Oslo GP 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi huh Suomi pojat:thumbs: Ihan älyttömästi ONNEA sekä Nyyssikselle:hyper: , että koko alle ysikympin köörille! Hinkkaselta ihan loistava voitto:thumbs:

Luomu,muista hengittää välissä ja tarkkaile sykettä :D

Juuh olihan toi odotettavissakin sen verta rajussa tikissä ukko on :rock: :D

Eniveis onnee rutkasti...

Voi huh Suomi pojat:thumbs: Ihan älyttömästi ONNEA sekä Nyyssikselle:hyper: , että koko alle ysikympin köörille! Hinkkaselta ihan loistava voitto:thumbs:

Luomu,muista hengittää välissä ja tarkkaile sykettä :D

ei tästä itkusta tule loppua!!!

onneksi kukaan ei näe mun mustia silmänalusia:itku:

sanoin Mikalle kotona, että älä odota mitään max keskipaikkaa ja taas se yllätti!!!

Oi perkele! Aivan mahtavaa :) Suomi omistaa!

Onnea Mika:kippis1: aivan huippu voitto, ei mikään helppo seura ollut. vapari kuulemma ollut sika hyvä! suomen poppoo muutenkin ollut helvetin hyvä.

Hinkkaselta kova voitto!

Onneksi olkoon koko Suomen miesköörille!!! Ihan huippua.

Luomu, koitahan pysyä pöksyissäs siellä. Varmasti hieno fiilis siellä kotosalla :)

ei tästä itkusta tule loppua!!!

onneksi kukaan ei näe mun mustia silmänalusia:itku:

sanoin Mikalle kotona, että älä odota mitään max keskipaikkaa ja taas se yllätti!!!

Alas Luomu katteleen ukolle viilasukat ja lepopaikka valmiiksi, hemmottelua tarvii kun tulee ollut kova kisa, helsinki edessä. Kaikki apu mitä pystyt anna sille nyt. ONNEA!!!!!!:rock:

Alas Luomu katteleen ukolle viilasukat ja lepopaikka valmiiksi, hemmottelua tarvii kun tulee ollut kova kisa, helsinki edessä. Kaikki apu mitä pystyt anna sille nyt. ONNEA!!!!!!:rock:

joo näin se on tehtävä. mä en ole rehellisesti sanottuna uskonut Mikaan niin paljon sen jalkojen takia, mutta mulle jos kelle se on nyt tosiaan näyttänyt mikä on miehiään.

ikinä ei ole näin ikävä ollut ja kova tarve halata sitä pikkuista pinseriä. siellä jossain se on isojen karjujen keskellä todistamassa että kyllä pienikin pärjää.

nyt jos koska annan kaiken tukeni sille koska siinä TOSIAAN on AINESTA!!!!!

kyllä mä lupaan kiireestäni ja väsymyksestäni sen päätä pörröttää ja kaivaa kaapista ehjät villasukat:D

vilma-liina sanoi:
Luomu, koitahan pysyä pöksyissäs siellä. Varmasti hieno fiilis siellä kotosalla
:hyper: :itku: kiva yksin iloita, no okei meni tuolla lattialla mun seurana hopeatoukka alias lutikka

Onnittelut joka jätkälle! Hieno menestys!! Miten Godzilla pärjäsi??

Raskas sarja ei ole vielä päätöksessään... Ei ainakaan ole tullut vielä tuloksia mihinkään, tai ylipäätään kuulunut mistään.

Voi Luomu, otan taksin sinne ja tuun sua halistelemaan. Oot ni hellyttävä :haart:

hyvä Nyyssölä!!!! :rock:

Hinkkaselle myös pienet :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom