OsCommerce

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Jep. Tuli tässä mieleen kysyä niiltä keille kyseinen paketti on tuttu [varmaankin nyt Mike ainakin], niin kun lisään tuotekuvauksen johonkin myytävään tuotteeseen, niin kaikki entterit häviää heti kun kattoo previewn. Oon koittanu enter, shift-enter jne mutta joka kerta ne häviää kuin pieru Saharaan ja tuotteen kuvaus on yhtä pötköä ja vaikeaselkoinen. Tiedän että tämä on varmasti maailman yksinkertaisin asia mutta vittu kun ei keksi!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Johtuu siitä että HTML ei tunnista tuollaista rivinvaihtoa.
Itse pistän rivin vaihdoksi (br) (vaihda sulkeet suurempikuin ja pienempikuin merkeiksi, en voi pistää niitä tähän koska muuten tulee vain rivinvaihto tähän postaukseen :), mutta muitakin ratkaisuja on
jollei tuo kelpaa(mielestäni kätevin). Eli pistät vain tuon merkkijonon
joka rivin alkuun tai loppuun. Samalla kikalla saat tehtyä tyhjiä rivejä.

bfr sanoi:
Johtuu siitä että HTML ei tunnista tuollaista rivinvaihtoa.
Itse pistän rivin vaihdoksi (br) (vaihda sulkeet suurempikuin ja pienempikuin merkeiksi, en voi pistää niitä tähän koska muuten tulee vain rivinvaihto tähän postaukseen :), mutta muitakin ratkaisuja on
jollei tuo kelpaa(mielestäni kätevin). Eli pistät vain tuon merkkijonon
joka rivin alkuun tai loppuun. Samalla kikalla saat tehtyä tyhjiä rivejä.

Noi voi... sanonko mikä! Kyllähän mä ton br:n tietenkin tiesin mut eipä tullu mieleen sitä tossa edes kokeilla... olipahan taas turha kysymys. Jotenkin vaan en ajatellut tuota tekstilaatikkoa html:ksi. Noh, havupää kiittää ja kumartaa!

:worship:

muffy sanoi:
Noi voi... sanonko mikä! Kyllähän mä ton br:n tietenkin tiesin mut eipä tullu mieleen sitä tossa edes kokeilla... olipahan taas turha kysymys. Jotenkin vaan en ajatellut tuota tekstilaatikkoa html:ksi. Noh, havupää kiittää ja kumartaa!

:worship:

No ei mitään hävettävää tosiaankaan, kyllä noiden juttujen kanssa on itsekkin öitä menettänyt. Kannattaa muuten asentaa kertalaakista modattu oscommerce OSCMAX, jos et ole vielä kovin pitkällä ton oscommercen confaamisen kanssa, muuten lähes sama, mutta asennettu valmiiksi noita contributioneja läjä, osa äärimmäisen hyödyllisiä. Ei sitten tarvitse niitä
jälkeenpäin alkaa vääntämään sinne.

bfr sanoi:
No ei mitään hävettävää tosiaankaan, kyllä noiden juttujen kanssa on itsekkin öitä menettänyt. Kannattaa muuten asentaa kertalaakista modattu oscommerce OSCMAX, jos et ole vielä kovin pitkällä ton oscommercen confaamisen kanssa, muuten lähes sama, mutta asennettu valmiiksi noita contributioneja läjä, osa äärimmäisen hyödyllisiä. Ei sitten tarvitse niitä
jälkeenpäin alkaa vääntämään sinne.

Jaa, tuosta en ollutkaan tietonen. Ei kyllä jaksa enää säätää, olkoon nyt kuin on kun kerran on jo viilailtu aika valmiiks asti. Pääasia että homma toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom