Opiskelijalle konepaketti max 1000e

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja powder
  • Aloitettu Aloitettu
Mistään ei mahda mun budjetille löytyä konetta jossa joku phenomi II x3 tai x4, DDR3 muistit, joku em DDR5 näyttis ja vista asennettuna. Mahtaako sitä edes noita vaatimuksia paskemmalla koneella tehdä mitään 2-3vuoden päästä??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://img98.imageshack.us/img98/4976/ostoskori.jpg

Tuollaisen kasasin pikaisesti. Itselläni pääosiltaan samanlainen paketti. Tuo on sitten aivan esimerkki ja osaa komponenteistä ei ole varastossa lapstoressa.

Tuosta saa halvemmaksi vaihtamalla näyttiksen 4870:iin ja prossuksi kolmiytiminen. Hyvä puoli tuossa am3 kannassa on se että se tulee vielä hetken aikaa olemaan amd:lla käytössä, jolloin ei tarvitse ostaa parin vuoden päästä uutta emolevyä vaan am3 kantaan löytyy vielä nopeampaa prossua tuolloin, mikäli päivittää tarvitsee. Hinta ero tuolla ei am2 kantaan hirveästi mielestäni tule, joten en edes harkitsisi am2:sta.

edit: dvd-asema unohtui, niitä saa 20-30e. Unohdin omaan koneeseen myös tilata dvd aseman :D

Toi Hippinakin paketti on ihan pätevä. Pyörittää tän hetken pelit ongelmitta 1920 resolla ja puhti ei ihan heti lopu. W7 alle heti kun mahdollista.

edit: kommentit tohon linkkiin: Tossa on surkee näytönohjain, pieni kovalevy. Toi Core i7 + emo tuo tohon pakettiin täysin turhaan lisää hintaa, varsinkin kun näytönohjaimesta loppuu potku alkuunsa.

Eipä tuo linkkisi toimi..
Laita kysymysmerkki tuon linkin osoitteen perään niin toimii. Selain asetuksia muuttamalla saa nuo "sammakko" linkit jatkossakin toimimaan.

Itse ostin juurikin lähestulkoon samanlaisen kokoonpanon kuin tuossa linkissäni, kotelo oli vaan antecin sonata 3. Saksasta sain tuon koko hässäkän alle 700e + kotelo suomesta 115e.

Tuohon hintaluokkaasi parhaiten sopii mielestäni amd:n phenom II x4 prossulla rakennettu keskusyksikkö. Core i7 kokoonpanoissa kun emolevy ja prossu maksaa jo niin paljon että muut komponentit jäävät huonommiksi tuohon hintaluokkaan. Jos taas reilun tonnin heittää pöytään niin en miettisi edes amd:tä enää.

Toi Hippinakin paketti on ihan pätevä. Pyörittää tän hetken pelit ongelmitta 1920 resolla ja puhti ei ihan heti lopu. W7 alle heti kun mahdollista.

edit: kommentit tohon linkkiin: Tossa on surkee näytönohjain, pieni kovalevy. Toi Core i7 + emo tuo tohon pakettiin täysin turhaan lisää hintaa, varsinkin kun näytönohjaimesta loppuu potku alkuunsa.

Joo unohtu tosiian mainia että tarkotus oli päivittää toi näyttis parempaan heti kättelyssä rahatilanteen salliessa. Kovalevy taas on sellainen homma jota en yksin kertaisesti tarvitse kuin sen 200gb, mutta tottakai jos koneen osista kasaa niin ottaa tuon teran levyn koska hintaerot on niin mitättömät..

Laita kysymysmerkki tuon linkin osoitteen perään niin toimii. Selain asetuksia muuttamalla saa nuo "sammakko" linkit jatkossakin toimimaan.

Itse ostin juurikin lähestulkoon samanlaisen kokoonpanon kuin tuossa linkissäni, kotelo oli vaan antecin sonata 3. Saksasta sain tuon koko hässäkän alle 700e + kotelo suomesta 115e.

Tuohon hintaluokkaasi parhaiten sopii mielestäni amd:n phenom II x4 prossulla rakennettu keskusyksikkö. Core i7 kokoonpanoissa kun emolevy ja prossu maksaa jo niin paljon että muut komponentit jäävät huonommiksi tuohon hintaluokkaan. Jos taas reilun tonnin heittää pöytään niin en miettisi edes amd:tä enää.

Miten perkeleessä sä sait koottua tollasen paketin tolla hintaa?! :D mä oon pyöritelly tota labstoren laskuria viikon ajan enkä oo saanu mitään järkevää aikaa. Pitääpä käydä sielä paikan päällä ja sopia tohon vielä joku full hd näyttö niin että hinta jää alle tonniin. Tai sitten löydän taas jonkun uuden (paskan) vaihtoehdon jota mietin yhden päivän, postaan linkin seuraavana päivänä tänne, kuuntelen kun haukutte sen paskaksi ja tadaaa, olen taas lähtöpisteessä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom