Osaka MM 2007 (yleisurheilu)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Arvelin, että Tarvainen saattaisi olla paska, mutta että näin paska - oli kyllä jo jotain aivan kauheaa. Hirveitä heittoja. Häpeis perkele! Vaikka minkäs sille voi jos ei kasetti kestä.

paula tarvitsee apua,apuaah.
ja sykoloogista valmennusta.......

tarvainen yllätti mut kyllä positiivisesti tuloksellaan. heitti 50cm pidemmälle kuin odotin.

Saas nähä joo mitä Järvenpää heittää finaalissa.. Lappeenrannan kisoissa sitä oli kannustamassa ihan suhteellisen ärsyttävä-ääninen nainen (tyttöystävä?).. saas nähä miten menee tuol.. toivotaa hyvää kuitenkin.

on muuten riskin näköinen jantteri se järvenpää. en usko hänen mahdollisuuksiinsa finaalissa. 8sakkiin menee..

on muuten riskin näköinen jantteri se järvenpää.

Jep, ei mikään Tony Halme :D :

terojii410JB_ki.jpg

:rock:

"Kaksi naista, ja Tarvainen"

Juu, ei ois kannattanu lähtee Osakaan, pää ei kestä isoja kisoja, ja tekniikkakin muuttuu päivässä ihan päin päin sitä. Onhan toi hienoa heittää karsinnassa 63 metriä ja finaalissa 53:rock:

Pitkämäkikin tuntui aika nuutuneelta haastiksessa. On se kumma kun Perttulan Piirinmestaruuskisoissa heitellään yli 90 metrisiä, ja voitetaan kolme GP kisaa peräkkäin kovilta jätkiltä nenän alta, mutta sitten MM kisoissa on tuskaa heittää karsintarajan yli. Mulle jäi semmonen tunne, että ei ole suomalaisilla sitä voitontahtoa ja agrea mukana yhtään. Terokin vaan aneemisena analysoi kaikkea muuta kuin sitä miksei se keppi lennä, toista oli Sepon aikana, kun Vittu Pistettiin Se Keihäs VittuPerkeleen Säestyksellä Lentämään Pitkälle:rolleyes::D Pitäs vaan valmentajankin puhaltaa se henki ja agre siihen mieheen, niin varmaan tulee tulosta, mutta jos molemmat inisee hiljaa, niin ei sitä niin tule. Kyllä se tappamisen meininki pitää olla aina suorituksessa mukana, oli sitten kyseessä penkki kisa tai keihäänheitto. Jopa itse Jån Pall Sigmarsson kiroili suomeksi MVM kisoissa kun lähti rekkaa vetämään, siinä Tertsille mallia tsemppaamisesta! :rock:

Tulipa nyt avauduttua...

Juu, ei ois kannattanu lähtee Osakaan, pää ei kestä isoja kisoja, ja tekniikkakin muuttuu päivässä ihan päin päin sitä. Onhan toi hienoa heittää karsinnassa 63 metriä ja finaalissa 53:rock:

Pitkämäkikin tuntui aika nuutuneelta haastiksessa. On se kumma kun Perttulan Piirinmestaruuskisoissa heitellään yli 90 metrisiä, ja voitetaan kolme GP kisaa peräkkäin kovilta jätkiltä nenän alta, mutta sitten MM kisoissa on tuskaa heittää karsintarajan yli. Mulle jäi semmonen tunne, että ei ole suomalaisilla sitä voitontahtoa ja agrea mukana yhtään. Terokin vaan aneemisena analysoi kaikkea muuta kuin sitä miksei se keppi lennä, toista oli Sepon aikana, kun Vittu Pistettiin Se Keihäs VittuPerkeleen Säestyksellä Lentämään Pitkälle:rolleyes::D Pitäs vaan valmentajankin puhaltaa se henki ja agre siihen mieheen, niin varmaan tulee tulosta, mutta jos molemmat inisee hiljaa, niin ei sitä niin tule. Kyllä se tappamisen meininki pitää olla aina suorituksessa mukana, oli sitten kyseessä penkki kisa tai keihäänheitto. Jopa itse Jån Pall Sigmarsson kiroili suomeksi MVM kisoissa kun lähti rekkaa vetämään, siinä Tertsille mallia tsemppaamisesta! :rock:

Tulipa nyt avauduttua...

En voi miksikään keihäsmieheksi tunnustautua, mutta oon kuullut että tuo Pitkämäki olis enemmänkin tekniikkaheittäjä, eikä voimaheittäjä. Siinä vetää aggret varmaan vaan pasmat pahemmin sekaisin... Kenties.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En voi miksikään keihäsmieheksi tunnustautua, mutta oon kuullut että tuo Pitkämäki olis enemmänkin tekniikkaheittäjä, eikä voimaheittäjä. Siinä vetää aggret varmaan vaan pasmat pahemmin sekaisin... Kenties.

Joo, ei muuta kuin että ei tartte lukea niin tosissaan;) Tarkotin tuolla nyt kyllä ihan vaan yleistä asennetta suorituksissa omasta näkökulmasta.

Tulipa nyt avauduttua...

Se keppi taisi karsinnassa lentää nimenomaan sen perkeleen voimasta ekalla kierroksella sen vähän yli 80m. Tarvainen heitti teksnisesti samanlaisilla 50m...

Terolla vähän tehoja pois ja keppi oikeaan asentoon, niin kyllä lentää. Keihään lähtönopeus on sitä luokkaa, että siihen ei perkeleellä enää lisää saada... mun mielipide.

Joo ei se keppi lennä poikittain 40 metriäkään vaikka sen ampuis tykillä. Aika vaatimattomillakin lihaksilla se lentää pitkälle kun tekniikka on kohdallaan.

Minusta on hieman typerää, kun lehdistö hehkuttaa viikkoja ennen kisaa Teron olevan ainut mitalitoivo, ikään kuin Teron olisi pakko tuoda Suomelle (nimenomaan maalle eikä itselleen) mitali. Kisojen aikana ennustukset käyvät toteen, kun muut suomalaiset karsiutuvat ja paineet kasataan koko kansan voimin yhden miehen harteille.

Toivottavasti on Terolla pää kylmänä ja hän heittää omaa suoritustaan, eikä pakkomitalia Suomelle. Jos se mitali tulee, niin loistavaa, mutta voisi vähän rajottaa sitä tahallista paineenkasvastusta (ja sitten lehdistö jälkeenpäin ihmettelee, miksi ei pää kestänyt).

p.s. Minä olen jo aivan vellit housuissa, jos pitäisi pitää puhe useammalle ihmiselle.. Voi vain kuvitella, millaista tuolla on heittää hirveissä paineissa.

Jep. Käy sinänsä kateeksi jenkkiurheilijoita, kun menestyspaineet eivät ole niin kansalliset. Siellä aika harvoja kuitenkaan kiinnostaa joku yleisurheilumenestys. Suomessakin tosin media vääristää asioita ihan helvetisti. Ehkä siihen olisi ihan oikeasti syytä puuttua?

Juu, eihän Terolla ole oikeesti mitään velvoitteita Suomea tai sen kansaa kohtaan. Itteänsähän se siellä vain edustaa (IMO).

Mutta tällasta tää on Suomessa. Jenkeissä on varmaan tosiaan helpompi urheilla, kun ketään ei kiinnosta ja kukaan ei muista sitä, jos mitalleja tulee 20 sijaan 19:sta.

Hienosti kävelivät Kinnunen(10) ja Kempas(11).

Todellakin, hienot sijoitukset!
Hieman huvitusta aiheutti se jenkki joka jäi istumaan kädet puuskassa kuin pikkulapsi joka ei saa lelua, ja valmentaja huutelee aidan takaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom