

Back
Ylös Bottom