"Oudot" dropit/luontaistuotteet jne.

Auringonhattu-uute, eli Echinaforce.
Se on mun "puujumalani", siihen uskon ja piste. On sitten placeboa tai ei, mutta tuntuu toimivan. Monta flunssaa käännytetty kun ehtii ottaa heti ensioireiden tuntuessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Echinaforcea suositellaan täältäkin nuhan ensioireisiin.
Toinen mitä voisin suositella on Dynaforce, ruusunjuuresta (ilmeisesti samansukuinen rehu kuin gingsen) valmistettuja. Varmaankin sitä kuuluisaa palceboa, mutta ainakin itse huomannut jonnin asteista yleisen vireystason nousua tuota tovin litkittyäni.

En tiedä ovatko nämä "outoja", mutta ternimaitojauhetta otan nyt 2 on / 2 off tyyliin. Aamulla tyhjään mahaan puoli tuntia ennen aamupalaa.

Nyt ternimaito on off ja aamulla tyhjään mahaan otan beta-alaninea+leusiinia.

Samoin illalla tyhjään mahaan vajaa tunti ennen iltapalaa ja nukkumaan menoa otan arginiinia/ornitiinia/lysiiniä+zma.

Tilasin nokkosjauhetta ja sitä pitää alkaa ottamaan. Nokkonen niin monipuolinen kasvi, että pitää katsoa josko se jotain auttas. :)

Vaimo on perehtynyt tuohon yrttilääkintään (vaikka ei mikään yrttihippi olekaan ;) ).
Nokkosta kehui, mutta varmaan sitäkin pitää sitten vetää ns. kuurina ja kunnolla, että jotain efektiä saa. Kerää luonnosta, niin saat enemmän ytyä.

Auringonhattu-uutteet ei itelläni toimi mitenkään, kokeiltu on.

Eräs sairaanhoitaja kehui (kun kävin verikokeessa), tiputtaneensa huonon kolesterolin takaisin kutosesta vitoseen syömällä 2 kk punariisiä (ei mitään muuta muutosta ruokavaliossa/liikunnassa).

Onko porukalla kokemusta kromi, sinkki, kupari jne lisäravinteista? Eivätköhän nämä malmit ole luontaistuotteita parhaimmillaan mutta entäpä se potku eli groove: tarvitaanko ja toimivatko?

No mulla se kromi vei aikanaan makean himon (jos se nyt johtui siitä :)) Nykyään ei oikein enää makean himoa ole muutenkaan.

Sinkistä varmaan löytynee tutkimustuloksia, eiköhän se voimailijoille ole ihan ok tavaraa..

Tuosta kolesterolista, siis tuolla aiemmalla viestillä tarkoitin kokonaiskolesterolia, muistin väärin. Itsellä oli huono kolesteroli puol toista vuotta sitten 3.6 (viitearvo alle 3.0)..jätin sikanaudat jne., ja panostin hieman hyviin rasvoihin ja uusi tulos oli 2.5! Eli oikealla meinigillä mennään..

Tuona aikana aloin myös juomaan vihreää teetä...;)

Auringonhattu-uute, eli Echinaforce.
Se on mun "puujumalani", siihen uskon ja piste. On sitten placeboa tai ei, mutta tuntuu toimivan. Monta flunssaa käännytetty kun ehtii ottaa heti ensioireiden tuntuessa.

Tätä mäkin olen kipeenä vedelly teelusikalla ja ainakin kurkkukipu & yskä saa kyytiä ensismmäisestä lusikasta lähtien, tehokasta ainetta ja aika tujun makustakin :D

Carmolistipat eli "munkintipat" on ihan ykkosia flunssan iskiessa,
laitan niita kymmenkunta tippaa kupilliseen kuumaa vetta ja nuuhkin ensin hoyryt jotka jo pelkastaan saa silmat vuotamaan ja sitten juon sen jokseenkin kitkeran litkun, mutta kylla se tuntuu hyvin auttavan, avaa ainakin varmasti kaikki roorit :D

Tiikeripalsamia olen kayttanyt lihaskivun hierontaan, sen vaikutuksesta en ole ihan niin varma, mutta kokeiltu kuitenkin ja jos ei muuta niin kylla se metkalle haisee, avaa tukkoisen nenan ;)

Ja uusin "loydos" on mantelioljy jota yksi etela-amerikkalainen kirja suositteli raskaana olevien naisten vatsan, pakaroitten ja rintojen hierontaan, pitaisi ehkaista "raskausarpia" (kyllahan niita monella miehellakin nayttaa olevan, nopeasta painon noususta/ lihaksen kasvusta johtuen) ja ainakin tahan asti on toiminut todella hyvin :D on kylla tosi tuhtia oljya, mutta iho pysyy ihan SUPER-pehmeana!!

Ai niin, asiaakin: pieniin haavoihin jne. löytyy apu:
Terva-pihka salva. TÄMÄ TOIMII OIKEASTI! valmistaa ainakin Frantsila. Tätä ihmesalvaa vaan haavaan ja kohta se on kadonnut. Oikeasti, muistan ihmetelleeni, kun ekan kerran laitoin sitä haavaan: muutama sipaisu iltapäivällä, illalla ja vielä ennen nukkumaan menoa ja kas: aamulla lähes koko haave hävinnyt (pieni jälki muistona)

Hyvä esim. silloin, kun joku haava/nirhauma haittaa käsiotetta jne, tällä paranemisvauhti kiihtyy moninkertaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom