- Ikä
- 45
Okej, kiitos kaikille vastauksista ja lisääkin saa laitella.
Alkoi tuo Thaimaa kieltämättä houkutella. :kippis1:
Mutta saa nähdä, mikä hioutuu lopulliseksi kohteeksi. Luultavasti Bulgaria, Amsterdam tai sitten Thaimaa, jos pelimerkit vain riittävät lentolippuihin.
Bulgaria, Amsterdam ja Thaimaa ei kyllä mahdu samaan lauseeseen :lol2:
Amsterdam on kyllä varmaankin hyvä eurooppalainen kaupunkiloma, shoppailtavaa varmasti on eli siitä ei ole yhtään pahaa sanottavaa mutta Bulgaria [tai piru vie se aloituspostissa mainittu Turkki], mitä ihmeen shoppailupaikkoja nuo muka on...? Älä puhu edes samana päivänä Bulgariasta ja Thaimaasta :whip: ;) Bulgariassa toki on ranta, ja aurinkoa, mutta siihen taitaa yhtäläisyydet jäädäkkin.
Itse en aio kyllä enää ikuna rahojani tuhlata mihinkään KanarianSaaret-settiin, eiköhän nuo ole jo nähty. Ennemmin uskon viisaampien sanaa tässä asiassa ja maksan hieman karvaammin matkasta, mutta shoppailen, ruokailen ja elän huomattavasti leveämmin sitten itse kohteessa kuin toisinpäin: halpa matka, ei paljoa Suomea halvempaa perillä [tai paskaa ruokaa/ei erityisen kehuttavasti shoppailtavaa]. Etelänlomakohteiden 'halvat piraattituotteet' sun muut shoppailumahdollisuudet eivät kuitenkaan millään tavoin vedä vertoja niille hinnoille ja mahdollisuuksille, mitä Aasia näyttää tarjoavan.
Jos kuitenkin unohdetaan ne kaukomatkat ja pysytään tiukasti siinä suunnitelmassa että Euroopan rajojen sisäpuolella on pysyttävä, niin kyllä sitten itse suuntaisin Italian suuntaan. Historiaa, nähtävyyksiä, vanhanaikaisia maisemia, energisiä ihmisiä, mielenkiintoinen kieli&kulttuuri ja varmaan sitä mukaan liikennekin ;) Muodin mekka: Alennuksia syksyä kohti mennessä. Hyvää ruokaa, mainio ilmasto ja myöskin sitä ranta-, ja bile-elämää. Noissa matkoissa Eurooppaan on loppujenlopuksi hyvin pieniä hintaeroja keskenään, mutta kohdemaissa on sitten rajuja eroja... Kannattaa miettiä tarkkaan
Nimimerkillä: Vähintään 1 kuukauden pituiseen Aasian matkaan säästävä intoilija...