osto/myynti -palsta?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Eikö olisi järkevää perustaa tänne osto/myynti -palsta niin voisi tehdää kauppaa muiden roinalaisten kanssa? Tietenkin kaikki doping-aineiden myynti ja vastaavien olisi kiellettyä edelleen. Mutta monella roinalaisella on varmaan ylimääräisiä kuntosalilaitteita/painoja, joista haluasi päästä eroon niin tämä palsta olisi hyvä paikka varmaan niiden myymiseen. Lisäravinteista puhumattakaan, jos jollain on halpaa protsua tms. :D

Edit: Kauhea typo korjattu. :lol2:

Myydään paljon käytetty, todella pahanhajuinen ja vielä hikinen salipaita? :)
Tästähän tais olla jossain vaiheessa juttuakin, mutta eipä siitä taidettu kovin innostua....mutta ylläpitohan täällä päättää.

Tuntuu vähän siltä, että kysyntää olisi liian vähän perustaa oma osio osto- ja myynti-ilmoituksille. Jos nyt jollakin sattuu olemaan myytävänä vaikka Weiderin voima-twister, (joka "p-a-k-o-t-t-a-a lihaksesi kasvamaan"), niin ilmoituksen voi laittaa palstalle.

(Itselläni olisi tarpeeton Omron-rasvaprosenttimittari. Ovh 100 euroa. Paljonko tarjotaan?)

Mä rupeen sitten myymään vaikka omia käytettyjä kalsareita, jos ei muka 1400 rekanneen käyttäjien keskuudesta mitään myytävää löydy. :evil:

Voisin myydä mun 54 Inzerin Ehphd-penkkipaidan pois.

Sillä on nostettu 4-5 kertaa. Täysin ehjä.

Mulla on motivaatio nollassa nyt. Siinä syy myyntiin.

Omron

Tomi hei...
miks sä myyt ton Omronin?
Ja mitkä käyttökokemukset sulla on siitä?
:confused:

Re: Omron

Originally posted by pexxi
Tomi hei...
miks sä myyt ton Omronin?
Ja mitkä käyttökokemukset sulla on siitä?
:confused:

Turhaa tuo hyllyssä pölyyntyy. Ts. ei tule nykyään käytettyä, kun vaa'assakin tulee käytyä n. kerran kuussa..

Omron antaa pihtejä alempia mittaustuloksia, mutta toimii kuitenkin sellaisessa seurannassa, jossa joka aamu käydään vaa'assa ja mitataan rasvat aamutyhjennyksien jälkeen. Osta pois.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ei oo manii eikä hanii;)
mutta pitänee käydä pitkästä aikaa mittauttamassa, missäköhän stadissa vois sen tehdä ja mihin hintaan?

PS.Paljonko se näyttää alakanttiin?

Originally posted by pexxi
[B
PS.Paljonko se näyttää alakanttiin? [/B]

Oon saanut pienimmillään alle asteikon (ei näytä alle 3% lukemia) ja kymmeniä kertoja alle 5%. Todellinen luku oli varmasti jossain 6-8% haarukassa. (6.7% pihdeillä samana päivänä, kun tuli se alle 3%).

Tarjoan 30 rahaa tähän huutokauppaan Tomin Omronista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom