BB Ott Kiivikas

Mun mielestä ihan turha miettiä edes on onko joku natu vai ei. En pidä mahdottomana sitä että Ott olisi natu ja eipä sillä olekkaan Mitään merkitystä. Suurin kehityksen este on se että ajatellaan että ”en mä natuna ton kokoseks kuitenkaan koskaan pääse”. Mun mielestä ei kannata miettiä pääsekö natuna johonkin vai ei, vaan kannattaa treenata tavoitteita kohti ja jos niihin pääse natuna niin pääsee ja jos ei pääse niin ei pääse.

Mun mielestä ihan turha miettiä edes on onko joku natu vai ei. En pidä mahdottomana sitä että Ott olisi natu ja eipä sillä olekkaan Mitään merkitystä. Suurin kehityksen este on se että ajatellaan että ”en mä natuna ton kokoseks kuitenkaan koskaan pääse”. Mun mielestä ei kannata miettiä pääsekö natuna johonkin vai ei, vaan kannattaa treenata tavoitteita kohti ja jos niihin pääse natuna niin pääsee ja jos ei pääse niin ei pääse.
Oon toki samaa mieltä kaikesta muusta, mutta onhan se nyt vitun ällöttävää että hyvin selkeästi raskaasti roinannut aikuinen ukko kehtaa väittää olevansa natikka. Jos sä et pidä sitä mahdottomana että Ott olis natu, niin vertaa sitä vaikka Frank Zaneen ja mieti sitten uudestaan.

Jaa a, 8 weeks out paino 91 kg Instagramin mukaan.

E:

Ott 174 cm / 87-88 kg kisapaino, joskus vetäny just ja just alle 85

Frank Zane 175 cm / 85 kg kisapaino

Juuh...
Tuo vertailu ei todista mitään. Zanella oli ohuet nivelet kapea keskivartalo ja lihaa oikeissa paikoissa. Ja jalat ei siihen aikaan olleet oikein kellään kummoiset, mistä sitä painoa tulisi lisää kuitenkin reilusti.
En siis itsekään usko, että Ott on natu. Mutta mielestäni juuri nämä vertailut Frank Zanen tyyppisiin entisiin kehonrakentajiin ovat melko turhia.

Zanehan oli tunnettu myös nimellä kemisti koska sen ajan kollegojen mukaan hänen lääkkeiden käyttönsä oli hyvin intohimoista. Natuuraali verrokkeja pitäisi muistaa etsiä 50 luvulta about 60 alkoi olla jo myrkyt käytössä. Nuo muinaiset natikat ei panostanut reisiin ja kireys oli huonompi kuin nykyään. En tiedä onko hra kivikas julkaissut wadan alaisen tahon tekemien testien puhtaita tuloksia säännöllisesti? Sehän on ainoa varteenotettava tapa todistaa asiaa.

Back
Ylös Bottom