Osta auto

seppo-x sanoi:
Kyllähän liikkuvalla poliisilla on tehokkaampia autoja. Ainakin Volvo S40 T4, Peugeot 406 3.0 V6, Skoda Octavia RS ja VW Golf 2.0. Olen kuullut myös että jossain päin suomea olisi 750 bemmukin. Ja tietenkin se jo mainittu Jaguar S-Type R :)

Jagesta olen kyllä kuullut mutten muista. En kyllä ole edes pahemmin asiaan tutustunut :) Onkohan muuten poliisien autoissa mitään ylimääräistä palikkaa vai vetävätkö ihan vakiomoottoreilla?

tiny_tinman sanoi:
Jagesta olen kyllä kuullut mutten muista. En kyllä ole edes pahemmin asiaan tutustunut :) Onkohan muuten poliisien autoissa mitään ylimääräistä palikkaa vai vetävätkö ihan vakiomoottoreilla?

Shaguaarin lahjoitti Tekniikan Maailma jokunen vuosi sitten.

Tomppa85 sanoi:
Voishan noille oikeatkin autot hankkia, tyyliin Volvo, BMW, Mercedes, niinkuin Saksassa ja Ruotsissa... :rolleyes:

On varmastikin Saksan helpompi (lue halvempi ja talouspoliittisesti helpommin perusteltavissa) homata BMW-kalustoa ja Ruotsin Volvoja tahi Saabeja kuin Suomen.
Kotimaassa valmistettua tuotetta on hyvä tukea, ja ken tietää mitä diiliä valtiolla ja kotimaisella suuryhtiöllä on noitten autojen toimituksen, huollon ym. suhteen.

Suomella kun ei autonvalmistajia ole (paitsi sopimus-), on huono rinnastaa noita keskenään. Olishan se tietenkin hyvä jos poliisi kyseisenlaiset menopelit alleen saisi, antaisi vakavaraisen kuvan valtiostakin.

Back
Ylös Bottom