Optiselle hiirelle sopiva alusta?

Jos kokoa haluaa niin ehdoton valinta on Qpad. Ite olen kyllä tykännyt kovasti tuntumasta ja ulkonäöstä. Ja ylimääräsitä plussaa on maton hiljaisuus, ei rahise tai suhise.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:

Tätä varmaan kannattaisi kokeilla
NovosMouse-Pads-alf2.jpg

Itse olen kokeillut monia "tarkkoja" mattoja mm. Ulti-Mattia, Funcia, Icemattia, Steelpadin 4S ja 4D:tä. Itse kääntyisin Steelpadien suuntaan ja suosittelen 4D:tä, koska se ei ole metallinen, joten siitä ei lähde ärsyttävää ääntä ja se on lisäksi halpa (vain 20€), jos haluat metallisen niin osta sitten 4S. Molemmat ovat kuitenkin mielestäni hyviä mattoja, mutta näistä matoista ei ole kunnollista hyötyä muissa, kuin netti FPS:ssä.

Gradient sanoi:
Optisella hiirellä ainakin tällä matolla liikkeen nopeus vaikuttaa kuljettuun matkaan -- jos hitaasti liikutettuna 2 cm matka hiirimatolla vastaa matkaa x näytöllä, niin nopeasti siirretty 2 cm vastaakin jotain ihan muuta matkaa kuin x..
Ota hiiren kiihdytys pois päältä optisen hiiren asetuksista. Se nopeuttaa osoittimen liikettä nopeammin siirrettäessä. Toiminto on kätevä esim. kuvankäsittelykäytössä isolla ruudulla, jolloin hitaasti hiirtä siirrettäessä pystyy nysväämään kuvaa tarkasti, ja ei tarvitse 60 cm tyhjää tilaa pöydällä kun haluaa siirtää osoittimen toiseen kulmaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom