- Liittynyt
- 2.1.2006
- Viestejä
- 1 048
Missä menee raja, kuinka hyvin yrityksellä pitää mennä, jotta lojaalius työntekijää kohtaan menee tuloksen edelle? Jos työntekijä tuottaa huonosti, on firman tuloksen kannalta kannattavampaa ottaa tuottavampi työntekijä. Jos taas vastaavasti otetaan huonommin tuottava henkilö tilalle, on kyse johtajien huonoudesta. Turhan usein kuvitellaan, että irtisanomisia jaellaan huvikseen tai vittumaisuuttaan.
En suinkaan väitä, etteikö työntekijöitä kohdeltaisi huonosti tai etteikö yritysten johdossa olisi ahneita kusipäitä. Mutta kysyn vain, missä menee raja lojaaliuden ja tuloksen teon välillä?
En suinkaan väitä, etteikö työntekijöitä kohdeltaisi huonosti tai etteikö yritysten johdossa olisi ahneita kusipäitä. Mutta kysyn vain, missä menee raja lojaaliuden ja tuloksen teon välillä?