Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Wilu
Mulle sopii se, että lukee tenttiin edellisenä yönä pienen paniikin motivoimana :D
Oppimistavoista ehkä huonoin kaikista, mutta en ole väittänytkään olevani normaali :D
Nostetaas tätä "hivenen" vanhempaa ketjua ylös. Luen tällä hetkellä erääseen ammattiini liittyvään jatkokoulushakuun ja matskua on noin tuhat sivua. Aikaa on noin kolme kuukautta, joten luulisi riittävän. Pyrin lukemaan 2-3 tuntia joka päivä, ja toistaiseksi onkin mennyt ihan suunnitelmien mukaan.
Suurin hankaluus itselläni tuntuu olevan se, että ajatus lähtee harhailemaan melko usein. Havahdun jossain vaiheessa että olen lukenut sivun, mutta en yhtään muista mitä olen lukenut kun olen ajatellut jotain muuta. Sitten koitan keskittyä ja lukea sivun uudestaan. Tämä vie luonnollisesti hyvää lukuaikaa hukkaan melkoisestikin... Onko jotain vinkkejä miten saisin itseni keskittymään paremmin lukemiseen? Luen rauhallisessa huoneessa korvatulppien kanssa, joten ulkopuolisesta metelistä ei ole kyse.