Wileniuksellakin vielä hiukset päässä.![]()
Jep! En jaksa tarkistaa, mut tossa varmaan rakenneltiin lihoja viimeiseen CBB-kisaan. Uttikin melko pullea poika :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wileniuksellakin vielä hiukset päässä.![]()
Oon toki samaa mieltä kaikesta muusta, mutta onhan se nyt vitun ällöttävää että hyvin selkeästi raskaasti roinannut aikuinen ukko kehtaa väittää olevansa natikka. Jos sä et pidä sitä mahdottomana että Ott olis natu, niin vertaa sitä vaikka Frank Zaneen ja mieti sitten uudestaan.Mun mielestä ihan turha miettiä edes on onko joku natu vai ei. En pidä mahdottomana sitä että Ott olisi natu ja eipä sillä olekkaan Mitään merkitystä. Suurin kehityksen este on se että ajatellaan että ”en mä natuna ton kokoseks kuitenkaan koskaan pääse”. Mun mielestä ei kannata miettiä pääsekö natuna johonkin vai ei, vaan kannattaa treenata tavoitteita kohti ja jos niihin pääse natuna niin pääsee ja jos ei pääse niin ei pääse.
Jaa a, 8 weeks out paino 91 kg Instagramin mukaan.Kuinkahan paljon ton Ottin kisapaino on ollut?
Tuo vertailu ei todista mitään. Zanella oli ohuet nivelet kapea keskivartalo ja lihaa oikeissa paikoissa. Ja jalat ei siihen aikaan olleet oikein kellään kummoiset, mistä sitä painoa tulisi lisää kuitenkin reilusti.Jaa a, 8 weeks out paino 91 kg Instagramin mukaan.
E:
Ott 174 cm / 87-88 kg kisapaino, joskus vetäny just ja just alle 85
Frank Zane 175 cm / 85 kg kisapaino
Juuh...