otteluklippi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vibrator
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
tervehdys,

voisiko joku ystävällisesti laittaa linkin matsiin,
jossa taekwondon taitaja saa parissa minuutissa selkäänsä vapariottelussa

yritin searchilla etsiä tuota näkemääni linkki, mut ei natsaa

Ninja oli aika ylimielisen näköinen ottelun alussa, mutta eipä ollu enään ottelun lopussa.

Ei kyllä liikoja Bullocki tuulettele ja voi herran jestas, että tää ninja on säkki kamaa.

Mike sanoi:
Tietääkö kukaan miten tuolle ninjalle kävi?

Joskus luin Sherdogilta ettei siltä olisi mennyt kuin ilmat pihalle ja olisi siitä sitten toipunut ilman sen suurempia. Varmaan ensimmäinen kerta kun palkeet pamahti tyhjiksi ja sen takia on niin kuoleman kielissä. Eka ja vika vaparimatsi minkä Bullock otti.

Täysillä sisään ja paareilla ulos.

Ainakin vapaaotteluninjailut jäi siihen. Saatto olla että koko ura.

"Mixed Martial Arts fight between Travis 'The Ironman' Fulton and Jeremy Bullock. The fight took place at Extreme Challenge 22 in 1998. Jeremy Bullock begins and ends his MMA career in this fight against a very weathered veteran, Travis Fulton."

edit. Jaa aidanilta korrektimpaa tietoa.

Aika hyvin osui olkapää ja niska mattoon. Niska tuskin meni kun jalat liikkuivat mutta luiru olkapää vois vähän siipeen ottaa.

Oli hieno hyppypotku kotininjalla heti kärkeen. :hyper: Taidetaan alkaa Jerryn kanssa treenaa sitä seuraavaan Jarrun matsiin.

kova(tai ehkä tietämätön) jätkä kyl ku ottaa matsia melkein 15kiloo painavampaa tyyppiä vastaan. ja viel noin helvetin kokenutta.

Kävelystä päätellen taisi olla Fultonilla vielä toinen jalka aika paskana matsiin mennessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jeshe sanoi:
Ei kyllä liikoja Bullocki tuulettele ja voi herran jestas, että tää ninja on säkki kamaa.

Siis ei turhia tämä Fultoni tuulette ja on kyllä niin perkeleen rauhallisen oloinen kaveri.

Suht kevyen näkösesti meni ninja rusetille, jotenkin mulle mielleyhtymä podeen.

Tuon tapahtuman nimi oli Extreme Challenge, eli ihan nimensä muikaiselta touhultahan tuo näytti.

Mielestäni Fulton oli aika reilu tuon body slämmin jälkeen, kun ei alkanut enää lyömään. Herrasmiehenä katsoi, että ei tarvitse enempää rankaista.:)

Hohhoijaa oli taekwondo kaverilla aika kovat luulot itsestään. Miten oikeesti voi lähteä tollaisella asenteella koittamaan jotain lajia jota ei ole edes treenannut? Tämä kuvaa hyvin miten kaukana taekwondo on niin sanotuista oikeista kamppailulajeista.. Sori provo kaikki taekwondokat siellä näppäimistöjen takana.

Niin yhden videon perusteella voikin sanoa heti noin!:thumbs:

Geratherm sanoi:
Niin yhden videon perusteella voikin sanoa heti noin!:thumbs:

Ei perustunut pelkästään tuohon videoon noi väittämät. Aika moni taekwondoka ja karateka ovat tulleet minulle valittamaan, mikseivät valinneet nuorempana nyrkkeilyä(minun lajini).. Nyrkkeilyssä opit parhaiten käyttämään nyrkkejä ja sillä pääsee pitkälle. Silti tiedän, että tuolta klipin vapaaottelijalta olisin saanut selkääni ja jos häkkiin joskus hyppään niin varmasti treenaan mattotekniikoita yms. Enkä menisi sinne asenteella minä olen kaikkivoipa nyrkkeilijä kukaan ei pärjää minulle...

kai tkd:Skin on hyödyllisiä tekniikoita mutta yksinään se ei, ainakaan vaparissa, pitkälle vie. muistaakseni(en kyl mee vannoon) jonkun vapaaottelijan haastattelussa mainittiin että treenaa tkd:o potkujen takia.

Itse harrastanut vuosia TKD ja täytyy sanoa, että 99,9% lajin harrastajista menettää pelin heti, kun ollaan sellaisella etäisyydellä, että voi lyödä ja ottaa kiinni.
Tosin MMA:ssa ei kaiketi kukaan pärjää ns. yhdellä lajilla?!

Eikö tätä taistelua lajien herruudesta ole tarpeeksi jo siinä tosimahtavassa (ja onneksi jo melkein unohdetussa) kung-fu -miehet UFC:ssä tms. ketjussa..

Tästä väännöstä kun ei kuitenkaan tule ns. lasta ei p*skaa.. :zzzz:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom