Otevoimaliiga 2013

Onko kyröölääne puristellu noita grippereitä? Siis tuo mitä Tuo tuollainen kapistus.. Paikallisessa voimailu liikkeessä kertoi että niitä löytyy pilvinpimein jotka tuon 4 saa suljettua.. Vissiin luojanluomasta käpälästä kiinni aika perkeleesti..

Vuanna 2011 hetken aikaa räpelsin nuatten kans, mutta lopetin sitte ku ei oo välityksiä. Ittiäni kovemmista ukoosta Eestin Richard Karu ei taira saara ainakaa kakkosta kiinni, mutta Johannes Suomela muistaakseni laittoo 3.5 jousen kuukauren tekniikkaopettelun jäläkehen kiinni ja kolomone meni ensikokeelulla. Listaa en muista mutta Walesin Nathan Holle tuan on vaterista 7 kertaa nakutellu ja Joe Kinney teurasti tämän aikanansa melekehen täyreltä leveyreltä :) Elikkä suht kovia ukkoja ovat ja yks vateri sulukuki on tiätenki kova juttu.

Itte oon reenannu aikanansa tätä jousten tilalla, saa jämäkän keskiropan mukana :)

Timo Lauttamus Rautakoura 1x250kg - YouTube

En toki enää reenaa tätäkää enkä muitakaa otejuttuja, sormijuttuja kyllä ku niis mullon sentäs vähä lahajoja mukana.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vuanna 2011 hetken aikaa räpelsin nuatten kans, mutta lopetin sitte ku ei oo välityksiä. Ittiäni kovemmista ukoosta Eestin Richard Karu ei taira saara ainakaa kakkosta kiinni, mutta Johannes Suomela muistaakseni laittoo 3.5 jousen kuukauren tekniikkaopettelun jäläkehen kiinni ja kolomone meni ensikokeelulla. Listaa en muista mutta Walesin Nathan Holle tuan on vaterista 7 kertaa nakutellu ja Joe Kinney teurasti tämän aikanansa melekehen täyreltä leveyreltä :) Elikkä suht kovia ukkoja ovat ja yks vateri sulukuki on tiätenki kova juttu.

Itte oon reenannu aikanansa tätä jousten tilalla, saa jämäkän keskiropan mukana :)

En toki enää reenaa tätäkää enkä muitakaa otejuttuja, sormijuttuja kyllä ku niis mullon sentäs vähä lahajoja mukana.

Mitenkä niistä nii maku pääs menemää? Kai sielä nyt joku lahja johonki on mukana kun lopputulosta kattoo..

Meneekös se nuissa grippereissä niin, että mitä isompi koura/pitemmät sormet, sen pahemmat ne jousen viimeset millit on laittaa kiinni?

Meilläpäin on kans sellanen tilanne, että kaveri vetää kaikista pinch-otteista enemmän rautaa ku mä, muttei jousissa oo yhtään parempi, ehkä jopa toisin päin. Ja pienemmillä kätösillä itte joudun puristeleen..
Mutta ite oon aatellu sen homman niin, että omat kourat on sen kokoiset ku ne ny sattuu oleen, ainahan siinä voi pyrkiä itteensä kehittään, oli oma taso muihin verrattuna mikä tahansa.

wqwq: Mulla on ollu tapana kattella lajia johona hyvä lähtökohta kuten leuanveto tenavana, ja sormilajit on enee mun juttu ku jouset, pinchit tai rollarit, salakku mulla on suht hyvä, mikä seki ns. sormilaji, mutta tappaa yhyren kären leuat, mitä en tällä hetkellä halua :)

Kanttori: Joo isoo koura on vaikia suluus, oikialla tekniikalla jättilääskouralla saa jouset kiinni mutta voimaa menöö niin palijo "hukkahan" jotta nelosen tasolle ei pääse. Kehittää voi aina ittiänsä, mutta mulla aina ollu tosiaan tapa kattella hyvät lajit ja yrittää keskittyä niihin.

en tunne lajia muutaku tän foorumin kautta mutta oon sitä mieltä että rajuja persoonia laji näköjään kerää ja sehän on toisaalta amerikkaaa että on draamaa ja pientä syyttelyy ja kipinöitä ilmassa :) hyödyntäkää kiistat ja persoonat, sponssit ja yleisö vaan tykkää jos on sopivasti karjahteluu jne..miesten laji..sitte vaan rajuja haasteita ja kisatilanteis ´vihamiehet´ vastakkain ja reilusti kättä voittajalle! oikeesti oikein hyödyntäämällä lajin suosio vaan kasvaa. Kuuhan ei riidat mee niin pitkälle että niitä pitää Alibista lukea:) meiningiks se että ´olit sanonu mua huijariks,,seuraavis kisois katotaan kuka huijaa ja ketä´ :)

On niin pienet piirit etta parempi olisi jos sita yletoonta draamaa ei olisi. Samaa aistittavissa Jo pienissa maarin leuanvedon puolellakin joka on allekirjottaneen mielesta aika huono homma. Lajeja ja yhteistoimintaa pitaisi kehittaa Ja luulisin etta tappelemalla ei varmaan sellaista yhteista suuntaa loydy.

sori puuttuvista kirjaimista, tabletti ENG.

Back
Ylös Bottom