Opiskelijoiden Kamppailu- ja voimailupäivät Tampereella 26.-28.11.2010

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuonne olis kiinnostanut mennä rentosarjaan mukaan ja rupesin jo tosissaan miettimään ilmoittautumista. Mutta sitten tajusin että vain opiskelijoille ja kun piti mennä valmistumaan prkl. No olishan se pupu menny pöksyyn kuitenkin jonkun muun teko syyn takia.

Hieno juttu että tällaisia matalan kynnyksen raw kisojakin järjestetään. Vähän kova kynnys lähteä suoraan isojen poikien kisoihin ilman minkään laista kokemusta kisoista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eipä hirveästi ole nimiä listassa. Veikkaisin että tuonne "rentosarjaan" ei yli 600kg yt nostajia osallistu. Ihan vain veikkauksena. Joillakin saattaa suhteessa olla esim. kova penkki mutta muut eivät sitten olekaan niin samassa linjassa. Ihan vain veikkauksena..

yli 20v listalla on nyt jo kolme tyyppiä, joilta kehtaa odottaa yli 600kg raw tulosta, riippuu toki viimeistelystä että kuinka miesten käy.. ja nois alle 20v nostajissa Otto varmaan nappaa aika kivat raudat kokonaistulokseen :)

Mutta taso on aika laaja!

Ihan homoja luusereita kaikki osallistujat.

Pitikö tuostakin nyt herneet nokkaan vetäistä (weak, fux jne...)?

Ymmärsitte postini hieman väärin. Nimillä tarkoitin nyt ihan vain osallistujien määrää TÄLLÄ HETKELLÄ en mitään "nimimiehiä" ja tuolla yt:llä sitä että kyllä sinne varmaan uskaltaa lähteä "heikompikin" kaveri nostamaan eli ns. kovimmat kisaajat taitavat olla jo lisenssin alla kilpailevia. Kun joku tuossa murehti kannattaako lähteä mukaan. Tottakai! Postini käsitti VAIN tuota rentosarjaa... Lisätään nyt vielä että itse kunnioitan kyllä paljon vaikka tuota 600kg yt:tä jos se on naturaalina saavutettu. Tsemppiä kisoihin!

yli 20v listalla on nyt jo kolme tyyppiä, joilta kehtaa odottaa yli 600kg raw tulosta, riippuu toki viimeistelystä että kuinka miesten käy.. ja nois alle 20v nostajissa Otto varmaan nappaa aika kivat raudat kokonaistulokseen :)

Mutta taso on aika laaja!

Tarkoitin edelleen tuota rentosarjaa. Ei taida Otto sinne sääntöjen mukaan mahtua. Otolla kyllä varmasti kovat raudat kuten monella muullakin lisenssin alla kisaavilla. Itse toivoisinkin että tuo rentosarja koostuisi nimenomaan salitreenaajista joilla ei kovaa kisataustaa ole. Huomattavasti jännittävämpi seurata tuollaista kisaa.

Tarkoitin edelleen tuota rentosarjaa. Ei taida Otto sinne sääntöjen mukaan mahtua. Otolla kyllä varmasti kovat raudat kuten monella muullakin lisenssin alla kisaavilla. Itse toivoisinkin että tuo rentosarja koostuisi nimenomaan salitreenaajista joilla ei kovaa kisataustaa ole. Huomattavasti jännittävämpi seurata tuollaista kisaa.

Juu, kun tässä onkin tällainen erikoinen homma, että OLL, KLL ja SLU ei tunnusta muita liittoja, kuin IPF.. eli otto ei ole lisenssinostaja..

IPF-lisenssi tyypeille on siis tuolla kilpasarja ja sitten kaikille muille rentosarja.. Tähän mennessä suurin osa noista rentosarjan tyypeistä on ihan perus salijamppoja ja hyvä niin.. mielenkiintoiset kisat varmasti tulossa ja näin saadaan kansalle hyvää tulospohjaa, johon sitten omia saavutuksia voi vaikka vertailla..

Tietojeni mukaan Otto on tällä hetkellä ainut lisenssillinen voimanostaja rentosarjassa :)

EDIT:

Ja ei olisi yllätys jos juuri tuo penkki olis suhteellisen kova monella verrattuna penkkiin ja vetoon.. sitä kuitenkin moni salijamppa treenaa ahkerasti ::puntti:

Zone-sarja -42%
Juu, kun tässä onkin tällainen erikoinen homma, että OLL, KLL ja SLU ei tunnusta muita liittoja, kuin IPF.. eli otto ei ole lisenssinostaja..

IPF-lisenssi tyypeille on siis tuolla kilpasarja ja sitten kaikille muille rentosarja.. Tähän mennessä suurin osa noista rentosarjan tyypeistä on ihan perus salijamppoja ja hyvä niin.. mielenkiintoiset kisat varmasti tulossa ja näin saadaan kansalle hyvää tulospohjaa, johon sitten omia saavutuksia voi vaikka vertailla..

Tietojeni mukaan Otto on tällä hetkellä ainut lisenssillinen voimanostaja rentosarjassa :)

Otto on pro-nostaja eli ei omaa IPF-lisenssiä.

Otto on pro-nostaja eli ei omaa IPF-lisenssiä.

Juu, ja enhän niin missään vaiheessa väittänytkään??? Siis Kuten tuossa kirjoitin "OLL, KLL ja SLU ei tunnusta muita liittoja, kuin IPF.. eli otto ei ole lisenssinostaja" ja sen jälkeen totean kuinka luokkajako käytännössä menee ja kerron, että "Tietojeni mukaan Otto on tällä hetkellä ainut lisenssillinen voimanostaja rentosarjassa"

Eikös sillä Otolla kuitenkin FPO:n tms lisenssi taskusta löydy, kun kisailee pro-puolella :)

Juu, ja enhän niin missään vaiheessa väittänytkään??? Siis Kuten tuossa kirjoitin "OLL, KLL ja SLU ei tunnusta muita liittoja, kuin IPF.. eli otto ei ole lisenssinostaja" ja sen jälkeen totean kuinka luokkajako käytännössä menee ja kerron, että "Tietojeni mukaan Otto on tällä hetkellä ainut lisenssillinen voimanostaja rentosarjassa"

Eikös sillä Otolla kuitenkin FPO:n tms lisenssi taskusta löydy, kun kisailee pro-puolella :)

Joo, FPO:n jäsenyys on mutta ei siellä puolella juuri lisensseistä puhuta mutta kai se sitten lisenssi on. Mutta kaikki pro-puolen nostajat ei ole FPO:n jäseniä eli WPC:N kisoissa nostetaan ilman FPO:N jäsenyyttä.

Joo, FPO:n jäsenyys on mutta ei siellä puolella juuri lisensseistä puhuta mutta kai se sitten lisenssi on. Mutta kaikki pro-puolen nostajat ei ole FPO:n jäseniä eli WPC:N kisoissa nostetaan ilman FPO:N jäsenyyttä.

Aivan, no hyvä tietää tuokin homma!

Uskaltaiskohan tuonne tulla nostamaan sellaisen 450 kg:n yhteistuloksen? Olishan se hienoa kokeilla joskus vähän kisaillakin. Oma paino pyörii siinä 80 kg tienoilla....

Onkohan tuossa rentosarjassa myös pakollinen varuste tuo nostotrikoo? Itse kun en sellaista omista ollenkaan, niin onkohan järjestäjien puolesta esim. mahdollisuus jonkinlaiseen lainapukuun tai jotain?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo eli mulla ei ole "pro" nostajana asiaa tonne "lisenssi" sarjaan.. sen takia rentosarjassa nostellaan rawina :) nyt on suunsoittajilla mahdollisuus tulla laittaan jauhot suuhuun! :D

Uskaltaiskohan tuonne tulla nostamaan sellaisen 450 kg:n yhteistuloksen? Olishan se hienoa kokeilla joskus vähän kisaillakin. Oma paino pyörii siinä 80 kg tienoilla....

Onkohan tuossa rentosarjassa myös pakollinen varuste tuo nostotrikoo? Itse kun en sellaista omista ollenkaan, niin onkohan järjestäjien puolesta esim. mahdollisuus jonkinlaiseen lainapukuun tai jotain?

Mulla yhteistulos tulee jäämään alle 450 kilon, joten ihan sama. Kaikki kisailemaan vaan, juuri tälläsiin pitäisi meidän salitreenaajienkin osallistua.

Rentosarjan tarkoitus onkin tuoda lajia vähän lähemmäksi tavallisia janttereita sekä toivottavasti antaa myäs hyvää kuvaa meidän IPF:n puuhasteluista ulospäin. Kisoja järjestää opiskelijoiden voimailuseura Herwannan hauiskääntö ja toivottavasti saadaan kisoista itsemme näköiset. Rentosarjaan kaikki vaan nostamaan.

Valmistumisesta en muista mitenkä meni, koska siihen OLL:llä on omat sääntönsä. Tietty varoaika oli olemassa, eli esim 6 kk valmistumisesta saa vielä kisailla tms. Voin ottaa selvää.

Mä odottaisin myös kilpasarjalta suht laatunostoja, sillä ainakin Leppäsen Teme aka Temuzzzz on niin kova luu, että oksat pois! Keräsen Petellä viimeinen junnukisa, joten tod näk uusia SE:tä lähdetään hakemaan. Lisäksi Subeista löytyy muutama, jolta odottaisin SE:t nyt paukkuvan.

Itse olen peruskuntokaudella. ehdin just ninpin napin yhdet varustereenit ottaa alle. sitä ennen 3kk raakanostoja pelkästään takana. . . voi olla herkkyys kaukana :D

Rentosarjan tarkoitus onkin tuoda lajia vähän lähemmäksi tavallisia janttereita sekä toivottavasti antaa myäs hyvää kuvaa meidän IPF:n puuhasteluista ulospäin. Kisoja järjestää opiskelijoiden voimailuseura Herwannan hauiskääntö ja toivottavasti saadaan kisoista itsemme näköiset. Rentosarjaan kaikki vaan nostamaan.

Valmistumisesta en muista mitenkä meni, koska siihen OLL:llä on omat sääntönsä. Tietty varoaika oli olemassa, eli esim 6 kk valmistumisesta saa vielä kisailla tms. Voin ottaa selvää.

Mä odottaisin myös kilpasarjalta suht laatunostoja, sillä ainakin Leppäsen Teme aka Temuzzzz on niin kova luu, että oksat pois! Keräsen Petellä viimeinen junnukisa, joten tod näk uusia SE:tä lähdetään hakemaan. Lisäksi Subeista löytyy muutama, jolta odottaisin SE:t nyt paukkuvan.

Itse olen peruskuntokaudella. ehdin just ninpin napin yhdet varustereenit ottaa alle. sitä ennen 3kk raakanostoja pelkästään takana. . . voi olla herkkyys kaukana :D

Kuinka tarkkaan tuolla noudatetaan ipf-sääntöjä? Rentosarjassa siis.

Ei mitään ennätyksiä tässä kisassa lähdetä hakemaan, joten ei mitään SE:itäkään tule tehtyä, ensi vuonna sitten maaliskuussa yritetään niitä.

Btw. Funkkeli muistatko kun puhuit minut tänne kisaan, niin sanoin että voin tulla. Mutta sanoin heti että en tule "kisamielessä" vaan "huvimielessä" :)

trikoo asia on selvityksessä! Ilmoittelen heti, ku tiedän pystytäänkö järjestämään trikoita kilpailijoille..

Ollaan keskusteltu sääntöjen noudattamisesta ja tällä hetkellä kanta on ollut se, että mentäisiin täysin IPF-säännöillä.. Eli kaikki komennot joka lajissa jne.. Kertokaa nostajat mielipiteenne.. Jossain vaiheessa tämä asia pitää lyödä lopullisesti lukkoon.. Nyt on yleinen mielipide ollut täydellisen noudattamisen kannalla. Moni (itseni mukaan lukien) haluaa tehdä mahdollisimman vertailukelpoisen tuloksen.. Ja noilla säännöillä ei jossittelun varaa jäisi..

Miten on tämä juttu jos mennään täysin ipf säännöillä niin nostotrikoossa olevat sponsorilogot nyt tuskin sentään on kiellettyjä?!

Täysin IPF linja... Jos tämä on kerran monelle ensinmäinen kisa, ja ajatuksissa olisi kisata enemmänkin, niin silloin pitää opetella komennot, syvyydet jne.

kilpasarjassa on täysin IPF-säännöt tottakai ja rentosarjassakin näillä näkymin.. En oo ainakaan kuullut, että sponsorimerkinnät olis kiellettyjä..

Joo siis tuomareiden kanta oli, että nostot on helpompi tuomita nostotrikoossa. Viltsuri selvittää saisiko noita vuokralle :) Tod näk nostetaan 4 ryhmässä ja kahdella sykäyksellä niin voin ainakin omaa penkkitrikootani lainata - oon kyllä sit vaan tällainen kääpiö :D

Teemuzz mäki tuun nostaan huvittelumielellä, mutta jos sattuu kulkee niin kai sitä nostaakin voi ;) Vetoo mä lähen parantelee tuonne... Jos sais vähän irti enempi ku eilen, oli aika tukkosta nostamist Baden Württenbergin mestaruuskisoissa :D

Ja ottopotto ei rentosarjassa ole kiellettyjä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom