osCommerce-palveluita tarjoavia yrityksiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pulla
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä haussa firmoja (voi olla toki nyrkkipajakin jos löytyy hyviä referenssejä), jotka tarjoavat kattavaa palvelua osCommercen (no miksei muutkin verkkokauppasoftat kävisi...) pystyttämiseen, muokkaamiseen, koodaamiseen, jne jne. Jos sama firma myös hostaisi kauppaa niin se on aina plussaa.

Onko kellään kokemuksia hinta/määrä/laatu-suhteeltaan hyvistä/huonoista toimittajista? Tyyliin siis jotain tällsita: http://www.koodiwebdesign.com/oscommerce.html

Haussa siis se legendaarinen halpa ja hyvä! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilanne on se, että kulutan sen vähäisenkin vapaan aikani busineksen vääntämiseen mielummin kuin koodin tai sen opettelemiseen. :)

Ymmärrän kyllä, itse päätin opetella softan työn ohella jotten olisi koskaan täysin riippuvainen ulkopuolisesta avusta.
OsCommerce on siitä mahtava softa, että tuotetuki on vähintäänkin kattava (satojatuhansia propellipäitä). Maksumodulien ja SSL:n asennuksen olen jättänyt suosiolla ammattilaisille. Kaupan modaaminen on tehty helpoksi ja laajennusmahdollisuudet ovat aika rajattomat johtuen lukemattomista käyttäjien tekemistä lisäosista.

Monen ulkopuolisen palvelutarjoajan kanssa ongelma on juuri se, että joko kolvaat sen softan kokonaan itse tai et koske siihen sormellasikaan, koska muutoin katoaa palvelutarjoajan vastuu tuotetuesta jos koodi on sellaista mitä eivät ole itse tehneet. Muistaakseni softat vielä välillä makaavat sellaisilla servereillä mihin ei pääsyä anneta

Koko homma lähti oikeastaan siitä, että nykyisellä palvelimella oli ASP-pohjainen kauppa joka oli perseestä. Halusin vaihtaa kätevämmän OsCommercen tilalle mutta palveluntarjoaja ei ollut siihen tutustunut ja asensi sen, tuota, eksoottisesti. Siksi halusin opiskella softan myös itse kun tuo homma oli hieman epävarmaa.

Myöhemmin asensin kaksi pienempää OsCommerce-pohjaista kauppaa Neobitin halpispalvelimella, jossa kaupan asennus onnistui periaatteessa muutamalla klikkauksella. Hyvin toimivat...mitä nyt asiakkaat puuttuivat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom